Citat:
Ursprungligen postat av
IQ-145
Hur det än ligger till (vilket är oklart just nu), så vet vi med säkerhet att det fanns goda skäl att få bort Yovanovich, då hon var ett potentiellt säkerhetshot som underminerade hela Vita Huset.
* Yovanovitch avslog ansökan om visum till USA åt de visselblåsare som var redo att vittna i Mueller utredningen om korruption inom DNC och Bidenlägret.
Jag borde inte spela ditt spel. Dvs undvika att svara på en direkt fråga,och istället introducera "besvärande" fakta gentemot motståndaren så att gemene man till slut blir så pass förvirrad och börjar tro att "alla är korrupta"
Du har synpunkter på att Marie Yovanovich inte tillåtit inresevisum för några ukrainska medborgare?
Vilken himla tur att Utrikesminister Mike Pompeo(hennes chef och högst ansvarig) ålade henne att tillåta inresevisum för samtliga. Inte ens Rex Tillersson bemödade sig att utfärda visum åt de du uppfattar som livsviktiga vittnen som måste få landa på amerikansk mark
Men det spelar ingen roll. För ändå är det Marie Yovanovitch som är the GOP boogey man som vanligt.
Republikanerna behöver en boogey man. Och deras talking points verkar ha smittat av sig här.
Vill du vara så vänlig att tänka fritt istället?
Hela poängen med mitt inlägg är att dina talking points har tillverkats i ett GOP-think tank, sedan fokustestats på en publik, sedan sålts till GOP och vita huset. Därefter har dessa summerats i ett PM som skickas vidare till Fox news, Rush limbaugh, judge jeanine,Mike Cernovich, alex jones och alla andra medium vars enda syfte är att förvirra och distrahera.
2)Jag säger stormy daniels och du svarar direkt med Epsteins ö, och Clinton Pizza gate child sex ring.
Dvs du vill inte ens göra en ansats till att försvara Donald Trumps beteende utan vill istället övertala mig att Bill clinton och hans fru hillary är värre . För de är pedofiler i ditt tycke. Jag är ingen puritan. Men om Donald Trump vill knulla porrstjärnor så bör han vara ärlig om det. Det faktum att han betalar dem 130tusen usd. för att hålla tyst om hans böjelser säger en del om hans karraktär.
Vad lever vi i för värld där varje anklagelse inte längre bemöts eller diskuteras?