2019-12-05, 18:14
Medlem
AuticaMinores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Du har fel om äggen förresten, dom finns från början, bara läste ditt andra snömos till snubben och ville poängtera det vänlig som jag är.
Nej jag hade inte fel om äggen alls ditt spån. Talade specifikt om hur många ägg kvinnor bar på som fullvuxna och inte när de föds eller under barndomen (vilket ändå är oväsentligt då kvinnor har sexuell debut först närmare vuxen ålder)
Citat:
Jag läste bara vad du skrev, det var väldigt mycket om bara sex. Tesen ts driver är ju inte om nu utan OM utbudet försvann för kvinnor. Du får försöka greppa konceptet med att dom som alltid har mat inte direkt uppskattar mat på samma sätt som någon som aldrig har mat. Trodde du fått en varning för det där om att hota med mods? Ajabaja. Du skulle ju aldrig mer skriva till mig så du är i så fall minst lika bråkig som jag.
Om du inte vill få ditt nonsens besvarat så kan du ge fan i att svara själv din ärkepuck.

Och du kanske själv kunde pränta in i hjärnbarken en gång för alla att kvinnor inte är särskilt "hungriga" till vardags och att de bara uppskattar god mat när de verkligen är utsvultna vilket sker typ ett par dagar i månaden.

Det är liksom i samband med kåthet som de också behöver sexuell bekräftelse i skriftlig form eller fysisk.
Citat:
Instagram tar ju tom bort likes nu för att kvinnor mår för kasst av deras konstanta sökande efter bekräftelse, från män och kvinnor. Att ens försöka förneka att kvinnor tar mest selfies är ju skrattretande.
Fortfarande bara lösa påståenden från dig och inga klara bevis. Än sen förresten om kvinnor tar fler selfies överlag? Hur många av dessa är sexuella i %? De som endast riktas till väninnor räknas inte då de rör sig om en helt annan typ av bekräftelse än vad TS åsyftar.
Citat:
Att män vill knulla många är vi helt eniga om så du behöver inte fortsätta dra upp det som om det vore en poäng mot mig. En sak jag dock tycker du skall tänka på är att inte alla du talar med är incels så jag talar ganska ofta om här om att det givetvis aldrig någonsin har varit enklare att knulla massor av kvinnor så jag vet hur enkla även kvinnor är så du kan komma ner från dom höga hästarna nu.
Ja, säkert du. På Flashback är lustigt nog alla supercasanovor med 30 cm schlaaaak och 100+ ligg i bagaget
T.o.m. volcels är egentligen riktiga PUA-kungar här. Deras återkommande tjöt och fixering vid kvinnors sexliv viljan att begränsa detta handlar ju inte alls om deras egen sexuella frustration.

Nej då, de är bara "oroliga för utvecklingen" och all den hemska dekadens som sprider ut sig och sänker deras stackars medbröders chanser till att få doppa. De är ju så empatiska samtidigt som de själva får ligga för fullt Men seriöst då - vem fan tror ni att ni lurar egentligen? Inte kvinnor iallafall. Troll.
Citera
2019-12-05, 18:15
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Jaaa men om även det försvann, alla försvann. Du försöker på krogen i något år och nada och sen försöker du tinder och dom hundra första du gillar dissar dig samtliga som i snubbens exempel, hur skulle det kännas då? Vi försöker liksom inte jävlas med er utan ni får försöka fantisera lite med oss.

Som sagt, självklart skulle det vara negativt för mig om män som intresserar mig inte ville ha mig.

Det var ju dock inte frågeställningen? Jag har egentligen inget behov av att män ska söka mig alls, och om ointressanta mäns sökande minskade skulle det vara positivt.
Citera
2019-12-05, 18:23
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Som sagt, självklart skulle det vara negativt för mig om män som intresserar mig inte ville ha mig.

Det var ju dock inte frågeställningen? Jag har egentligen inget behov av att män ska söka mig alls, och om ointressanta mäns sökande minskade skulle det vara positivt.

Aha lite negativt sådär bara, som att favorit osten tillfälligt är slut meh no biggie liksom.

