2019-12-12, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gronagubben
mmmmmmmm skitstarkt med 1 inlägg på sitt alias,sluta käka piller
Så bara för man har ett inlägg så ska man sluta äta piller ??
Titta när jag startade mitt konto i stället 2017 gjorde jag de . Tror du verkligen att jag satt där 2017 o fixade ett feijk konto för att jag ska kunna dementera påhittade saker mot min son flera år efter .... gisses nog du som bör sluta käka piller ....
Jag gjorde ett konto 2017 men insåg att 80% av de som framkommer är osanning så är ej inne här . Därimot fick jag höra här i dag om ryktet här inne om min son o ville då logga in o dementera ...
Även detta kan jag tycka jävligt lustigt att påhittade rykten härinne dom är sanna. O när någon dementerar med en sanning ja då är det då tydligen en osanning enligt dej .... lustig snubbe
Citera
2019-12-12, 19:49
Medlem
Sharm0tas avatar
Halvgreken, han är väl fortfarande BO?
Citera
2019-12-12, 19:57
Medlem
pansarbrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marqus666
Så bara för man har ett inlägg så ska man sluta äta piller ??
Titta när jag startade mitt konto i stället 2017 gjorde jag de . Tror du verkligen att jag satt där 2017 o fixade ett feijk konto för att jag ska kunna dementera påhittade saker mot min son flera år efter .... gisses nog du som bör sluta käka piller ....
Jag gjorde ett konto 2017 men insåg att 80% av de som framkommer är osanning så är ej inne här . Därimot fick jag höra här i dag om ryktet här inne om min son o ville då logga in o dementera ...
Även detta kan jag tycka jävligt lustigt att påhittade rykten härinne dom är sanna. O när någon dementerar med en sanning ja då är det då tydligen en osanning enligt dej .... lustig snubbe

Jag tror personen menade att du inte bryter ditt alias, alltså outar dig själv, då ditt konto bara har ett inlägg! Det finns ingen info att gräva efter där. Tror inte han menade något illa alls. Han citerade ett annat inlägg och inte dig!

Jag ursäktar för alla andra idioter som finns här i tråden. Vi är dock medvetna nu om att H*nnes inte är inblandad. Du kan vara lugn!
Senast redigerad av pansarbritta 2019-12-12 kl. 20:01.
Citera
2019-12-12, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marqus666
Några som påstår att hann*s Nä*lund är inblandad i detta o att Han sitter anhållen för detta .
Kan med all säkerhet dementera detta då jag är hans pappa o även pratat med honom .
Tycker det är rätt sjukt osmakligt att bara sitta
O gripa namn i luften bara för att man ska vara med o spela cool o komma med nått nytt här i tråden .
Jag pratade med ha*nes för 5 minuter sedan
O de hade jag knappast kunnat gjort om han varit gripen för mord .
Tycker ni ska tänka er för 2 gånger unna man skriver något som man kanske bara tror ...

Ett förslag är att maska hans namn, så att googlare inte hittar honom i den här tråden. Kanske inte så kul om en eventuell blivande arbetsgivare googlar och detta kommer upp.
Även om han inte är GM är det inte roligt att nämnas i sammanhanget.
Citera
2019-12-12, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sharm0ta
Halvgreken, han är väl fortfarande BO?

Ja
Citera
2019-12-12, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gronagubben
Är det någon som vet vilka Droger BO har sålt / missbrukat

Jag har missbrukat och en period hängde ja i samma krets som BO. Då var det iaf mest amfetamin och kokain
Citera
2019-12-12, 20:07
Medlem
Kid-Stardusts avatar
Är det ingen som vet något om vilka GM är? Alla tidigare nämda är dementerarade fler gånger om vid det här laget. Någon borde väl veta nåt?
Citera
2019-12-12, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kid-Stardust
Är det ingen som vet något om vilka GM är? Alla tidigare nämda är dementerarade fler gånger om vid det här laget. Någon borde väl veta nåt?

Faktist riktigt skumt att inget vet nått vilka det är.
Är väl bara hålla sig tills häktningsförhandlingen. 😩
Citera
2019-12-12, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pansarbritta
Jag tror personen menade att du inte bryter ditt alias, alltså outar dig själv, då ditt konto bara har ett inlägg! Det finns ingen info att gräva efter där. Tror inte han menade något illa alls. Han citerade ett annat inlägg och inte dig!

Jag ursäktar för alla andra idioter som finns här i tråden. Vi är dock medvetna nu om att H*nnes inte är inblandad. Du kan vara lugn!
Okej så kan de vara ...
Citera
2019-12-12, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Budare123
Ett förslag är att maska hans namn, så att googlare inte hittar honom i den här tråden. Kanske inte så kul om en eventuell blivande arbetsgivare googlar och detta kommer upp.
Även om han inte är GM är det inte roligt att nämnas i sammanhanget.
Har gjort detta nu . Tack för tipset , då jag ej är van att varken vara inne eller skriva så hänger jag ej med riktigt. Men som sagt var tackar
Citera
2019-12-12, 20:28
Medlem
Fick upp ett namn från en kontakt i Sundsvall..En kille som är bror till en som blev mördad för flera år sedan.. han har nämnts tidigare i tråden..

Lillebror till han som blev mördad (St*fan Carl*on)

P*illip sov över hos J*nas i Nacksta - J*nas har fått fingret avklippt av Storebrodern förr i tiden...

Kontakten i Sundsvall säger att hela deras släkt är psykfall, hen säger dock inte hur hen fått fram namnet... Men lillebrodern kanske är intressant tänkte jag bara spekulationer dock
Citera
2019-12-12, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whiteNpure
Har hört rykten om att H*nnes N*slund (Bobban) och någon Seb*stian L*ind ska vara 2 av dom gripna, även S*bastian Olss*n
vet inte hur sant detta är dock

Kan då inte stämma att förstnämnda är gripen, han är inte ens 20. Dom som är gripen ska vara i 30 årsåldern. Man kan ju undra vart du har fått denna information ifrån
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in