2019-12-13, 11:48
Medlem
f30malmos avatar
Skulle tro det kan vara så, eftersom det händer att jag kommer i sömnen och vaknar av det, utan stimulans. Men det fungerar inte i vaket tillstånd.
Citera
2019-12-13, 11:56
Medlem
knullklassons avatar
För kännedom så är det jag personligen som utfört undersökningen.
Citera
2019-12-13, 11:57
Medlem
Den där undersökningen faller på sin egen orimlighet. Snarare så har 60-70% av kvinnor aldrig fått en orgasm överhuvudtaget.
Senast redigerad av Gul-groda 2019-12-13 kl. 12:11.
Citera
2019-12-13, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reduktionisten
Jag vet inte vad som återstår då som klassificeras som "sex"
Är det alltså endast penetrerande sex som du anser vara sex?
Citera
2019-12-13, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neverhesitate
Är det alltså endast penetrerande sex som du anser vara sex?

Jag kan inte tänka mig en akt betecknad som "sex" där mannens ollon inte stimuleras, alltså är det en dum analogi.
Citera
2019-12-13, 13:52
Medlem
Citat:
Jag kan inte tänka mig en akt betecknad som "sex" där mannens ollon inte stimuleras, alltså är det en dum analogi.
Kan du tänka dig en akt betecknad som sex om inte kvinnans ollon (klitoris) stimuleras då?
Citera
2019-12-13, 13:54
Medlem
Citat:
Kan du tänka dig en akt betecknad som sex om inte kvinnans ollon (klitoris) stimuleras då?

Ja. Det borde du också kunna
Citera
2019-12-13, 14:20
Medlem
Citat:
Ja. Det borde du också kunna
Det finns handlingar jag skulle kalla sex både om mannens ollon och kvinnans klitoris inte stimuleras, däremot skulle jag inte kalla det bra sex.

Vad är det som gör att du tycker mannens ollon är nödvändigt vid sex, men att kvinnans klitoris inte är det?

Enligt mig är sex njutning, vad är sex enligt dig?
Citera
2019-12-13, 16:29
Medlem
Citat:
Det finns handlingar jag skulle kalla sex både om mannens ollon och kvinnans klitoris inte stimuleras, däremot skulle jag inte kalla det bra sex.

Vad är det som gör att du tycker mannens ollon är nödvändigt vid sex, men att kvinnans klitoris inte är det?

Penetrering är inte per automatik klitorisstimulering. Det är däremot per automatik ollonstimulering för mannen.
Citera
2019-12-13, 17:32
Medlem
Citat:
Penetrering är inte per automatik klitorisstimulering. Det är däremot per automatik ollonstimulering för mannen.
Den där självklarheten var inget svar, så jag upprepar frågorna.

Citera
2019-12-13, 17:46
Medlem
Citat:
Den där självklarheten var inget svar,

Det var uppenbarligen ingen självklarhet för Etta Place.
Citera
2019-12-13, 17:51
Medlem
Sex är ju så mycket mer men...

Nästan alla mina ex har bara viljat ha penetrations sex, hon senast ville bara bakifrån enbart, och att jag var lite hårdhänt.

en fick jag iten enns ta på klitoris eller vara där med tungan... hon sa att hon var så känslig. ja jag vet iten men tjejer kanske ljuger och av vad man läser här så borde det ju vara så. ni som ljuger får ju skylla er själv men jag blir ju besviken för jag vill ju tillfredsställa min kvinna så hon blir nöjd. Var är det för logik i allt ja? Tja jag blir ju inte förvånad för tjejer är ju ganska förvirrade så där allmänt i vilket fall så...Förvånar mig inte alls.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in