Citat:
Ursprungligen postat av
JokerMannen
Det har ingen som helst betydelse om jag öppet inom denna tråden berättar om NW:s vattentäta alibi ... så kommer du, på ett eller annat sätt att bortförklara allt sådant,
för att sålunda försöka dumförklara mig, bortförklaringar, är något som du alltid använder dig av när något inte passar in i dina egna tankebanor.
SD sitter sedan länge frihetsberövad på sannolika skäl för att tidigare ha bragt L*na Wesstr*m om livet, och det är ingenting som varken du, eller dina trådkamrater kan ändra på, du har vid flera tillfällen riktat din kritik mot både KammarÅklagaren Åsa Hiding så som även många av de övriga inom Rättsväsendet, beträffande mig, så anser jag att dom sköter sina arbeten på ett bra sätt.
Tror du verkligen att SD hämtades in med hjälp av en hel insats-styrka under Augusti månad 2019 bara för att KammarÅklagaren Åsa Hiding lider av någon form av tunnelseende ?
Tror du verkligen att SD fortfarande sitter häktad efter så många månaders tid som nu förflutit om han vore oskyldig ?
Du har fyra misstänkta, KammarÅklagaren Åsa Hiding och hennes närmaste medarbetare har för närvarande två misstänkta personer, varav den ena är sedan länge häktad på sannolika skäl för att tidigare ha bragt livet om L*na Wesstr*m och den andra är för närvarande skäligen misstänkt, jag är övertygad om att KammarÅklagaren Åsa Hiding och hennes övriga medarbetare har bättre koll på detta mordfallet än vad du har, till detta sagda följer frågan,
vilka två övriga personer misstänker du utöver SD och HD?
Mvh/ @Kurt Jokern Olsson

Men se på fan, du visste att jag har både SD å HD som misstänkta,
å lik förbannat skriver du så här.
Citat:
Ursprungligen postat av JokerMannen
@CarlJanne tror att SD är oskyldigt utpekad och att KammarÅklagaren Åsa Hiding lider av kroniskt tunnelseende, samt att NW är den egentliga Gärningspersonen.
Du ljuger medvetet rakt av.
Varför skulle jag lägga energi på å dumförklara dig, det
behövs ju inte
Å med det sagt, ställ inga mer frågor till mig, du
kommer ändå inte att få något svar