2019-12-07, 04:21
Medlem
Mrwomanizers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MR-Ganjalf
Ökar nästan alltid när det är så, chansa och håll. Skulle jag gjort iaf.

Jag skulle säga sälj, oftast är det en grupp människor som vill skapa en höjning, sällan lyckas dem. Jag gick själv på niten med MSN, helt extinct på marknaden och dagen efter gick han för 7 k under bo.
Citera
2019-12-07, 06:50
Medlem
Citat:
Vet inte om du köpt eller inte, men Messi IF droppa som fan nu när han fick nytt kort.
Köpte honom för 1.69mille, hade Garricha(?) 92 innan och Messi är så jävla mkt bättre.

Kör även med Neymar å mbappe, har scream Insigne och Allan också, plus Gullit 90.
Känns som jag inte kan ha mycket bättre offensiv, skulle vara Cruyf Mid istället för Messi men har blivit så jävla dyr.

Har inte köpt något än då jag inte kan fatta ett beslut vad jag vill ha för lag...
Citera
2019-12-07, 07:34
Medlem
EnLitenFryss avatar
Är league SBCs värt investeringen och tiden? Att de är repeatable känns som dubbla jobbet, dyrare att köpa korten, och astrist...
Citera
2019-12-07, 07:47
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Är league SBCs värt investeringen och tiden? Att de är repeatable känns som dubbla jobbet, dyrare att köpa korten, och astrist...

Sbc ligorna är de roligaste å pyssla med , speciellt nu när de e repeat . I 19 gjorde jag saudi 3 ggr . Kom nämligen en spelare till sen på slutet av spelet .
Så fanns 3 i ligorna att välja på.

Plus att Trading med silver runt ligorna är väldigt lätt .
Så sitter å snipade på franska ligan förra året . Silver .
Så körde den repeat några ggr
Tog 200-300 snipe
Behöll de jag inte hade å sålde dubbletter eller dom lagen som va klara. Kom ofta upp spelare värt mycket mer. Detta e perfekt då folk kör så mycket draft å bara lägger ut silvers billigt hela tiden.
Även under promos så läggs det ut mycket billiga silver . Efter mm oxå

Så pyssla med ligorna e roligt enligt mej.
Så att de e repeat är bara positivt
Citera
2019-12-07, 07:51
Medlem
Funderar på att sälja mitt konto, Zanetti, Gullit och neymar UT.
Har väl spelare för någon mille till i klubben om man säljer , 1000 spelare i klubben totalt.

Någon intresserad? Bud i pm isåfall.

https://www.futbin.com/20/squad-builder/11587076/copy
Citera
2019-12-07, 09:42
Medlem
Mrwomanizers avatar
Citat:
Funderar på att sälja mitt konto, Zanetti, Gullit och neymar UT.
Har väl spelare för någon mille till i klubben om man säljer , 1000 spelare i klubben totalt.

Någon intresserad? Bud i pm isåfall.

https://www.futbin.com/20/squad-builder/11587076/copy

Antar att det inte gått så bra på sistone?
Bara att bita ihop, spelet är kul när det går bra. När det går mindre bra så är man stark som hulken och är redo att slå sönder betongväggar.

Utöver det så tror jag inte riktigt att du kan beckna ditt konto eftersom det är knutet till ditt egna psn/xbox live. Det skulle vara om du säljer alla spelare och säljer coinsen till en brocker.

OnT:
Vem har gjort alla dessa människor man spelar online emot illa? Hur sköra är dessa individer som MÅSTE dabba efter att dem gjort 7-4? Jag är genuint orolig för att de eventuellt blev så hårt slagna som barn så att vettet försvann...
Citera
2019-12-07, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrwomanizer
Antar att det inte gått så bra på sistone?
Bara att bita ihop, spelet är kul när det går bra. När det går mindre bra så är man stark som hulken och är redo att slå sönder betongväggar.

Utöver det så tror jag inte riktigt att du kan beckna ditt konto eftersom det är knutet till ditt egna psn/xbox live. Det skulle vara om du säljer alla spelare och säljer coinsen till en brocker.

OnT:
Vem har gjort alla dessa människor man spelar online emot illa? Hur sköra är dessa individer som MÅSTE dabba efter att dem gjort 7-4? Jag är genuint orolig för att de eventuellt blev så hårt slagna som barn så att vettet försvann...

Gjorde ett nytt psn för i år just för att kunna sälja ifall jag känner för det.
Aah jag har fått mycket annat som tar upp min tid, samt känner inte att gameplayet är värt det.
Citera
2019-12-07, 09:54
Medlem
Mrwomanizers avatar
Citat:
Gjorde ett nytt psn för i år just för att kunna sälja ifall jag känner för det.
Aah jag har fått mycket annat som tar upp min tid, samt känner inte att gameplayet är värt det.

Smart! Men jag tror fortfarande du kommer tjäna mer på coin-selling än vad du kommer för ett specifikt konto.
Tänk så här, folket som hänger här har redan egna konton. Att då köpa ett externt konto som du (även om jag litar på dig) här kontroll över känns lite bait.
Om vi nu bortser ifrån att du har full tillgång till resetkoder och diverse så vill man juh ändå spela på sitt eget konto.
Citera
2019-12-07, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrwomanizer
Smart! Men jag tror fortfarande du kommer tjäna mer på coin-selling än vad du kommer för ett specifikt konto.
Tänk så här, folket som hänger här har redan egna konton. Att då köpa ett externt konto som du (även om jag litar på dig) här kontroll över känns lite bait.
Om vi nu bortser ifrån att du har full tillgång till resetkoder och diverse så vill man juh ändå spela på sitt eget konto.

Alltid risk med att sälja coins.
Detta är helt fresh konto som inte riskerar Ban om man köper. Inte använt bot eller annat plugin program.
Gullit är UT och värd över 6mille.
Har gamla bevis när jag sålt coins på fifa 18 att jag är legit, samt får mitt namn och adress vid köp.
Citera
2019-12-07, 15:22
Medlem
Vet någon var gränsen går för olika kemiboost. Spelar det någon roll om man har 70 eller 80 i lagkemi?

Nuvarande trupp! Kunde uppgradera efter jag sålde 94 Ronaldo IF 😁

https://www.futbin.com/20/squad/11597444
Citera
2019-12-07, 17:20
Medlem
Lyckades packa ter stegen samt sterling.. sålde båda dessan för omkring 500k..

Har funderat ett tag att sälja av mitt lag och köra med ett lag som endast består utav franska spelare.. men är osäker.
Citera
2019-12-07, 17:31
Medlem
Joelfrogs avatar
Kul nytt rekord 16 segrar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in