Citat:
Ursprungligen postat av
Hjortfelt
Kvällens BSF,
Slutval då och det blev väl både som man hade trott och även inte.
Jimmy, trodde han skulle välja Jonna, men istället valde han Emelie, tycker nog inte han valde rätt, men iofs det vet han väl bäst själv

. Personligen hade jag valt Jonna före Emelie. Får se hur det utvecklas mellan dom under resan i Österrike.
Alexander, valde som jag anade Madeleine, men blir väldigt osäker på dessa två när jag ser att det börjar kärva (efter det man såg i trailern) mellan dem redan under resan. KAnske det är som en annan skribent varit inne på att han börjar inse under resan att hon är tråkig och att det inte finns den rätta glöden mellan dem?! Eller att han vill ha ut nåt mer av en tjej än att hon ska vara trevlig och omtänksam?! Nåt är det ju som inte är bra. Sen kan man ju undra varför produktionen valde att ge dem en "fjuttresa" till Åland?! Verkar ju lite i snålaste laget.....
Pelle, Valde ju som man redan innan visste Karin och där har han nog funnit en partner för livet

. Förstår att Josefine valdes bort, hade gjort samma om jag hade varit Pelle för nån som inte vill släppa in en, inte ens vill ge en puss...nja då finns det ju inte så mycket att bygga på och det blir svårt som Pelle mycket riktigt påpekade. Nu hoppas jag pöå massa härlig romantik mellan honom och Karin på Island

.
Oscar, valde ju Cissi som jag anade och hoppades på. Även Oscar gjorde helt rätt val och har nog liksom Pelle funnit en partner för livet

. Dem är så lika, uppskattar och blir glada över det lilla/enkla i livet. Man såg ju hur mycket innerlig kärlek det finns mellan dem och Cissi sa ju också att hon har velat vara med Oscar sen dag 1. Man blev riktigt glad och varm av att se dessa två. Ska bli spännande att se i nästa vecka vilket resmål dom får av Linda, kanske dom får solresan till Mallorca eller liknande?!
Tycker också att Oscar valde bort Wilma på ett bra och juste sätt, han tog det med henne redan på deras långa slutdejt istället för att hålla henne kvar till det "riktiga" valet som bara skulle gett henne falska förhoppningar. Hon är en söt tjej och lär inte ha några problem att hitta sin drömman i framtiden.
Är tämligen enig, Jimmys val kändes otippat och det känns som det funkat bättre med det andra valet på sikt. Det är ofta något man inte riktigt kan sätta fingret på som gör att man får en viss uppfattning och så är det även denna gång beträffande valet. Sedan är det som alltid så att jag önskar paret all lycka.
Alex val var väntat men det var lite väl mycket känslor där vid det andra valet, det kändes som det trots allt fanns mer än bara vänskap där. Det verkar som något inte riktigt fungerar under resan ja, å andra sidan har trailers lurats förr så det kan visa sig vara att han föredrar bacon och hon ägg på frukostmackan och hans "det fungerar inte som innan" är ett dåligt skämt om det...
Ja, eftersom diverse flanar här på forumet redan avslöjat Pelles val (tänk om folk kunde lära sig att inte spoila) så var det ju väntat.
Josefine får man ju förstå att hon har svårare att släppa folk inpå livet efter sin historia med män.
Det blir säkert bra med Karin över tid med.
Oscar lär ha träffat en perfekt tjej för honom, han vill ju ha en "tuffare" tjej på det sätt som Cissi är tuff och fick rätt där, det märktes ju redan vid speed-dejten att det klickade extra mellan dessa tu.
Håller helt med om att hans sätt att säga till Wilma var helt rätt agerat, bättre han sa det då än senare, sedan att Wilma tycker han borde sagt något direkt är en annan sak.
I KÅA fick så Uffe sin Anna, det har ju känts som ett bra par sedan starten egentligen. Hoppas verkligen det håller.
Mattias lär inte få något att hålla även om jag tror det funkar bäst med Louise. Han beter sig och talar som flera varit inne på som en 15åring...