Citat:
Får man fråga vad du tog för mediciner för det skulle bli bättre?
För nu för tillfället är det såhär att jag har stridigt men vårdcentralen. Jag har sagt att jag mår piss å allt som bara går att säga vilket är sanningen det har gått snart 6 månader sedan jag kom i kontakt men dom så har svårt att tro att operationen skulle på påbörjas snart men efter sista mötet så var jag jävligt en vis så ska få en ny tid där dom ska ta bilder och skicka vidare till en kirurg.
Ifall det skulle minska risken för värre gyno så kan jag ta 1000 stick i veckan ifall det skulle vara så. Tack så hemskt för tipset.
Någon som vet vad man kan tänka sig lägga på sig i muskel massa på ens första kur? Blir som sagt 200-250mg 2 gånger i veckan i 12 veckor. Vet att träning och kost å genetik avgör men säg att allt ligger on point med typ allt. Samt att jag har kanske average geneticts alltså inget märkvärdigt
För nu för tillfället är det såhär att jag har stridigt men vårdcentralen. Jag har sagt att jag mår piss å allt som bara går att säga vilket är sanningen det har gått snart 6 månader sedan jag kom i kontakt men dom så har svårt att tro att operationen skulle på påbörjas snart men efter sista mötet så var jag jävligt en vis så ska få en ny tid där dom ska ta bilder och skicka vidare till en kirurg.
Ifall det skulle minska risken för värre gyno så kan jag ta 1000 stick i veckan ifall det skulle vara så. Tack så hemskt för tipset.
Någon som vet vad man kan tänka sig lägga på sig i muskel massa på ens första kur? Blir som sagt 200-250mg 2 gånger i veckan i 12 veckor. Vet att träning och kost å genetik avgör men säg att allt ligger on point med typ allt. Samt att jag har kanske average geneticts alltså inget märkvärdigt
Har kört dem flesta "Gyno Reversal Protocols" som du kan hitta lite överallt om man söker upp. Novladex, Letrozole men lyckas få tag i Raloxifene vilket funkat skit bra. Jävligt svårt att få tag i Sverige men kan hjälpa dig ifall du vill men läs gärna upp på det innan.
Jag försökte en gång att se om jag kunde få hjälp via läkare när jag var inne för min acne som tonåring men sket i det senare då dem inte brydde sig ett skit.
Hört att det ska hjälpa om du överdriver hos läkaren, att det ger dig depression och du mår dåligt i kroppen osv. Ska tydligen ha funkat för några, inget jag har tänkt sätta mig att göra själv.
Det är ju inte helt säkert att gynon kommer bli värre alls, Men du kommer ha mycket högre test nivåer vilket kan göra att det ser sämre ut under kuren. Bästa du kan göra är att läsa upp ordentligen på hur du kontrollerar ditt E2 från början så du vet hur du ska justera under vägs. Det är ju dock något som kommer efterhand men finns ändå en del info kring ämnet om man vill lära sig.
Kan rekommendera att du checkar upp på dieten en extra gång innan du kör, se till att det inte blir någon "Dirty Bulk". Du kan i princip göra lite vad som och du kommer växa så längre du håller dig till ett fast tränings och kost schema. Desstro mindre fett på lägger på ju mer nöjd kommer du bli i slutet, lite cardio då och då under veckan skadar inte heller och kan hjälpa mot några av dem hälso bieffekterna vissa får.