2019-12-06, 17:10
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harryb
Winter Night ska jag ha i år. Och jag ska enbart ha den för jag tycker designen är så jävla mysig. Gilla den förra designen, med två snögubbar som tittar på fyrverkerier ute i skogen mer. Men inget fel på den nya iheller. Vet inte med det känns som designen drar mig tillbaka till min barndom på något sätt. Ska även spara ettiketen efter jag skjutit den.

Men som sagt R8 och GT är rappa som fan och knallar på bra.

Håller helt med dig! Den är riktigt trevlig faktiskt. Knastereffekter rakt igenom med bra knall

Citat:
Ursprungligen postat av Yerro
Då får det bli några stycken R8 och GT, blir säkert att jag testar de nya från extreme också

Glömde tipsa om Sophienholm. Väldigt trevlig faktiskt. Diablo är lite kort men har bra knallar. För 159 är Eagle billig, men mycket silver i den. Men du verkade vara ute efter smäll kontra pris så den får slinka in här också

Citat:
Ursprungligen postat av kevinskold
Tack! Såg även att amazing action kan vara samma tårta?

Beror på årtalet. Dom etiketterna hoppar runt som sjutton!

Citat:
Jag är inne och jämför priser på jem&fix från förra året och detta året. Förra året kostade ett paket jupiter 179 kr och i år kostar dom 289!!

Järnboxen kostade 999 förra året och i år kostar den 1399.. hoppas verkligen inte ÖoB följer samma priser.. men det lär dom göra, dom kränger ju samma märke..

Verkar som många höjt i år, tyvärr
Citera
2019-12-06, 17:50
Medlem
Pyronostalgis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nekro.
För mig är det viktigt att det låter mycket, får hoppas Kindstrands Järnhandel tar in Shockwaven nu

Om de inte köpte på sig tidigare år så räkna inte med Shockwave i sortimentet.
Senast redigerad av Pyronostalgi 2019-12-06 kl. 18:27.
Citera
2019-12-06, 20:39
Medlem
Kan någon hjälpa mig att sätta ihop ett bra nyår för dryga 2800? Jag har bara tillgång till hanssons och fyrverkerimästarna..

Jag vill ha en tårta innan tolvslaget sen 3 st stora eller flera mellan. Kom med era tips!
Citera
2019-12-06, 21:52
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Kan någon hjälpa mig att sätta ihop ett bra nyår för dryga 2800? Jag har bara tillgång till hanssons och fyrverkerimästarna..

Jag vill ha en tårta innan tolvslaget sen 3 st stora eller flera mellan. Kom med era tips!

Excalibur Knight/Järnboxen om du gillar palmer
Citera
2019-12-06, 22:23
Medlem
[quote=pyro860|69526983]Excalibur Knight/Järnboxen om du gillar palmer [/QUOTE

Hade köpt Järnboxen om den låg kvar på 999 och inte höjts med 400 kr

Funderar på phantom igen.. hade den förra året, diggade det rosa.. plus att den har 4 delfinaler.. men även herkules bomben som jag hade förra året.. men är tveksam till den..
Citera
2019-12-06, 22:50
Medlem
[quote=kevinskold|69527358]
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Excalibur Knight/Järnboxen om du gillar palmer [/QUOTE

Funderar på phantom igen.. hade den förra året, diggade det rosa.. plus att den har 4 delfinaler.. men även herkules bomben som jag hade förra året.. men är tveksam till den..

För 2800 blir mitt förslag så här:

Mitt förslag blir en Fabulous Fan Box med lite solfjäderseffekter som final.

Innan den blir det 2 mellantårtor typ Dynamite och Ghost kille alternativt 1 Excalibur Night

Tidigare på kvällen en Dare Devil
Citera
2019-12-06, 22:59
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hajkon
Mitt förslag blir en Fabulous Fan Box med lite solfjäderseffekter som final.

Den är riktigt fet faktiskt Men tog förslaget med Excalibur Knight/Järnboxen pga lite större kaliber i finalen. Men Fabulous är fin och har lite vinkelpartier med
Citera
2019-12-06, 23:11
Medlem
[quote=kevinskold|69527358][quote=pyro860|69526983]Excalibur Knight/Järnboxen om du gillar palmer [/QUOTE

Var ser du att den är höjd?
När jag kikade i bladen för Hanssons/FM tycker jag att det står 999...🤔
Citera
2019-12-06, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Den är riktigt fet faktiskt Men tog förslaget med Excalibur Knight/Järnboxen pga lite större kaliber i finalen. Men Fabulous är fin och har lite vinkelpartier med

Jag gillar Fabulous skarpt och tycker att det verkar vara fint tryck i ändå fast sina 25mm👍
I och för sig så kan man ju köra Fabulous först och sedan Excalibur/Järnboxen
Citera
2019-12-06, 23:42
Medlem
PettaXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hajkon
Jag gillar Fabulous skarpt och tycker att det verkar vara fint tryck i ändå fast sina 25mm👍
I och för sig så kan man ju köra Fabulous först och sedan Excalibur/Järnboxen
Kan rekommendera fabulous
Citera
2019-12-07, 01:26
Medlem
pyro860s avatar
Hur är smällen i Mustang kontra FM/Hanssons 30mm-tårtor (London/Phantom etc)? Är det en värdig avslutningspjäs?
Citera
2019-12-07, 06:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PettaX
Kan rekommendera fabulous

Det låter ju bra 👍
Hörni allihopa här är vad jag har/ska hämta och undrar om jag kan få tips vad mer jag ska köpa?
Funderade just nu på Extreme fireworks Legend är det någon som har haft den?

Linders
Invert
Big flip
Fresh X2
Pulse
Trophy

Extreme fireworks
Lagonda
Tempest

Hammargrens
Lipstick
Black Widow