2019-12-07, 19:49
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joelfrog
Kul nytt rekord 16 segrar
Grattis! bra jobbat. Själv loggade jag in i morse och såg fram mot lite WL men det visade sig naturligtvis att jag glömt anmäla mig nu när jag faktiskt hade en hel helg ledig... Ridå.
Citera
2019-12-07, 20:24
Medlem
Joelfrogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av needAlife
Grattis! bra jobbat. Själv loggade jag in i morse och såg fram mot lite WL men det visade sig naturligtvis att jag glömt anmäla mig nu när jag faktiskt hade en hel helg ledig... Ridå.

Tråkigt! men skönt o slippa det med skulle jag tycka, när jag spelar gör jag det typ endast för packen på torsdagen
Citera
2019-12-07, 20:36
Medlem
Sådär sålde mitt konto för 6500, detta röv spelet får inte mer av mina pengar.
Köper jag nästa år är det 100% utan fp.
Nu ska jag bara försöka sälja skivan för någon hundring också.

Dags att testa nya cod istället 😊
Citera
2019-12-07, 22:53
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Tråkigt! men skönt o slippa det med skulle jag tycka, när jag spelar gör jag det typ endast för packen på torsdagen
Samma här men hade ju hellre gjort det och kunnat få lite roliga packet än att ännu en gång lira rivals för ingen vinning. Mest suttit och kört en massa squad battles nu för XP, satan vad tråkigt det är. Men vill nå nivå 30 den här säsongen. Ligger på 64k av 100, tror ni det kommer gå?
Citera
2019-12-07, 22:55
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MR-Ganjalf
Sådär sålde mitt konto för 6500, detta röv spelet får inte mer av mina pengar.
Köper jag nästa år är det 100% utan fp.
Nu ska jag bara försöka sälja skivan för någon hundring också.

Dags att testa nya cod istället 😊
Snyggt, hur/vart då? Var det någon här på fb som nappade? Känns skönt att jag i år ändå inte spenderat mer än en hundralapp på paket, då slipper jag bli besviken
Vad är fp?
Citera
2019-12-07, 23:51
Medlem
Mrwomanizers avatar
Citat:
Snyggt, hur/vart då? Var det någon här på fb som nappade? Känns skönt att jag i år ändå inte spenderat mer än en hundralapp på paket, då slipper jag bli besviken
Vad är fp?

Satan vad bra gjort att skramla ihop den summan faktiskt!

Fp = fifapoints

Själv har jag nog spenderat absurda summorna år på just Fp... Ångest? Ja!
Citera
2019-12-07, 23:53
Medlem
Joelfrogs avatar
Citat:
Kul nytt rekord 16 segrar

Tog inte slut där nu gick jag dessutom upp till division 6 för första gången i mitt liv
Citera
2019-12-08, 00:08
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Tog inte slut där nu gick jag dessutom upp till division 6 för första gången i mitt liv
Awesome. Tror jag också är i div 6 just nu om jag inte minns fel. Har runt 1000 poäng tror jag så det borde vara rimligt. Då kanske vi möts
Citera
2019-12-08, 00:09
Medlem
Joelfrogs avatar
Citat:
Awesome. Tror jag också är i div 6 just nu om jag inte minns fel. Har runt 1000 poäng tror jag så det borde vara rimligt. Då kanske vi möts

Okej! själv ligger på 754 poäng just nu, Vilken konsoll kör du på?
Citera
2019-12-08, 01:17
Medlem
Jahopp där har man råkat ut för samma jävla piss 3 matcher irad i WL. Leder med 2-1 i 92a minuten med 3 minuters tilläggstid. Har militao som jag ”rensar”bollen med , men bollen hamnar till närmaste gubbe som är halv meter ifrån , han springer iväg och gör ett finess skott som går in in i krysset. Förlorar på straffar ... typiskt. Helt jäkla sjukt att spelarna blir som okontrollerade när man leder och det är tilläggstid!! Jävla scriptade piss spel.

Kan tillägga också att vissa matcher man har förlorat denna helg är när man har haft 20 skott på mål och motståndaren 3 och han vinner med 3-2 hahah Handanovic i mål gick GOD mode gick fan inte ens att göra mål med mertens, promes if eller dembele 🙃
Citera
2019-12-08, 02:43
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Okej! själv ligger på 754 poäng just nu, Vilken konsoll kör du på?
PS4 runt 950p men jag är regelbundet nere och harvar runt 500 också. Är riktigt ojämn men kör mycket för att fixa dailys/weeklys också så är egentligen sällan jag kör ett bästa lag faktiskt.
Citera
2019-12-08, 05:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Macklin
Vet någon var gränsen går för olika kemiboost. Spelar det någon roll om man har 70 eller 80 i lagkemi?

Nuvarande trupp! Kunde uppgradera efter jag sålde 94 Ronaldo IF 😁

https://www.futbin.com/20/squad/11597444

Potm messi kommer på torsdag, risk att if kortet dyker lite i pris
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in