Citat:
Ursprungligen postat av
Rubar
Ja det har ju i tråden postats ett antal inlägg som spekulerat lite kring saken. Så det kan då nog klassas som rykten?
Om det även skulle ligga nåt i detta är ju givetvis en helt annan sak.
Men tror att jag själv skrivit något om att detta med geo-lekandet borde vara en utmärkt sysselsättning för den som har ett förhållande vid sidan av: alltid en legitim ursäkt för att ge sig iväg sent/komma hem mitt i natten etc.
Ang swingers: se div inlägg ovan och nedan. De hamnade inte i den ordning som jag valde.

Hm, personligen tycker jag att ett rykte (i Örebro)om att L*ena var med i en swingersklubb och spekulationer i tråden (tror) är något helt annat.
Jag tänker att ett rykte (skvaller, löst prat, prat, hörsägen, förljudande enligt
https://www.synonymer.se/sv-syn/rykte) i Örebro, skulle kunna ha en möjlig sanning i det, att någon vetat något och det kan ha spridit sig.
Medan en spekulation i tråden är helt utan kännedom om vad som försiggått på orten och inte heller kännedom om personerna. Det är baserat på enbart gissningar eller om ens det, vara förslag på något.
Men jag vill också att den som skriver att det gått rykten i Örebro om detta, bör isf ange källa.
Jag har inget minne av att någon skrivit detta. Jag minns enbart de inlägg som du citerar här.
@Rutselleri var den jag tänkte på som även deltog i Patrik tråden. Detta var enbart en spekulation från h*ns sida ("Jag tror att hela gänget är "swingers"").
Skribenten skrev inte att det var ett rykte att L*ena var med i en klubb.
Rykten i en tråd, eller rykten i Örebro. Skillnad anser jag.