2019-12-12, 14:34
Medlem
pansarbrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tdlefnierregus
Det är min poäng. Tror till och med att de killarna som skjuter ihjäl varandra i Malmö också skulle vara snälla, roliga och schyssta i andra sammanhang. Det jag menar är att folk kan hata en till synes schysst kille för att han kanske inte är så schysst i andra sammanhang eller med andra personer.

Ja, det är klart. Det förstår väl vilken normalt funtad människa som helst.. Olika människor har olika erfarenheter av samma person. Mycket möjligt att många andra upplevt honom som ett svin, och det får dem skriva i tråden om dem vill.. Men.. Att citera mig personligen som kände honom och har positiva minnen med honom, och försöka övertyga mig personligen att han är ett svin efter hans död är osmakligt enligt mig.
Citera
2019-12-12, 14:36
Medlem
Fel BO

Det är tydligen en Sebas*ian Mårds*am som dog.

https://www.facebook.com/sebas*ian.mards*am

*=t
Citera
2019-12-12, 14:40
Medlem
K.P(smuts)som balla ur, rätt. Men resterande var andra. Orsaken var dock något inte vanliga svenssons håller på med. Men spekulationer så klart. Han har väl hållit sig i skinnet länge nu vad JAG hört iaf.
Frågan kvarstår dock varför var BO i så fall där?
Citera
2019-12-12, 14:42
Medlem
pansarbrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av member-of
Fel BO

Det är tydligen en Sebas*ian Mårds*am som dog.

https://www.facebook.com/sebas*ian.mards*am

*=t
Nej... Sebasti*n mårdst*m dog för några dagar sedan. Troligen drogöverdos. Däremot har jag skrivit i tråden att det är mycket möjligt att det har en koppling, då BO möjligtvis sålde droger. Min teori var att Ph*llip har sålt de drogerna som tog livet av Seb*stian, och något velat hämnats..
Citera
2019-12-12, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nobbe-1
GA Skolan.....

Du menar på grusplan bredvid Hedbergska Skolan va

Kanske det, inte så lätt att se på avstånd. den drog iväg västerut vid 14 tiden.
Citera
2019-12-12, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av empanadas
Vet ej varför dom står där eller vid ica? Dottern gick förbi och hela nackstav 36-52 är avspärrat sa hon. Poliser vid vita huset innan bommarna vid södra järnvägsg. Tror ej du behöver vara orolig då hade personalen ringt dig.
Vet ej om BO har syskon på skolan eller anhörig som arb där??

Ok, tack.

Området utanför ICA kallas bland lokalbefolkningen för "arbetsplatsen"; langas mycket där. Sett det själv. Känner tom en av dom som "jobbar" mest där. Så någon lär känna någon som vet något om någon...typ. Alla vet väl vem alla är här, antar jag. Så det lär ju ha många att snacka med där.
Citera
2019-12-12, 14:49
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrmurderman
Ok, tack.

Området utanför ICA kallas bland lokalbefolkningen för "arbetsplatsen"; langas mycket där. Sett det själv. Känner tom en av dom som "jobbar" mest där. Så någon lär känna någon som vet något om någon...typ. Alla vet väl vem alla är här, antar jag. Så det lär ju ha många att snacka med där.

Det har blivit mindre sedan kommunen plocka bort alla buskar så inte lika lätt att gömma sig längre.
För det var precis utanför badet den mesta lagningen hände.
Citera
2019-12-12, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Därför att smuts,S.C och någon till idiot åkte hem och hög fingret med en yxa.

Det kommer jag ihåg! Vilka var dessa eminenta herrar, egentligen. Har hört namnen SÅ många gånger förut.
Citera
2019-12-12, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Det har blivit mindre sedan kommunen plocka bort alla buskar så inte lika lätt att gömma sig längre.
För det var precis utanför badet den mesta lagningen hände.

Jupp, bra tycker jag. Gillar att området börjat få bättre rykte. Piss att detta händer, för alla inblandade, hemskt för BO familj, tycka vad man vill om herrn och dennes aktioner mot andra människor. Detta gör ju inte att området växer, ryktesmässigt.
Citera
2019-12-12, 14:53
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrmurderman
Det kommer jag ihåg! Vilka var dessa eminenta herrar, egentligen. Har hört namnen SÅ många gånger förut.

S.C Stefan Carlsson han som blev mördad på klissberget
Citera
2019-12-12, 14:56
Medlem
bjornesmagasin2s avatar
Sluts nu med detta tramset och initialerna "Kp" "SC" "CP" osv., skriv ut deras jävla namn eller vill ni skydda ett gäng pundare o drägg och deras sk "integritet"!??vi som inte bor i sundsvall kanske vill veta utan att gissa oss fram
Citera
2019-12-12, 15:02
Medlem
gronagubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slydz
BO ska ha varit hos en Jon*s ber*lund som dock inte var där själv.

Är det denna snubbe ?
svårt att tänka mig att han skulle vara involverad med droger.

https://www.youtube.com/watch?v=WbczUFeI48o
Senast redigerad av gronagubben 2019-12-12 kl. 15:12.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in