Citat:
Det förklarade varför man idag annonsera fortsättningen av impeachment.
Så jag förstår du tyckte det var ointressant, goes without saying.
Dock vet vi bägge att man inte kommer rösta igenom förslaget.
Dock så är detta check and balances bara, och som alla säger kommer avgöras i valet senare.
och det är ingen annans fel än trumpens att han tagit sig alldeles själv hit.
Ett av brotten är helt klart en fråga framers lyfte, och nu är vi här i impeachment.
Dock är det mesta man sa på detta hearing i sak betydelselöst för fortsättningen, då man förkalrade konstitutionen och inte brotten direkt, utan sekundärt.(Primärt sker i senaten som alla vettat om utom trumpnissar)
Dock förklarade det EXAKT varför vi har impeachment nu, och det försöker du berätta att du inte förstår?
Synd bara du inte pratar om nått som jag tog upp.
Jag föreslår du läser igen och igen, tills du förstår det du läste.
För nu vart det bom.
Rätt märkligt att man har sås vårt att förstå vissa saker i konstitutionen och tanken bakom.
För i ett av brotten är det exakt vad framers hade i åtanke med att ingen står över lagen.
Så varför tror du kan ändra detta flera hundra år senare, orden har redan en klar betydelse på det brottet och inget du säger någonsin kan ändra
detta.
Och nu pratar vi inte ens om trumpen gjort allt man påstår, elelr inte.
Betydelsen kvarstår, dåd et står i konstitutionen och syftet är bortom möjlighet att få bort.
Det är vad vi andra kallar för fakta.
Sen finns det andra saker i konstitutionen och ämnet, som det går ha mer sätt att se på det än ett, dock inte ett av brotten.
Där det har en beständig betydelse, då syftet av framers är beskrivet och beständigt.
Så jag förstår du tyckte det var ointressant, goes without saying.
Dock vet vi bägge att man inte kommer rösta igenom förslaget.
Dock så är detta check and balances bara, och som alla säger kommer avgöras i valet senare.
och det är ingen annans fel än trumpens att han tagit sig alldeles själv hit.
Ett av brotten är helt klart en fråga framers lyfte, och nu är vi här i impeachment.
Dock är det mesta man sa på detta hearing i sak betydelselöst för fortsättningen, då man förkalrade konstitutionen och inte brotten direkt, utan sekundärt.(Primärt sker i senaten som alla vettat om utom trumpnissar)
Dock förklarade det EXAKT varför vi har impeachment nu, och det försöker du berätta att du inte förstår?
Synd bara du inte pratar om nått som jag tog upp.
Jag föreslår du läser igen och igen, tills du förstår det du läste.
För nu vart det bom.
Rätt märkligt att man har sås vårt att förstå vissa saker i konstitutionen och tanken bakom.
För i ett av brotten är det exakt vad framers hade i åtanke med att ingen står över lagen.
Så varför tror du kan ändra detta flera hundra år senare, orden har redan en klar betydelse på det brottet och inget du säger någonsin kan ändra
detta.
Och nu pratar vi inte ens om trumpen gjort allt man påstår, elelr inte.
Betydelsen kvarstår, dåd et står i konstitutionen och syftet är bortom möjlighet att få bort.
Det är vad vi andra kallar för fakta.
Sen finns det andra saker i konstitutionen och ämnet, som det går ha mer sätt att se på det än ett, dock inte ett av brotten.
Där det har en beständig betydelse, då syftet av framers är beskrivet och beständigt.
Precis. Helt betydelselöst och ointressant. Lite hissmusik på sin höjd. Nu i juletider så lär det amerikanska folket inte bry sig ett skit om den här löjliga charaden.

).