Att kvinnor ska gå och bli lesbiska är knappast något vi går och oroar oss för. Det kanske låter lockande i teorin och en del kvinnor provar säkert på, men om de inte är lagda åt det hållet på riktigt blir det inte mer än en fas. En dag kommer de att charmas av en man som de förälskar sig i på riktigt. Nour El-Refai är ett känt exempel.
Män kan skämta om hur mycket smidigare allt skulle bli om man vore bög, man har mer gemensamt med varandra och det är hur lätt som helst att träffa en partner. Se klipp.
https://www.youtube.com/watch?v=4wNGsQgEPiE
Det stannar dock just bara vid skämt, tanken på att kyssa en man är motbjudande för 99% av alla straighta män. En gång råkade jag på fyllan hamna på en bögklubb utan att veta om det. Efter två minuter började en man prata med mig och någon minut senare försökte han tungkyssa mig, vilket fick mig att inse ett par saker:
- Jag är inte ens homofob, men fan vad äckligt det var, kände mig ofredad. Efter det förstår jag hur kvinnor känner sig vid oönskade kontaktförsök.
- Vad lätt det vore om man vore bög. Lyckligtvis är jag inte det dock, för kvinnor är så mycket vackrare och goare.
Citat:
Ursprungligen postat av
Xxtraord
Och ett tillägg: fler och fler kvinnor i min närhet resonerar som jag. Och alla är tvärsnygga, så win-win för oss.
Ni män måste steppa upp. Ni utdödar er själva. Vi kommer inte nöja oss med bottenskrapet bara för att kvinnor förr i tiden var tvungna till det. Lösningen är inte att deportera män, lösningen är att anpassa er till nutiden, ta hand om er själva och sluta vara desperata. Sex och kärlek är varken en rättighet eller en självklarhet.
Det är inget fel på oss.