Citat:
Ursprungligen postat av
Skaraborg2
Vi vet att Emilia inte tog hormoner därför att hon inte hade kommit längre i sin utredning men ....
Kunde hon ändå ha tagit hormoner? [...]
Hur så? Menar du att A.A kan ha langat hormoner eller är det relevant överhuvudtaget för hennes försvinnande och död?
Sen vänder jag mig till resten av gänget här i tråden. Kan vi inte bara tagga ner lite nu när vi ÄNTLIGEN efter hundratals sidor blivit av med packet som 1) ifrågasätter hennes och medias rätt att kalla sig för kvinna och 2) stup i kvarten frågar huruvida hon har kvar sin kuk eller inte
Det är fan som att läsa spalt upp och ned i sämsta möjliga skvallertidning. Vi vet att Emilia hette Emil innan, och att hon identifierar sig som kvinna men inte genomgått könsoperation. Ska vi gå vidare nu?
Folk har olika smak. Vi kommer ingen vart på att diskutera vems smak som är den sanna och rätta. Vissa tycker hon såg ut som random transa, vissa tycker hon var vacker TROTS det, vissa tycker att hon var vacker OAVSETT, vissa tycker att hon uppvisade en väldigt graciös och feminin stil i alla sammanhäng även om hon skulle köpa cigg på ICA.
Okej. Vad fan spelar det roll? Vi luskar just nu i vem som är den skyldige, motivet, själva händelsen och omkringliggande faktorer.
Jag kan inte införa förbud mot att diskutera något, till exempel längden på hennes kuk eller huruvida en jacka är en parkas, långrock eller vanlig höstjacka -- däremot kan ni väl ta och snyta er och hålla vissa åsikter för er själva?
DET RÅDER ÅSIKTS- OCH YTTRANDEFRIHET I DET HÄR LANDET. Det innebär att man får tycka att hon var skitful eller skitsexig, det innebär också att Emilia hade all rätt att ifrågasätta sin identitet som man och leva sitt liv som kvinna. Det kan ni inte göra ett jävla piss åt. Kan vi diskutera det som är relevant för fallet nu?
Det roliga med er jävla pajaser är att ni springer runt i invandringsforumet och säger att ni skulle ge ert liv för yttrandefriheten och att inga jävla blattar ska komma och tro att deras kvinnosyn eller åsikt om vad man får säga eller inte ska råda här i Sverige.