2019-12-10, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Har kollat
Har varit i Kia
Beror på hur hon är klädd på tassarna du vet kvinnor har liksom inte samma sko vana som oss män från krogen..
Men annars håller jag med om DN är en suspekt figur som jag sade rätt tidigt!

Ok. Du är allmänt trög. Skrev just om vad hon ev inte hade på fötterna..... Jag är ganska medveten om att kvinnor och män har olika klädstilar för det mesta.

Btw, jag är inte Mofasti. Tycker vår intelligens är en jävligt stor skillnad.

Du kan liksom inte komma ihåg att Mofasti yrade om undrevärlden, hur D.N är en ängel osv??!??
Citera
2019-12-10, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iceflake
Ok. Du är allmänt trög. Skrev just om vad hon ev inte hade på fötterna..... Jag är ganska medveten om att kvinnor och män har olika klädstilar för det mesta.

Du kan liksom inte komma ihåg att Mofasti yrade om undrevärlden, hur D.N är en ängel osv??!??

Och före det snackade Mofasti om jakthundar, fiskeresor och pride....
Uppenbarligen klarar Mofasti av att skriva om nya ärenden för att remain relevant.

Dessutom har Mofasti "försvunnit" och det tror jag inte på med tanke på all information som har kommit ut.

OnTopic: Borde polisen inte varit mer på D.N?
Citera
2019-12-10, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SopperoGossen
Och före det snackade Mofasti om jakthundar, fiskeresor och pride....
Uppenbarligen klarar Mofasti av att skriva om nya ärenden för att remain relevant.

Dessutom har Mofasti "försvunnit" och det tror jag inte på med tanke på all information som har kommit ut.

OnTopic: Borde polisen inte varit mer på D.N?

Suck...

Ja, som sagt. Dom har varit alldeles för mjäkiga med henne. Egentligen borde dom snackat med varenda junkie i stan. För dom jiddrar sinsimellan.

Bara genom att läsa förhören så poppar det upp skumma namn. Ändå är det släktingar och buksvågrar sinsimellan, dom här junkisarna alltså. Ett wx. E.R tipsar om D.N men E.R själv är en junkie, liksom pappan till hennes barn och nuvarande boyfriend.

Det var väl E.R som kysste C.A också? Som D.N jiddrar om. Å ryktet sa ju att det var C.A som blev träffad av glassplitter i skjutningen nära kyrkogården.

Jag vill exempelvis minnas att långt tillbaka att T.S numer T.U hängt med en av bröderna B, om inte alla 3?

Alltså, det här jävla packet är orimligt stort för lilla Kiruna!!!

Förr fanns det bara några namn, men idag är det fan en hel telefonkatalog!!!
Citera
2019-12-10, 20:41
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:

Läs nu vad jag sade tidigt då DN dök upp och allt som kom fram sade jag hon är värd syna djupare, Efter man läser FUP så tror jag hon hade fortf en cruch på BO hon vet säkerligen mer än vad hon vill säga!

Hörru jag nervärderar inte dig sorry trodde du var från de sydliga breddgraderna no offense!
Citera
2019-12-10, 20:56
Medlem
Unicornas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SopperoGossen
Hon är i sorg för att en kär vän och fd make har gått bort, hon har inget med detta att göra, är bara Kiruna som snackar skit som vanligt och ska hitta syndabockar.

Inget med detta att göra? Har du läst fupen?
Citera
2019-12-10, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unicorna
Inget med detta att göra? Har du läst fupen?

Har ögnat igenom den, hon har nog det tufft, men tror nog hon kan ha föörsökt dikta upp saker för sina five seconds of fame.

Lite some Kirunas Margaux Dietz som gör allt för att synas.

Dock är detta oerhört tragiskt för alla inblandade.
Citera
2019-12-10, 21:11
Medlem
Kommer nån annan på nåt som är motsägelsefullt i FUPen?

Jag har ännu inte kunnat kontrollera den röda mobilen, men nån annan kanske kan kolla upp den?

Var det M.Is eller J.Ds?
Kastade M.I den eller blev den beslagtagen?

Kommer ihåg att han hade den i näven på ett foto från en övervakningsfilm..
Citera
2019-12-10, 21:44
Medlem
Citat:
M.D eller som nu då M.T kommer nog för alltid att kallas sitt föregående efternamn.

Han är alltså J.Ls bror.

Oj, det här hade jag helt missförstått. Det innebär ju att det blir ännu tydligare för mig att det är MD och JL som varit drivande i detta.

Kan det vara något åklagaren rentav kommer använda? Hur länge dröjer det från att förhandlingarna är klara till att en dom döms ut?
Citera
2019-12-10, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lovelorn
Oj, det här hade jag helt missförstått. Det innebär ju att det blir ännu tydligare för mig att det är MD och JL som varit drivande i detta.

Kan det vara något åklagaren rentav kommer använda? Hur länge dröjer det från att förhandlingarna är klara till att en dom döms ut?

Nu tappade du nog bort dig. ? (Brorsan) M.D - numer M.T har ju inte varit involverad i mordet, bortförandet eller annat.

Tänker du på mamman M.D, mor till M.S?
Citera
2019-12-10, 21:51
Medlem
Eller slant du på tangenten och menade M.I? För isf är jag helt enig!!
Citera
2019-12-10, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaghatartroll
Märkligt uttalande från D

http://www.bilddump.se/bilder/20191209153700-95.109.22.244.jpeg

Kan du lägga ut lite mer screens från hennes instagram? Gärna alla som har med detta att göra eller bara om hon nämner något om inblandade personer eller dylikt!
Citera
2019-12-10, 23:57
Medlem
Citat:
Eller slant du på tangenten och menade M.I? För isf är jag helt enig!!
Ja, jag menade såklart MI. Att MI och JL är bröder alltså.

MI är då tidigare MD. Var har JL tagit sitt egennamn ifrån då? Eller, det här ju inte hit så skit samma. Men... det blir ju tydligt att bröderna varit mer drivande, även om MI fått lite mer på sig i Fupen som jag ser det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in