2019-12-09, 12:17
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Satan vilken kvart! Tack för den - att han ens hittar ut genom dörren i den där röran är ju en gåta. Vidrigt.

Vem som helst skulle få ångest i ett sånt hem. Kanske därför han måste ta tabletter.
Citera
2019-12-09, 12:23
Medlem
Håller med om att Emilia inte såg ut som en kvinna, jag kanske är speglad eftersom jag sett hela förvandlingen. Men tror även det kan bero på hur ”extrema” hon ofta var i sin utstyrsel.

Frågar igen eftersom jag inte fick svar senast, ingen mer än mina ungdomar här hemma som hört att flickvännen till A.A skulle kunna ha något med detta att göra? Lite svartsjukedrama som spårat ut och inte droger?
Citera
2019-12-09, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gleek
Nu har jag fått ut FUP gällande AA:s senaste narkotikabrott (dom 2019-11-20). Hittar inget om Emilia i dessa.

Däremot omnämns AA som "Björk" i initiala polisrapporten, är det något tidigare namn som AA har haft eller har Polisen bara skrivit konsekvent fel? Björk är ju ett tattarnamn som förekommit i tråden tidigare (släktskap med RJ och BO).

Kristianstads TR B 2076-19 Aktbil 3.pdf

Kristianstads TR B 2076-19 Aktbil 2.pdf

Är nog som polisen som snurrat till det, och blandat ihop namnen.. *ndre*s *ndersson med H*nnes Björk då det under en av bilderna, (som finns i en av filerna du bifogade i ditt inlägg), står något i stil med "Misstänkt narkotika anträffas i låda till garderob i Hannes rum."

*A
Senast redigerad av Dinos..katt 2019-12-09 kl. 12:48.
Citera
2019-12-09, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bumblehyo
Tollarp är fan äckligt litet. Emilia och min kille, som bor i tollarp, gick i samma klass i mellanstadiet. Nu när jag läste vem den misstänkte är sa han att det var hans barndomskompis. Usch. Tydligen hade Emilia en väldigt dålig uppväxt också, iaf hennes pappa var tydligen riktigt taskig.

Såg förövrigt någon i tråden som sa att det var väldigt otydligt att Emilia var transa när man såg henne på riktigt. Det håller jag inte med om. Såg henne på stan någon månad innan allt detta och det var väldigt tydligt. Det blev ännu mer tydligt när vi började prata med henne. Dock kände min pojkvän inte igen henne som Emil först så det kanske beror på person till person.

Citat:
Ursprungligen postat av Ejokej
Håller med om att Emilia inte såg ut som en kvinna, jag kanske är speglad eftersom jag sett hela förvandlingen. Men tror även det kan bero på hur ”extrema” hon ofta var i sin utstyrsel.

Frågar igen eftersom jag inte fick svar senast, ingen mer än mina ungdomar här hemma som hört att flickvännen till A.A skulle kunna ha något med detta att göra? Lite svartsjukedrama som spårat ut och inte droger?

Ja det blir bara löjligt när folk måste vända ut och in på sig själva för att försköna henne. Ett par stycken skriver ju rentav kärleksförklaringar till henne och jag gissar att dessa personer är gamla kunder helt enkelt. Lol.
Citera
2019-12-09, 13:11
Medlem
Förlåt om jag missat det, men vad heter A.A's flickvän?
Citera
2019-12-09, 13:12
Medlem
För 20 veckor sen var det en släkting/bekant till Emilia som kommenterade under en av Emilias bilder. Där skrev hon att Emilia har ju börjat ett nytt liv. Vad menade hon med det?
Citera
2019-12-09, 13:31
Medlem
Blaire-Witchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laray
Förlåt om jag missat det, men vad heter A.A's flickvän?
Vet vad hon heter på FB, men hittar inte henne varken på Ratsit el mrkoll. Antingen är det inte hennes riktiga namn el så har hon skyddat identitet är min gissning.
Citera
2019-12-09, 13:38
Medlem
Ok, vad heter hon på FB då?
Citera
2019-12-09, 13:38
Medlem
different_trips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unni.Drougge
Ja det blir bara löjligt när folk måste vända ut och in på sig själva för att försköna henne. Ett par stycken skriver ju rentav kärleksförklaringar till henne och jag gissar att dessa personer är gamla kunder helt enkelt. Lol.

Du får ursäkta att resten av oss inte köper texter skrivna av konton med 1 respektive 2 inlägg - reggade i Dec.

Det kan likväl vara MGMs polare som sitter och försöker dra igång ”trans-hjulet” än en gång, vore inte första kontot som dyker upp - gör ett inlägg och går inaktivt igen.

Det är väl inte konstigt att många män gillar vissa androgyna drag med tanke på det är dominant hos fotomodeller? Jag förstår dock att det kan reta gallfeber på cis-kvinnor.
Citera
2019-12-09, 13:44
Medlem
Blaire-Witchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laray
Ok, vad heter hon på FB då?
Känns inte ok att gå ut med det då personen inte ”finns”.
Citera
2019-12-09, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaire-Witch
Känns inte ok att gå ut med det då personen inte ”finns”.
Nä det förstår jag, tack ändå!
Citera
2019-12-09, 13:52
Medlem
KebabbenLarssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaire-Witch
Vet vad hon heter på FB, men hittar inte henne varken på Ratsit el mrkoll. Antingen är det inte hennes riktiga namn el så har hon skyddat identitet är min gissning.
Sök på "Rudin*" som förnamn, så hittar du henne.
*=a
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in