2019-12-12, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pansarbritta
Vad kan de tänkas hålla på med? Polisen kanske var snabbt dit, och fick höra av vittnen att GM precis sprang iväg, och fortfarande är i området?

Är det inte bara närmaste stället att landa nära polisstationen? De ville kanske lösa av personal, eller plocka upp nån ny gubbe.
Citera
2019-12-12, 14:19
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slydz
BO ska ha varit hos en Jon*s ber*lund som dock inte var där själv.

Jon*s är jävligt trevlig kille! Oerhört duktig thaiboxare.
Citera
2019-12-12, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded

Ja, tänkte också att det var han. Supertrevlig, ja. Hoppas han inte har något med det hela att göra.
Citera
2019-12-12, 14:22
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kid-Stardust
Det kanske kommer som en överraskning för dig men de allra flesta blir inte elaka, personlighetsförändrade psykopater när de blir på fyllan eller tar droger. Jag skulle säga att det är en liten klick men med dessa individer är det desto värre, de saknar alla spärrar när de blir påverkade.

Det var inte min poäng. Min poäng är att vänner, familj eller skolkamrater nästan alltid tycker kompisar är snälla och trevliga. Så att folk som kände honom tycker att han var snäll kille är liksom bara halva sanningen. Ingen är en idiot konstant.
Citera
2019-12-12, 14:22
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrmurderman
Ja, tänkte också att det var han. Supertrevlig, ja. Hoppas han inte har något med det hela att göra.

Det tror jag inte! Absolut inte... han är ingen som håller på så här som dessa grabbar.
Citera
2019-12-12, 14:26
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pansarbritta
Han var en sån där person som alltid hade glimten i ögat, log och var glad och trevlig och hade en massa positiv energi runtomkring sig. Jag såg upp till honom när jag var yngre. Han var nästan som en storebror för mig, och sedan såg jag inte honom på en längre tid. Såg honom en sista gång några år senare, och då fick jag veta att han hade suttit inne och det chockerade mig.

Ingen har väl sagt att folk inte betér sig annorlunda när de är onyktra? Vad får du det ifrån? Jag vet dock att denna person inte är ett drägg rakt igenom.

Det är min poäng. Tror till och med att de killarna som skjuter ihjäl varandra i Malmö också skulle vara snälla, roliga och schyssta i andra sammanhang. Det jag menar är att folk kan hata en till synes schysst kille för att han kanske inte är så schysst i andra sammanhang eller med andra personer.
Citera
2019-12-12, 14:31
Medlem
Titianas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded

Han verkar ju inte bo i området.. Kanske bara rykten på byn?
Citera
Medlem
Undrar varför han kallas Jonas 4 fingers
Citera
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Titiana
Han verkar ju inte bo i området.. Kanske bara rykten på byn?

Högst troligt ja...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrmurderman
Fortsätt gärna rapportera. Har barn på den skolan.
Vet ej varför dom står där eller vid ica? Dottern gick förbi och hela nackstav 36-52 är avspärrat sa hon. Poliser vid vita huset innan bommarna vid södra järnvägsg. Tror ej du behöver vara orolig då hade personalen ringt dig.
Vet ej om BO har syskon på skolan eller anhörig som arb där??
Citera
2019-12-12, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eeaa
Fått höra att blandannat S*bastian o*sson är anhållen via rykten

Samma o*lsson som va med i Mordförsöket i Sundsvall 2016, tillsammans med K*nny som häktades för inblandning i mordförsöket i Östersönd härom veckorna. Bra killar....

(FB) Mordförsök i Sundsvall. 2016-11-18
Citera
2019-12-12, 14:32
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnDoes
Undrar varför han kallas Jonas 4 fingers

Därför att smuts,S.C och någon till idiot åkte hem och hög fingret med en yxa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in