2019-10-13, 12:27
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnEasy
Vilken icon siktar ni på? Jag tänkte dra på stort och landa en Drogba. Men iconerna räcker inte till. Kommer det eftersom nya challanges med grejer att göra för att få flera iconswoppar eller hur gör man?

Kommer inte göra någon.
Citera
2019-10-13, 12:39
Medlem
UnEasys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Kommer inte göra någon.

Why dood?
Citera
2019-10-13, 12:56
Medlem
Citat:
Vilken icon siktar ni på? Jag tänkte dra på stort och landa en Drogba. Men iconerna räcker inte till. Kommer det eftersom nya challanges med grejer att göra för att få flera iconswoppar eller hur gör man?

Yes det kommer 12 stycken nya nästa månad
Citera
2019-10-13, 13:19
Medlem
Citat:

Jag borde väl egentligen också sikta på Drogba men rent spontant känns det som att jag kommer att nöja mig när jag har swap items nog för att lösa Rui Costa. I skrivande stund har jag fixat fyra stycken. Hur går det för dig?
Citera
2019-10-13, 13:34
Medlem
triquartistas avatar
Citat:
Siktar inte så högt. Blir nog Nesta av nostalgiska skäl. Möjligtvis Keane.
Sjukt drygt att spela Squad Battles, torskar på övertid för 4:e gången i ordningen. Har dock redan 3 ”kort”, så är uppe i 5 inom kort.
Citera
2019-10-13, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korder
Förslag på vem man ska ha i den tomma platsen i denna elva? Snordyra spelare á la Kanté exkluderade. Är Sissoko det självklara valet?

Jag spelar med Rodri (otw då det blir nice profit om han nu skulle göra något ballt.)

Tycker han duger mer än väl som den cdm som stannar hemåt.
Citera
2019-10-13, 14:05
Medlem
UnEasys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarrokhBulsara
Jag borde väl egentligen också sikta på Drogba men rent spontant känns det som att jag kommer att nöja mig när jag har swap items nog för att lösa Rui Costa. I skrivande stund har jag fixat fyra stycken. Hur går det för dig?

NOLL
Nött som en galning i pubg senaste dagarna för att nå LVL 100 innan säsongen där är slut. Nu ska jag foka fifa dock!
Citera
2019-10-13, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarrokhBulsara

Ska göra zanetti helt klart 👍
Citera
2019-10-13, 15:20
Medlem
UnEasys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barreh90
Hade prime zanetti i 18. Han var riktigt go men samtidigt är ytterbackar de minst intressanta spelarna i laget på sätt och vis. Motståndarna kan ju alltid gå på andra kanten om man har ett monster på LB eller RB.
Citera
2019-10-13, 15:28
Medlem
Citat:
NOLL
Nött som en galning i pubg senaste dagarna för att nå LVL 100 innan säsongen där är slut. Nu ska jag foka fifa dock!

Låter bra!

Citat:
Ursprungligen postat av barreh90

Fina Zanetti!
Citera
2019-10-13, 16:26
Medlem
Citat:
Hade prime zanetti i 18. Han var riktigt go men samtidigt är ytterbackar de minst intressanta spelarna i laget på sätt och vis. Motståndarna kan ju alltid gå på andra kanten om man har ett monster på LB eller RB.

Fast nu är det så att zanetti bidrar med en stark länk till Messi!

En helt klart bättre uppgradering mot semedo..
Citera
2019-10-13, 16:41
Medlem
Joelfrogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baldersway
Bra lirat o fint lag

Tack, blev 13 vinster, sumpa guld 3 i sista matchen, efter ha vunnit 3 i rad innan det, får man packs om man kör squad battles eller vad går det ut på? typ aldrig kört de innan mer än nån enstaka match
Senast redigerad av Joelfrog 2019-10-13 kl. 16:44.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in