2019-12-13, 17:13
Medlem
Skogismyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaCucaracha
Om det är din grej så varför inte?
Men det är det inte.
Citera
2019-12-13, 17:18
Medlem
LaCucarachas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogismyra
Men det är det inte.

Isåfall var det en rätt usel jämförelse.
Citera
2019-12-13, 17:24
Medlem
Skogismyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaCucaracha
Isåfall var det en rätt usel jämförelse.
Jag tycker att läppstift och yoga pants är feminint sexigt, men jag är fel person att bära det.
På samma sätt tycker jag att vissa damparfymer är feminint sexigt, men jag är fel person att bära det.

Skillnaden är att själva doften är ungefär likadan på mig som på en tjej. Hud som hud.
Citera
2019-12-15, 08:05
Medlem
senseis avatar
Vad ska folket ha på sig när tomten kommer?
Själv funderar jag mellan PdM Layton och Boss The Scent Private Accord som det känns just nu..
Citera
2019-12-15, 15:05
Medlem
LaCucarachas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogismyra
Jag tycker att läppstift och yoga pants är feminint sexigt, men jag är fel person att bära det.
På samma sätt tycker jag att vissa damparfymer är feminint sexigt, men jag är fel person att bära det.

Skillnaden är att själva doften är ungefär likadan på mig som på en tjej. Hud som hud.

Tycker inte en feminin doft är samma sak som att dra på sig läppstift. Det feminina borde ju rimligtvis tonas ner om inte ser det minsta feminin ut.

Citat:
Ursprungligen postat av sensei
Själv funderar jag mellan PdM Layton och Boss The Scent Private Accord som det känns just nu..

Funderar på Clive Christian 1872, det får inte bli för tungt för min del och gärna lite crowd pleasing
Citera
2019-12-15, 19:32
Medlem
Prayuths avatar
Citat:

Bvlgari Man in Black används ofta under juletid.
Citera
2019-12-16, 10:40
Medlem
Citat:

jag kommer rotera mellan PDM Layton, Xerjoff Naxos och spicebomb extreme under julhelgen tror jag.
Ganska lättsmält och omtyckt av dom flesta skulle jag tro.
Citera
2019-12-16, 16:20
Medlem
happyjoys avatar
Citat:

Encre Noire eller Jacomo de Jacomo. Julen kommer att firas i New York och EN är min go to-doft där så det blir nog den. Kanske.
Citera
2019-12-16, 19:52
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Får nog bli Profumum Roma Arso eller Puredistance M.
Citera
2019-12-17, 13:38
Medlem
Bendriks avatar
Citat:

Jag har kört Dior Homme Intense runt jul. I år kanske det blir Dior Homme. Annars är tobak trevligt runt jul tycker jag. Naxos eller Pure Havane skulle kunna duga
Citera
2019-12-19, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bendrik
Jag har kört Dior Homme Intense runt jul. I år kanske det blir Dior Homme. Annars är tobak trevligt runt jul tycker jag. Naxos eller Pure Havane skulle kunna duga

har du provat Aramis Tobacco reserve? riktigt bra.
Citera
2019-12-19, 22:26
Medlem
Tjena, Ska inhandla en ny parfym och skulle gärna ta emot tips! Har tidigare kört mer eller mindre uteslutande fahrenheit edt i nåt år nu men skulle vilja varva med en parfym för riktiga män, tänk trä,läder,tobak etc får gärna lukta som nån trevlig piptobak med andra ord ingen mainstream som alla tonåringar använder sig utav
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in