Citat:
Där tror jag det finns en stor skillnad (generellt såklart) mellan män och kvinnor. Jag tror många kvinnor underskattar behovet av närhet. Sexleksaker kan säkert vara skönt och ersätta själva penetrationen, men om du provade att leva några år utan någon som helst närhet till någon man hade du med största sannolikhet fått ett skrikande behov efter det. Under mina 30 första år gjorde jag just det och det finns inga sexleksaker i världen som kan ersätta närheten till en kvinna (kramas, gosas, kyssas etc.). Har i och för sig inte provat någon sexdocka, men har svårt att se att det är samma sak. Jag trivs också i mitt eget sällskap, men det förändrar inte det faktumet.
EDIT: Kan tillägga att jag tog mig ur vol-/incellivet och har haft ett längre förhållande. Hon hade tillgång till en massa dildos och liknande, men ville ändå sexa minst lika mycket (säkert mer) som mig.
EDIT2: Många av de kvinnor som väljer att leva som singlar eftersom de inte hittar någon de vill leva med har säkert one night stands då och då, prova att plocka bort den möjligheten och många av dem hade blivit betydligt mer desperata.
EDIT: Kan tillägga att jag tog mig ur vol-/incellivet och har haft ett längre förhållande. Hon hade tillgång till en massa dildos och liknande, men ville ändå sexa minst lika mycket (säkert mer) som mig.
EDIT2: Många av de kvinnor som väljer att leva som singlar eftersom de inte hittar någon de vill leva med har säkert one night stands då och då, prova att plocka bort den möjligheten och många av dem hade blivit betydligt mer desperata.
Kvinnor får mycket oftare närhet och uppskattning från andra personer (både när de är i förhållande och när de är singlar).
Som ett exempel.
Innan jag kom hem från jobbet idag så hade jag kramats med 4 personer och fått huvud- och nackmassage av en vän och jag har verkligen känt mig uppskattad, och den här dagen var lik många andra. Bland de män jag känner däremot så händer det typ aldrig att de får den sortens närhet och värme.
Väldigt få kvinnor är lockade av one night stands för sexets skull, de flesta tjejer som har ons har det för bekräftelsens skull. Personligen har jag dock aldrig känt någon bekräftelse av att en man vill ha sex med mig, det enda det bekräftar enligt mig är att han är en man.