Citat:
Sån jävla klishe, nej, detta handlar inte "om mig". JAG som person kan ej rå för att en absolut majoritet av svenska unga kvinnor 2019 är på det här sättet. Jag träffar tjejer från alla möjliga sorters samhällsklasser, jag har också en hel drös med bekanta i min ålder som gör detsamma, dom ALLA håller med om att det är riktigt jävla illa nu.
Du är liksom inte med på spelplanen, du har ingen jävla aning om hur illa det är i dagens Sverige bland unga kvinnor, det är RIKTIGT JÄVLA ILLA.
"Träffa en högutbildad" - Jag ska säga dig att de värsta slynorna hittar man på universiteten, dom ligger runt så inot helvete i studentlivet och det knarkas för fullt.
Det är inte av en slump att så pass otroligt många svenska killar yttrar sig om detta, den svenska kvinnan ÄR dekadent, hon ÄR lössläppt, hon ÄR riktigt jävla värdelöst flickvänsmaterial, det är så det är, en extremt stor del av dom är så.
Du är liksom inte med på spelplanen, du har ingen jävla aning om hur illa det är i dagens Sverige bland unga kvinnor, det är RIKTIGT JÄVLA ILLA.
"Träffa en högutbildad" - Jag ska säga dig att de värsta slynorna hittar man på universiteten, dom ligger runt så inot helvete i studentlivet och det knarkas för fullt.
Det är inte av en slump att så pass otroligt många svenska killar yttrar sig om detta, den svenska kvinnan ÄR dekadent, hon ÄR lössläppt, hon ÄR riktigt jävla värdelöst flickvänsmaterial, det är så det är, en extremt stor del av dom är så.
Och exakt lika "illa" ställt är det med unga män idag, shit vad de knarkar. Alla möjliga kemiska substanser, kola, tjack, MDMA, ecstasy, lsd, receptbelagda, hasch, gräs, you fucking name it. Den senaste "kräftskivan" jag var på så klättrade folk fan på möblerna, folk runt 30. Nästan uteslutande män som knarkat sen tonåren. Shit alltså, gick inte att ha ett samtal om något som helst med dem. "öhh vad pratade vi om", "vad skulle jag säga", "vad sa jag precis"........
Och vet du, tjejer som "festar" lika ofta och hårt som de här killarna ser till att gänga med någon av de här killarna, så ligger där två linor till henne när hon kommer hem och vips så är hela lägenheten städad. Billigt och ständig supply.
Och såklart de här människorna kommer från alla samhällsklasser, vanliga byggkillar sniffar ju kola nuförtiden som om det vore lördag hela veckan lång......
Och du är en av de här killarna, grattis, jag personligen skulle inte ta i dig med tång ens och har dumpat killar för mindre.
Men snälla du sitt inte och gnäll på människor som är precis lika dekadenta som du bara för att de råkar ha en fitta mellan benen. Sluta knarka och kamma dig så ska du se att du börjar omge dig med och dra till dig en annan kategori människor, ja även dem från alla samhällsklasser.
Nu låter du som en gammal jävla moralgubbe som tror du har rätt att döma andra trots att du har ett tungt jävla bagage själv. De tjejer du vill ha vill garanterat inte ha dig. I deras ögon är du "smuts".