Hmm jo? Kraftigt minskade sa ts och jag sa försvann så tänker mig att du får i alla fall gå från om inte konstant uppmärksamhet och möjlighet till ragg till kanske något vart 5 år och därmed ingen uppmärksamhet alls mer eller mindre. Fast jag ska ju inte tala för ts så kanske inte är så men det tyckte jag var en intressant tankegång i vilket fall.
Citera
2019-12-05, 18:29
Medlem
mr-mystics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mahuang
Skulle du köpa mer skrynklig ful frukt om de fina var borta? eller skulle du sluta köpa?
Om det var bara den fruktförsäljaren på orten som existerade skulle jag väl såklart köpa ändå (särskilt om det typ inte fanns nån annan föda en frukt). Hur skulle du själv göra?

Citat:
Ursprungligen postat av filmfreak
TS fråga är vad som skulle hända om män slutade flörta.

Ja alltså…. Har sätt att det tolkats olika i tråden men jag syftar alltså på om utbudet av sökande män mycket kraftigt minskade. Typ om det finns 37 tjejer och 103 killar online i dag så undrar jag vad som skulle hämda om det blev 37 på båda sidorna ungefär?

Citat:
Ursprungligen postat av mahuang
Håller med om manslistan vad män dras till, den stämmer ganska bra, gärna ska det vara slampiga tjejer som erbjuder sex och tjejer som andra killar legat med, därför killar vill knulla horor och porrstjärnor.
Personligheten tror jag inte killar bryr sig om.
Tar hon analt kan hon vara ful, sex sex sex är viktigast och att hon går med på allt.

Du har fel med badboy och snälla killen, snälla killen är snål, det är bad boysen som betalar allt, det är emot deras manlighet att inte betala. Pengar är inte så viktigt för bad boys, de spenderar det mer än gärna på sin kvinna för att hon ska känna sig som en prinsessa.

Snälla killen vill inte ens bjuda på en kopp kaffe eller ens ett glas vatten hemma hos sig själv, för det är för jobbigt och han är för snål och tänker bara på sig själv.

Skulle snälla killen någonsin gång betala, ja då får kvinnan höra det i all oändlighet att han bjöd. Det är därför en del kvinnor insisterar på att inte bli bjudna, för husrons skull.
Där har du visserligen en poäng. Lite som att köpa en Koengsegg men sen får man aldrig köra över 117 ryck med den, är det bara en fin fasad (trofétjej det handlar om)? Jag personligen skulle tycka rektumbaserad penetration var en parameter att ta hänsyn till. Dock får hon ej va hur ful som helst ändå.

Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Jag skulle inte kunna leva utan det.
Är du kvinna? Hur gammal isf?

Citat:
Det som är intressant för mig är ju att få till relationer med män som intresserar mig. Raggningsförsök från för mig ointressanta män skulle jag givetvis inte sakna. Det är inte så viktigt för mig att de intressanta männen ska ragga på mig heller. Men när jag kommer med förslag till någon jag gillar och han säger nej blir jag ledsen såklart.
Ok vilka män är det du ger ”förslag” till numera typ, snackar vi om online snubbar som ser bra ut el vadå. Så du syftar på att du gärna typ slår en pling o vill då få posetivt gensvar on demand snarare än att de ska komma förfrågningar med knaglig tajming? PS ser nu att du syftade på att du minsan vill kunna få till det nån gång i bland med attraktiv karl när lusten faller på typ, antar att du då besvarar frågan att det ändå skulle vara frustrerande om du verkligen aktivt behövde leta ofta och länge, men skulle du gå ner i nivå rent selektivt isf kanske nån lite under till o med ? Om det i princip endast handlar om sex kanske du ej bryr dig om status i övrigt (mer kropp, fejs & möjligtvis snorre) DS ?
Senast redigerad av mr-mystic 2019-12-05 kl. 18:42.
Citera
2019-12-05, 18:34
Medlem
Citat:
Det som är intressant för mig är ju att få till relationer med män som intresserar mig. Raggningsförsök från för mig ointressanta män skulle jag givetvis inte sakna. Det är inte så viktigt för mig att de intressanta männen ska ragga på mig heller. Men när jag kommer med förslag till någon jag gillar och han säger nej blir jag ledsen såklart.

Det är ju dock så att samma dynamik som gör att mängder av ointressanta män uppvaktar dig även ger avkastning i form av några få intressanta. Om det var totalt sett mindre män som visade intresse så hade det även inneburit ett mindre antal intressanta män att välja mellan.
Citera
2019-12-05, 19:07
Medlem
mr-mystics avatar
Angående min uppskattning & 103 män osv tror nog vid närmare eftertanke vi kan ändra den siffran till minst 303 män lågt räknat. Att man skulle ändra så att det blev motsatta roller i mitt senario kanske blir för svår kontrast för att ni damer ska tycka att det är realistiskt mm men iaf samma antal då på båda sidor.
Citera
2019-12-05, 19:09
Medlem
Redan nu är det ju många kvinnor som väljer att vara singlar för att de inte hittar mannen de vill leva med, så att plocka bort männen de inte vill ha gör ju ingen skillnad mer än att de slipper oönskad uppmärksamhet.

