2019-12-09, 08:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stivali
Jag har sett henne många gånger. Både den blonda & den uppklädda svarthåriga. Trodde bara inte det var samma person. Har dock aldrig tänkt att det skulle vara en trans. När jag hörde rykte om en trans så trodde jag att det var den andra som avsågs. Även Diana är väldigt snygg som tjej men rösten kändes lite spelad på något sätt, varför jag anade att hon var trans. Jag tror inte att Diana helt gick in i rollen som tjej, förekommer ju tex i TV som Otto. Emilia hade en len & vacker röst då jag hälsat på henne.

Jag känner inte folk i Tollarp bra, framförallt inte ungdomar. Kan därför inte svara på frågor om umgänge.

Om Emilia klädde sig mer elegant än andra tjejer i Tollarp? Ja, snacka om!!!

Hon kunde vara extremt elegant & tjusig. Så snygg att det var närmast chockerande. Till skillnad från de flesta i tråden har jag mött henne i verkligheten. Det var en bedårande syn. Så man tappar hakan. Av olika skäl har jag inte vistats i utelivet på senare år så jag är inte så van vid att se många uppklädda tjejer. Måste säga att Emilia är förmodligen den snyggaste tjej jag sett de senaste 5-6 åren. Absolut! Det säger jag inte bara för att hedra henne utan för att det är så.

Bilderna gör henne inte riktigt rättvisa. Nätet kryllar av sådana bilder där man poserar, tjejer som sexiga, killar som spänniga. Bilderna på min näthinna är från verkligheten. Det var mäktigt att se henne från nära håll. Hela gestalten var liksom så det osade elegans & sensualitet.

Hahaha alltså det där säger ju mer om dig och din verklighetsuppfattning, baserad på lilla Tollarp, än om hur Emilia såg ut. Om du testar att ta dig ut i verkligheten ska du nog se att det finns gott om vackra kvinnor 🤦🏼‍♂️
Citera
2019-12-09, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unni.Drougge
Hahaha alltså det där säger ju mer om dig och din verklighetsuppfattning, baserad på lilla Tollarp, än om hur Emilia såg ut. Om du testar att ta dig ut i verkligheten ska du nog se att det finns gott om vackra kvinnor 🤦🏼‍♂️

Fast Emilia var extremt vacker, hon fick andra människor att framstå som ganska gråa och intetsägande. Hon hade stil, kunde föra sig väldigt graciöst och stack ut med sina fantastiska ögon, sitt varma leende och sin framtoning. Även som osminkad i ett par converse, joggingbyxor och en hoodie.
Citera
2019-12-09, 08:52
Medlem
Maxwellanders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Tack. Finns något namn på denna person?
Jag antar att det inte framkommit säkert vem gråkappan var heller?
Elisa
Citera
2019-12-09, 09:03
Moderator
Chantres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maxwellander
Elisa
Inte bosatt i Tollarp?
Citera
2019-12-09, 09:07
Medlem
different_trips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av monotyp
Är det inte relevant att han var prostituerad och hade manligt könsorgan (17 cm enligt sin kontaktprofil)?
Skulle ni inte heller nämna prostitutionen om en fullblodstjej blivit mördad?
Tro fan att ni hade gjort det!
Men nu är ni så j-a lena i truten för att det är politiskt korrekt.
Skenheliga psykiskt störda samhälle....

Edit: Okej, håller med om att äldre bilder inte är relevanta. Så jag ger dig rätt på den punkten. Blir bara så provocerad av förljugenheten att alla låtsas att det var en tjej.

Prostituerad är relevant men inte det andra.

Det var en tjej, frågan är snarare hur du kan bli så provocerad av att vi lever i 2019..? Du har inte tänkt på att det är fel på dig snarare än den stora massan som inte har några problem med detta?
Citera
2019-12-09, 09:26
Medlem
Maxwellanders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chantre
Inte bosatt i Tollarp?
Nej Persborg Malmö
Citera
2019-12-09, 09:28
Medlem
SpOeNdis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
Det är nog mer värt än 20 k. 20 k var baserat på ca 100 g cannabis och 90 tabletter, som var ett av beslagen. Det där är samtliga beslag och det är mer än 20 000 kr. Så AA kan vara lite putt och dessutom sitta i en skuld till någon över honom.

20k för 100g? Antingen är du blåst eller så gissar du nu. 100g är 7-12k i gatupris. Och tabletterna kostar inte många kr st. Så nej det är inte värt mer än 20k.
Citera
2019-12-09, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chiiquita
Någon som begärt ut fup på A.A gällande de andra brotten?
Tänkte om man kan bekräfta eller dementera om E.L varit inblandad på någotvis, ex vittnat eller golat?
Hon hade väll vittnat emot kusinen tidigare, ellee jag som blandar ihop de?
Nu har jag fått ut FUP gällande AA:s senaste narkotikabrott (dom 2019-11-20). Hittar inget om Emilia i dessa.

Däremot omnämns AA som "Björk" i initiala polisrapporten, är det något tidigare namn som AA har haft eller har Polisen bara skrivit konsekvent fel? Björk är ju ett tattarnamn som förekommit i tråden tidigare (släktskap med RJ och BO).

Kristianstads TR B 2076-19 Aktbil 3.pdf

Kristianstads TR B 2076-19 Aktbil 2.pdf
Citera
2019-12-09, 09:42
Moderator
Chantres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maxwellander
Nej Persborg Malmö
Skulle i så fall vara 36 år.
Citera
2019-12-09, 09:58
Medlem
UgLyBastards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gleek
Nu har jag fått ut FUP gällande AA:s senaste narkotikabrott (dom 2019-11-20). Hittar inget om Emilia i dessa.

Däremot omnämns AA som "Björk" i initiala polisrapporten, är det något tidigare namn som AA har haft eller har Polisen bara skrivit konsekvent fel? Björk är ju ett tattarnamn som förekommit i tråden tidigare (släktskap med RJ och BO).

Kristianstads TR B 2076-19 Aktbil 3.pdf

Kristianstads TR B 2076-19 Aktbil 2.pdf
fräscht han hade hemma...
ser ut som en granat exploderat i rummet.

nej, ingen Emilia som nämns.
Citera
2019-12-09, 10:01
Medlem
Maxwellanders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chantre
Skulle i så fall vara 36 år.
Vet inte ålder men ursprung Libanon.
Citera
2019-12-09, 10:03
Medlem
Nu har jag tagit del av fuparna på A.A,
Emilia nämns inte i någon av dem och det är enbart förhör med A.A där han sjunger ut. Misstanke fanns om att han sålde droger, men de förnekade A.A och de kunde polisen inte bevisa så han fälldes enbart för eget bruk.
Vapnen de rörde sig om var fällkniv han hade i fickan i stan och i hemmet hittades en grön laser, utfällbar batong och en teaser, som han erkänt var hans men förnekat han haft utanför hemmet.
Brukade tydligen ta droger nere vid ån vid ett träd/skog.. kanske dit han och emilia skulle gå och att de sen spårade ut..

Enligt honom själv är de hans mamma som betalat för drogerna för eget bruk.

Droger och vapen gillade han ju uppenbarligen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in