2019-12-04, 21:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Kan du beskriva vad det är som ser så bra ut?
ansiktshuden har ju sina *brister*

Hon har fint hår och kropp, men ansiktet är sådär i mitt tycke. Det är inga fotomodeller direkt som söker till bönderna. Tycker de flesta är mulliga/kraftiga och medelmåttiga eller på gränsen till fula.
Citera
2019-12-04, 22:03
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ColaKex
Madeleine må se bra ut, men hon är ju så tråkig så klockorna stannar. Alex insåg väl det också tillslut.

Jag tycker hon ser lite tråkig ut, men att hon verkar så himla juste (och det är detta som Alex föll för?). Det är väl skönt att ha en person som är väldigt juste, snäll och trevlig som partner?

Men det kanske inte finns någon riktig eld mellan dem då, kommer han på?

Jag tror han nog är ganska osäker och skör som person, så den andra tjejen (som han inte valde) kanske är lite för "robust" och normal för honom? (eller hur man nu ska uttrycka det?)

I vanlig ordning är det svårt att göra en klockren analys genom tv-rutan, men verkar han inte väldigt snäll och osäker som person? Jag tänker bara på hur generad och orolig han var för att släppa in dem i sitt eget hus (bara för att han var lite samlare sådär). Det var väl ingen fara med det. Jag trodde det skulle vara rena ungkarls-kaoset med stök, men han hade ju städat och fint (fast han samlade på skivor och sånt).
Senast redigerad av dialektiker 2019-12-04 kl. 22:09.
Citera
2019-12-04, 22:06
Medlem
dialektikers avatar
Jag trodde Jimmy skulle välja Jonna.

Men hon ska veta att hon är en toppentjej (hoppas hon läser här). Jag tycker faktiskt inte den där osäkra, stakande och självupptaget pladdrande Jimmy är värd en sån guldklimp som Jonna.
Senast redigerad av dialektiker 2019-12-04 kl. 23:05.
Citera
2019-12-04, 22:23
Medlem
Larasofts avatar
Vem tog vem?
Citera
2019-12-04, 22:47
Medlem
Knullkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Wilmas gråt är bara snick snack, hon kommer att ha glömt Fred Flinta imorgon

Jag ser inte problemet att Pelle väljer polygamt och tar båda tjejerna, man ska ju följa sina infarkter

Kan någon texta Monica Zetterlunds halv-norska värmländska, kan det vara så
att Pelle försökte adressera sin språkförbistring? bakom dimridån till motivering

Hon tvingades sjukskriva sig en vecka då hon mådde dåligt.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/4qQGJR/sjukskrev-sig-efter-dumpningen-var-helt-forstord
Citera
2019-12-04, 22:52
Medlem
Kvällens BSF,

Slutval då och det blev väl både som man hade trott och även inte.

Jimmy, trodde han skulle välja Jonna, men istället valde han Emelie, tycker nog inte han valde rätt, men iofs det vet han väl bäst själv . Personligen hade jag valt Jonna före Emelie. Får se hur det utvecklas mellan dom under resan i Österrike.

Alexander, valde som jag anade Madeleine, men blir väldigt osäker på dessa två när jag ser att det börjar kärva (efter det man såg i trailern) mellan dem redan under resan. KAnske det är som en annan skribent varit inne på att han börjar inse under resan att hon är tråkig och att det inte finns den rätta glöden mellan dem?! Eller att han vill ha ut nåt mer av en tjej än att hon ska vara trevlig och omtänksam?! Nåt är det ju som inte är bra. Sen kan man ju undra varför produktionen valde att ge dem en "fjuttresa" till Åland?! Verkar ju lite i snålaste laget.....

Pelle, Valde ju som man redan innan visste Karin och där har han nog funnit en partner för livet . Förstår att Josefine valdes bort, hade gjort samma om jag hade varit Pelle för nån som inte vill släppa in en, inte ens vill ge en puss...nja då finns det ju inte så mycket att bygga på och det blir svårt som Pelle mycket riktigt påpekade. Nu hoppas jag pöå massa härlig romantik mellan honom och Karin på Island .

