Intressant nu när knallhatten lagt upp lite priser på sin Facebook. 300kr för pondus, 395 för Bonfire. Det du Sven . Kanske blir en sväng dit med tänt man ändå är ute och åker efter jul.
Intressant nu när knallhatten lagt upp lite priser på sin Facebook. 300kr för pondus, 395 för Bonfire. Det du Sven . Kanske blir en sväng dit med tänt man ändå är ute och åker efter jul.
Annan växelkurs i Nordanå kontra Billesholm? : )
Senast redigerad av Pilsnerolog 2019-12-07 kl. 10:45.
Det låter ju bra 👍
Hörni allihopa här är vad jag har/ska hämta och undrar om jag kan få tips vad mer jag ska köpa?
Funderade just nu på Extreme fireworks Legend är det någon som har haft den?
Linders
Invert
Big flip
Fresh X2
Pulse
Trophy
Extreme fireworks
Lagonda
Tempest
Hammargrens
Lipstick
Black Widow
Full house
Svea
Mega bag
Två fresh alltså, fick du bra pris på den?
Hur är tempest?
Citat:
Ursprungligen postat av SyntaxGlenn
Excalibur Knight/Järnboxen om du gillar palmer [/QUOTE
Hade köpt Järnboxen om den låg kvar på 999 och inte höjts med 400 kr
Var ser du att den är höjd?
När jag kikade i bladen för Hanssons/FM tycker jag att det står 999...🤔
Dom senaste dagarna har det priset stått på jem o fix.. men idag så har dom tagit bort alla fyrverkerier från hemsidan förutom en sak.. det där bombpaketet.. :O
Finns faktiskt batcher med ren salut. Har själv några paket från en batch som verkligen tjöt i öronen. Där var däremot knaster i den jag hade, men det finns utan också. Som här tex: https://www.youtube.com/watch?v=meTN36SXPkg
Sker av misstag. Det är inte lätt att ha två olika sorter som utan etikett ser likadana ut, sen ska man klistra och då tar man säkert från lådan om man råkat förväxla skulle jag tro
Senast redigerad av pyro860 2019-12-07 kl. 22:12.