Citat:
Ursprungligen postat av
Yerro
Jävligt tråkigt, de var den ända återförsäljaren som sålde festivals grejer i närheten

Minns att Hobbex sålde Festivals grejer för massa år sen, säkert 10 år sedan minst, de hade paket som hette "Dynamit Harry 1 & 2" som var ganska roliga att ha som små fyrverkerier.
Känns som de slimmat ner sitt utbud rejält när jag kollar på deras hemsida, finns det ens en ÅF för festival i Göteborg?
Jag har alltid gillat Linders produkter också men de var inte lätta att hitta förra året, men Kindstrands Järhandel på Järntorget saluförde denna Åf´s sortiment föregående år så hoppas de gör detta i år också, älskar de här små 25 skotts miniraket "tårtorna" och öven Crocodile på 750 skott.
För mig är det viktigt att det låter mycket, får hoppas Kindstrands Järnhandel tar in Shockwaven nu eller Crocodile, 25 skottarna kan man tända på flera samtidigt.
Svea hittar man överallt och de är allmänt dyra tycker jag även om kvalitén säkert är superb, inte lirat med Svea sedan de tog bort våra kära smällare i slutet på 2001.
Sedan har vi ju ÖB som kör med Hanssons/Fyrverkerimästarnas grejer, de har alltid billigast airbombs(Fake thunderkingsen) 5x för 19;. var det förra året, vad ligger Svea på 6 för 69;- eller något sådant?
Här får man ett ganska bra perspektiv på hur dyra Svea är.
Royal har jag ingen erfarenhet av tyvärr men kikar alltid på deras produkter.