Citat:
Ursprungligen postat av
Reduktionisten
Ja det är inte sex, det är oralsex. Du förlorar inte oskulden av oralsex oavsett vem som är givaren respektive mottagare
Oralsex är sex, och penetrationssex är också sex. Enligt din definition av sex kan alltså inte två kvinnor ha sex med varandra?
Men ok, om vi utgår ifrån din definition av sex (penetrationssex) och gör jämförelsen mellan klitoris och ollon där. Att välja att inte stimulera klitoris är ungefär som att välja att ha delay-spray på mannens ollon och dubbla kondomer.
Hur många män skulle välja sex med delay-spray och dubbla kondomer istället för att ha sex med stimulans mot ollonet? Det är likadant för kvinnor...
För de flesta män skulle det då ta betydligt längre tid till orgasm om de överhuvudtaget når dit, och det skulle inte vara lika skönt. Om man dessutom lägger till tidsgränsen som många kvinnor har på sig för att uppnå orgasm (innan mannen kommit och sexet för många tar slut) blir det ännu svårare och fler uteblivna orgasmer.
Om sex för mannen alltid innebar delay-spray, dubbla kondomer och tidsbegränsning skulle många män högst troligt oftare välja att tillfredsställa sig själv istället, och det är precis vad många kvinnor med de förutsättningarna gör.
En persons lust att ha sex blir betydligt större om sexet är härligt skönt och tillfredsställande, av den anledningen är det ofattbart när män klagar över att deras kvinnor har ”fått minskad lust” men ändå ser klitorisstimulans som oviktigt och sätter någon slags ära i att inte ”behöva” stimulera klitoris vid sex.
Även en man kan komma utan stimulans av ollonet, jag testade det igår. Men det tog längre tid och var inte lika skönt för honom, så för mig och alla andra som gillar att se sin partner njuta är det idioti att välja det sättet istället för den njutning stimulans av ollon och klitoris ger.
Din ovilja att svara på de två frågorna jag ställt är tydlig, känns det verkligen så jobbigt att stå för vad du tycker trots att du är på ett anonymt forum?
Vad är det som gör att du tycker mannens ollon är nödvändigt vid sex, men att kvinnans klitoris inte är det?
Enligt mig är sex njutning, vad är sex enligt dig?