2019-12-13, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kennethkvarting
Detta gör mig fundersam, både min fru och mitt ex brukar/ade komma även vid penetration bakifrån då det absolut inte förekommer någon stimulans av klitoris.

Antingen ljuger/ljög de två trolösa suggorna för att narra mig och sedan hånskratta bakom min rygg...

Eller så är min genomsnittliga kewk perfekt utformad...

Eller så är det så att det krävs en hel del förspel och stimulans av diverse erogena zoner, vilket jag ofta är mycket noggran med, innan doggystyleknullning framkallar orgasm hos dem.

Min parnoida sida tror att det är alternativ ett.

Är din penis böjd en aning nedåt vid erektion?
Citera
2019-12-13, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reduktionisten
Det var uppenbarligen ingen självklarhet för Etta Place.
Etta Place har inte påstått det, du misstolkade hennes ord om att ”experimentera med sex där ollonet inte stimuleras” som att hon menade att ha samlag, men sex behöver inte innebära penetration.

Jag upprepar frågorna en tredje gång.

Vad är det som gör att du tycker mannens ollon är nödvändigt vid sex, men att kvinnans klitoris inte är det?

Enligt mig är sex njutning, vad är sex enligt dig?
Citera
2019-12-13, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neverhesitate
Etta Place har inte påstått det, du misstolkade hennes ord om att ”experimentera med sex där ollonet inte stimuleras” som att hon menade att ha samlag, men sex behöver inte innebära penetration.

Jag ställer mig frågandes vad hon och du menar med "sex" när ollonet inte stimuleras. Slicka på roten? Du ställde en fråga till mig utan att specificera parametrarna. Jag har gett exempel på Sex utan klitorisstimulering - penetration. Nu ska DU svara på motsvarigheten.
Citera
2019-12-13, 20:28
Medlem
Citat:
Jag ställer mig frågandes vad hon och du menar med "sex" när ollonet inte stimuleras. Slicka på roten? Du ställde en fråga till mig utan att specificera parametrarna. Jag har gett exempel på Sex utan klitorisstimulering - penetration. Nu ska DU svara på motsvarigheten.
Menar du att oralsex inte är sex?

Jag ställer nu samma frågor för fjärde gången. Att du har svårt att svara på dem är uppenbart, men det gör inte att frågorna försvinner.

Vad är det som gör att du tycker mannens ollon är nödvändigt vid sex, men att kvinnans klitoris inte är det?

Enligt mig är sex njutning, vad är sex enligt dig?
Citera
2019-12-13, 20:28
Medlem
Etta.Places avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frans-Jaeger
Men...

Klitorisen är ett organ som går runt slidan. Att komma av penetrering är en klitorisstimulerad orgasm!

Se här: data: https://www.theatlantic.com/health/archive/2017/03/3d-clitoris/518991/

Att man ska behöva mansplaina detta...

Du kan ju annars läsa inlägget som en diskussion utifrån trådstarten och de aspekter den tar upp? Men visst, jag kan skriva "yttre stimulation av klitoris med hjälp av fingrar, tunga eller alla andra tänkbara och möjliga föremål och kroppsdelar" om du tycker att det är en enklare och mer lättbegriplig formulering än "klitorisstimulation"?
Citera
2019-12-13, 20:33
Medlem
Etta.Places avatar
Citat:
Förklara hur det är möjligt att idka samlag utan att mannens ollon stimuleras. Du får allt snickra på dina analogier.

Eh, nu skrev jag inte samlag utan sex. Men det finns ju massvis med sex som går att ha utan att ollonet stimuleras. Mannen kan till exempel ge kvinnan oralsex, eller använda fingrarna på henne. Båda kan stimuleras eller penetreras analt med fingrar, tunga, leksaker. Här har du en länk med olika zoner som kan stimuleras på mannen förutom ollonet:

https://stegforhalsa.se/lar-dig-om-de-manliga-erogena-zonerna/

Sen om du inte tycker att det känns frestande att ha ett sexliv som inte inkluderar stimulans av ditt ollon så har jag full förståelse för det. Så känner vi kvinnor med.
Citera
2019-12-13, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neverhesitate
Menar du att oralsex inte är sex?

Ja det är inte sex, det är oralsex. Du förlorar inte oskulden av oralsex oavsett vem som är givaren respektive mottagare
Citera
2019-12-13, 21:57
Medlem
Kennethkvartings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreggeryPeccary
Är din penis böjd en aning nedåt vid erektion?

Nedåt och åt vänster närmare bestämt...
Citera
2019-12-13, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Etta.Place
Eh, nu skrev jag inte samlag utan sex. .

Samlag är sex. "När hade ni sex senast" syftar inte på oralt.
Citera
2019-12-13, 22:15
Medlem
Etta.Places avatar
Citat:
Samlag är sex. "När hade ni sex senast" syftar inte på oralt.

Och sen sitter ni här och kinkar om att kvinnor inte är lika sugna på att ligga med er som ni är på att ligga med dem. Vilket jävla mysterium alltså. När man ändå får mer av det man behöver på egen hand.
Citera
2019-12-13, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kryddmango
Jag är medlem i en facebookgrupp med enbart kvinnor. Vi är ca 80 stycken i varierade åldrar, allt från 20 upp till 45.

Vi har faktiskt tagit upp den här frågan vid ett tillfälle. Av 80 stycken var det bara två som kunde komma utan någon form av klitorisstimulans. Alla övriga behövde oralsex eller en vibrator på klitoris för att komma.

Min erfarenhet säger samma. Extremt ovanligt att kvinnor kan komma utan klitoris-stimulans.
Citera
2019-12-13, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Etta.Place
Och sen sitter ni här och kinkar om att kvinnor inte är lika sugna på att ligga med er som ni är på att ligga med dem. Vilket jävla mysterium alltså. När man ändå får mer av det man behöver på egen hand.

Jag hänger inte med här..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in