Citat:
Ursprungligen postat av
potatisodlaren1995
tack för tipset adex=arimidex? för jag har tänkt att köpa 30 st 1mg arimidex skulle det räcka tror du får la införskaffa letro med då för säkerhetskull.
Kan börja med att säga att jag har lite Gyno och det lilla har fått mig att må piss i olika perioder. Vissa tillfällen behöver jag till och med röka brass för att palla med det. Så skulle jag få värre Gyno så skulle det inte förvåna mig ifall det slutar med att jag skallar väggen.
Men vilken dos skulle du rekommendera mig? vill helst komma undan med ett stick i veckan tänkte 400mg
off topic vet du vart man kan läsa hitta information om just vart man ska injekta som en nybörjare samt vilka nålar man ska köra. Är väldigt seriös med detta så försöker lära mig så mycket som möjligt så slipper massa problem på vägen?
Yes, Adex = Arimidex, Asin = Aromasin.
Säkrast är att alltid att ha extra ifall du behöver ändra dosering osv. Letro kan vara bra att du har hemma men att du har Novladex i hand innan du startar är bättre ifall gynon skulle bli värre.
Söker du "Spot Injections" på google kommer det upp en sida som har bra information om ställen för injektioner. Finns även flera antal videos på youtube av läkare som visar och förklarar.
Värt att jag nämner, Jag hade själv "Tonårs Gyno" innan jag började med AAS och det blev värre efter första kuren. Har dock lyckas få ner det till hur det var innan jag började med olika medicerner, men har du det redan så kommer det mest troligt bli värre under kuren. Du kan ju dock motverka det med att hålla bra kontrol på ditt E2.
Citat:
Ursprungligen postat av
Exodus78
Håller inte med det minsta om att 2 stick/vecka är standard.
Standard är 250mg testo E var 5.e dag. Tycker det som rekommenderas ovan är onödigt frekvent och för hög dos för dig med din bakgrund samt dina gyno-bekymmer.
Kolla exempelvis efter min kurjournal så ser du ett upplägg som VERKLIGEN är standard.
Mvh Exodus
Ps. På ovan dos så kör 0.25mg Arimidex var 3.e dag. Blodprov efter 4 veckor och justera dosen baserat på resultatet. Ds.
Håller med dig till en viss del. Det är väll mycket vänligare att köra 250mg/E5D.
Grunden till oftare stick över E5D, på tanke med att Test E/C har Half Life på 4.5 dagar.
Har man inte riktigt koll kan det ju sätta obalans på dina nivåer, och det är inte alltid nybörjare har koll på hur dem får koll på deras E2.
Kollar du stats på dem olika stick protokoller så ser man ju rätt stor skillnad på när det spikar och när det dipar.
För min del känns det bättre och mindre att hålla koll på.