Mitt eget liv skulle vara betydligt enklare om jag slapp uppmärksamhet från andra män än min egen man. Skulle jag mista honom så trivs jag bra i mitt eget sällskap, och jag är alldeles för bortskämd med bra sex för att vilja ha sex med någon jag inte lever tillsammans med och utvecklar sexet med, då använder jag hellre leksaker själv.

Bekräftelse ger ju ofta dopaminkickar som får en att må bra, men för min del (som tyvärr är dopamin- och adrenalin-beroende) ger inte manlig bekräftelse något dopaminpåslag, jag behöver betydligt högre doser än så. Men dopaminets effekter är anledningen till att många tjejer (och de killar som har utseende för det) jagar likes, och blir beroende av det.
Citera
2019-12-05, 19:10
Medlem
mr-mystics avatar
Finns det nått land där det är stort underskott på män? Hur ser det ut med populäriteten för en normal man där o dyl isf?
Citera
2019-12-05, 19:15
Medlem
mr-mystics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neverhesitate
Redan nu är det ju många kvinnor som väljer att vara singlar för att de inte hittar mannen de vill leva med, så att plocka bort männen de inte vill ha gör ju ingen skillnad mer än att de slipper oönskad uppmärksamhet.

Mitt eget liv skulle vara betydligt enklare om jag slapp uppmärksamhet från andra män än min egen man. Skulle jag mista honom så trivs jag bra i mitt eget sällskap, och jag är alldeles för bortskämd med bra sex för att vilja ha sex med någon jag inte lever tillsammans med och utvecklar sexet med, då använder jag hellre leksaker själv.

Bekräftelse ger ju ofta dopaminkickar som får en att må bra, men för min del (som tyvärr är dopamin- och adrenalin-beroende) ger inte manlig bekräftelse något dopaminpåslag, jag behöver betydligt högre doser än så. Men dopaminets effekter är anledningen till att många tjejer (och de killar som har utseende för det) jagar likes, och blir beroende av det.

Ok men jag får isf ej riktigt i hop det tror jag…… Ponera att din snubbe dumpar dig osv. Du vill ej försöka hitta en ny pojkvän att ha fin sexuelkontakt med. Ist vill du bara pulla dig till orgasm?

Jag syftade ej nödvändigtvis på enbart KK relationer med denna tråd. Utan undrade snarare rent allmänt om det skulle vara frustrerande att behöva söka länge och ofta (för bara sex el även genuin pojkvän), samt om det var värt besväret mm?
Citera
2019-12-05, 19:18
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AuticaMinore
Nej jag hade inte fel om äggen alls ditt spån. Talade specifikt om hur många ägg kvinnor bar på som fullvuxna och inte när de föds eller under barndomen (vilket ändå är oväsentligt då kvinnor har sexuell debut först närmare vuxen ålder)

Om du inte vill få ditt nonsens besvarat så kan du ge fan i att svara själv din ärkepuck.

Och du kanske själv kunde pränta in i hjärnbarken en gång för alla att kvinnor inte är särskilt "hungriga" till vardags och att de bara uppskattar god mat när de verkligen är utsvultna vilket sker typ ett par dagar i månaden.

Det är liksom i samband med kåthet som de också behöver sexuell bekräftelse i skriftlig form eller fysisk.

Fortfarande bara lösa påståenden från dig och inga klara bevis. Än sen förresten om kvinnor tar fler selfies överlag? Hur många av dessa är sexuella i %? De som endast riktas till väninnor räknas inte då de rör sig om en helt annan typ av bekräftelse än vad TS åsyftar.

Ja, säkert du. På Flashback är lustigt nog alla supercasanovor med 30 cm schlaaaak och 100+ ligg i bagaget
T.o.m. volcels är egentligen riktiga PUA-kungar här. Deras återkommande tjöt och fixering vid kvinnors sexliv viljan att begränsa detta handlar ju inte alls om deras egen sexuella frustration.

