Citat:
Nej jag hade inte fel om äggen alls ditt spån. Talade specifikt om hur många ägg kvinnor bar på som fullvuxna och inte när de föds eller under barndomen (vilket ändå är oväsentligt då kvinnor har sexuell debut först närmare vuxen ålder)
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Du har fel om äggen förresten, dom finns från början, bara läste ditt andra snömos till snubben och ville poängtera det vänlig som jag är.
Du har fel om äggen förresten, dom finns från början, bara läste ditt andra snömos till snubben och ville poängtera det vänlig som jag är.
Citat:
Om du inte vill få ditt nonsens besvarat så kan du ge fan i att svara själv din ärkepuck.
Jag läste bara vad du skrev, det var väldigt mycket om bara sex. Tesen ts driver är ju inte om nu utan OM utbudet försvann för kvinnor. Du får försöka greppa konceptet med att dom som alltid har mat inte direkt uppskattar mat på samma sätt som någon som aldrig har mat. Trodde du fått en varning för det där om att hota med mods? Ajabaja.
Du skulle ju aldrig mer skriva till mig så du är i så fall minst lika bråkig som jag.
Du skulle ju aldrig mer skriva till mig så du är i så fall minst lika bråkig som jag.
Och du kanske själv kunde pränta in i hjärnbarken en gång för alla att kvinnor inte är särskilt "hungriga" till vardags och att de bara uppskattar god mat när de verkligen är utsvultna vilket sker typ ett par dagar i månaden.
Det är liksom i samband med kåthet som de också behöver sexuell bekräftelse i skriftlig form eller fysisk.
Citat:
Fortfarande bara lösa påståenden från dig och inga klara bevis. Än sen förresten om kvinnor tar fler selfies överlag? Hur många av dessa är sexuella i %? De som endast riktas till väninnor räknas inte då de rör sig om en helt annan typ av bekräftelse än vad TS åsyftar.
Instagram tar ju tom bort likes nu för att kvinnor mår för kasst av deras konstanta sökande efter bekräftelse, från män och kvinnor. Att ens försöka förneka att kvinnor tar mest selfies är ju skrattretande.
Citat:
Ja, säkert du. På Flashback är lustigt nog alla supercasanovor med 30 cm schlaaaak och 100+ ligg i bagaget
Att män vill knulla många är vi helt eniga om så du behöver inte fortsätta dra upp det som om det vore en poäng mot mig. En sak jag dock tycker du skall tänka på är att inte alla du talar med är incels så jag talar ganska ofta om här om att det givetvis aldrig någonsin har varit enklare att knulla massor av kvinnor så jag vet hur enkla även kvinnor är så du kan komma ner från dom höga hästarna nu.
T.o.m. volcels är egentligen riktiga PUA-kungar här. Deras återkommande tjöt och fixering vid kvinnors sexliv viljan att begränsa detta handlar ju inte alls om deras egen sexuella frustration.
Nej då, de är bara "oroliga för utvecklingen" och all den hemska dekadens som sprider ut sig och sänker deras stackars medbröders chanser till att få doppa. De är ju så empatiska samtidigt som de själva får ligga för fullt
Men seriöst då - vem fan tror ni att ni lurar egentligen? Inte kvinnor iallafall. Troll.
Kraftigt minskade sa ts och jag sa försvann så tänker mig att du får i alla fall gå från om inte konstant uppmärksamhet och möjlighet till ragg till kanske något vart 5 år och därmed ingen uppmärksamhet alls mer eller mindre. Fast jag ska ju inte tala för ts så kanske inte är så men det tyckte jag var en intressant tankegång i vilket fall.