Nej då, de är bara "oroliga för utvecklingen" och all den hemska dekadens som sprider ut sig och sänker deras stackars medbröders chanser till att få doppa. De är ju så empatiska samtidigt som de själva får ligga för fullt Men seriöst då - vem fan tror ni att ni lurar egentligen? Inte kvinnor iallafall. Troll.

Ville bara påpeka att kvinnor föds med det så då uttryckte du dig lite klantigt.

Jag vill ha svar så nu projicerar du ju bara, är ju du som påstår att du skall hålla dig borta men sen måste du försöka få sista ordet ändå. Virrpanna där.

HA! Nu projicerar du angående din halvdöa vagina igen. Har aldrig varit med en kvinna som vill mindre än mig, har du väl fått igång en kvinna är hon inte svår sen så när du konstant påstår saker som att kvinnor är kåta 1 gång i månaden så är allt du avslöjar dig själv och ditt kassa sexliv.

Ja men bekräftelse är mer än knulla, skall vi behöva gå igenom det igen guldfisken? Att kvinnor tar mer selfies än män är bara galningar som förnekar. Gå in på valfri social plattform med bilder, kolla runt, bevisen klara. Jag känner skrämmande många kvinnor som tar +50 selfies om dagen. Ingen man.

Vadå alla? Du försökte ju insinuera att alla var incels så hur skall du ha det nu? Du behöver inte tro mig och kan förneka verkligheten allt du vill men vi som får ligga om vi så vill är inte särskilt imponerande av er påstådda selektivitet bara så du vet det. Fixeringen verkar vara din, av någon anledning verkar ämnet röra upp något så djupt inom dig att mer eller mindre sällan ens kan bete dig längre utan du blir ju hur sur som helst, som en stor bebis.

Hmm så det är slampgrejen som gör dig putt? Vet inte direkt vad jag sagt som gjort dig upprörd där men jag skiter fullständigt i vad folk gör, är deras sak och bekymrar inte mig alls, däremot ställer jag ju precis vilka krav på en flickvän som jag vill men vet inte om det kan göra någon sur direkt. Ganska lätt att lura kvinnor om man nu är sån för övrigt men det ligger inte direkt för mig, har aldrig varken ljugit eller fjäskat mig till fitta.

Tråden handlande om kvinnors utbud, att ens få det ifrågasatt verkar göra dig kanske lite för arg? Kan du åtminstone gå med på det?
Citera
2019-12-05, 19:21
Medlem
Schwuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neverhesitate

Jag tror många kvinnor underskattar behovet av närhet. Sexleksaker kan säkert vara skönt och ersätta själva penetrationen, men om du provade att leva några år utan någon som helst närhet till någon man hade du med största sannolikhet fått ett skrikande behov efter det. Under mina 30 första år gjorde jag just det och det finns inga sexleksaker i världen som kan ersätta närheten till en kvinna (kramas, gosas, kyssas etc.). Har i och för sig inte provat någon sexdocka, men har svårt att se att det är samma sak. Jag trivs också i mitt eget sällskap, men det förändrar inte det faktumet.

EDIT: Kan tillägga att jag tog mig ur vol-/incellivet och har haft ett längre förhållande. Hon hade tillgång till en massa dildos och liknande, men ville ändå sexa minst lika mycket (säkert mer) som mig.

EDIT2: Många av de kvinnor som väljer att leva som singlar eftersom de inte hittar någon de vill leva med har säkert one night stands då och då, prova att plocka bort den möjligheten och många av dem hade blivit betydligt mer desperata.
Senast redigerad av Schwul 2019-12-05 kl. 19:38.
Citera
2019-12-05, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr-mystic
Ok men jag får isf ej riktigt i hop det tror jag…… Ponera att din snubbe dumpar dig osv. Du vill ej försöka hitta en ny pojkvän att ha fin sexuelkontakt med. Ist vill du bara pulla dig till orgasm?

Jag syftade ej nödvändigtvis på enbart KK relationer med denna tråd. Utan undrade snarare rent allmänt om det skulle vara frustrerande att behöva söka länge och ofta (för bara sex el även genuin pojkvän), samt om det var värt besväret mm?
Om min man skulle dumpa mig och jag skulle falla för någon annan så skulle jag absolut vilja ha en bra relation (ej kk utan en kärleksrelation) och ett bra sexliv med den nye mannen. Men jag tolkade scenariot som om den typen av man inte längre skulle vara tillgänglig, och svarade utifrån det.

Jag lever alltså mycket hellre ensam än att vara tillsammans med någon som inte är exakt den jag vill ha.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in