Oscar, valde ju Cissi som jag anade och hoppades på. Även Oscar gjorde helt rätt val och har nog liksom Pelle funnit en partner för livet . Dem är så lika, uppskattar och blir glada över det lilla/enkla i livet. Man såg ju hur mycket innerlig kärlek det finns mellan dem och Cissi sa ju också att hon har velat vara med Oscar sen dag 1. Man blev riktigt glad och varm av att se dessa två. Ska bli spännande att se i nästa vecka vilket resmål dom får av Linda, kanske dom får solresan till Mallorca eller liknande?!

Tycker också att Oscar valde bort Wilma på ett bra och juste sätt, han tog det med henne redan på deras långa slutdejt istället för att hålla henne kvar till det "riktiga" valet som bara skulle gett henne falska förhoppningar. Hon är en söt tjej och lär inte ha några problem att hitta sin drömman i framtiden.
Citera
2019-12-04, 23:11
Medlem
Det var väl ingen av bönderna som gjorde ett slutval där båda tjejerna var med? Undrar om det var själva produktionen som valde det upplägget?
Citera
2019-12-05, 00:09
Medlem
kvasthildurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bensprattel
Det var väl ingen av bönderna som gjorde ett slutval där båda tjejerna var med? Undrar om det var själva produktionen som valde det upplägget?
de klipper det så för spänningens skull
Citera
2019-12-05, 00:57
Medlem
Kvällens KÅA,

Uffe, fick det enkelt för sig då Mia valde att på eget initiativ lämna programmet. Blev lite paff då jag trodde hon ville vara kvar och kämpa för att få Uffe, även om hon inuti sig kände att detkanske inte var så stor chans. Nu får vi se utvecklingen mellan honom och Anna nästa vecka.

Mattias, verkar ha hamnat i ett dilemma där han verkar känna väldigt mycket för båda tjejerna och verkar ha roligt på olika sätt med båda. Louise tar ju för sig mer när det gäller fysisk närhet och kyssar medans Sonnelie var mer försiktig, men förklarade det bra med att hon skulle visa mer om hon blev vald och sin rädsla att bli sårad. Mattias verkade ta det bra och verkade inte tycka att det gjorde så mycket att det inte blev så fysiskt på deras dejt. Finns ju chansen att han väljer henne nästa vecka då han kanske ser saker i henne som vi inte fått se. Sen kan jag säga att den om tar för dig mest när de gäller den fysiska biten är inte alltid den bästa, det kan vara den som är mer försiktig som i slutändan visar sig vara den rätta. Bara kolla på Uffe och Anna, Uffe sa att hon är lite svårfångad och det är hon som är kvar hos honom nu. Min förhoppning är att det blir så även för Mattias. Hoppas bara inte det slutar med att han får så svårt att välja så han väljer bort båda av det skälet.....
Citera
2019-12-05, 03:54
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Så pinsamt när Linda "hoppar fram" ur ett buskage och frågar om hon stör.

Fan vad sköj att få dra till Åland! Nästan lika bra som alperna.
Eller hur, här har man ställt upp och skämt ut sig för hela svenska folket och som tack får man åka på en fylle-kryssning till Åland!

Oscar alltså... Han tar med sig ena tjejen på dejt enbart för att dumpa henne, hon har gjort sig fin med smink, kläder och hår. Jäkla gris han är!

Kärlek åt alla var lika pinsamt som alltid med Mattias i spetsen som svär i varje mening och fnittrar som en liten skolflicka! Tror han väljer Louise, otroligt vacker tjej som både är smart, socialt kompetent och naturlig.
Citera
2019-12-05, 08:34
Medlem
Bikefits avatar
De vart som någon tidigare sagt här inne att typ;

"De med lite hull gick bort"

Intressant.
Citera
2019-12-05, 08:38
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bensprattel

Det har det väl aldrig varit? Inte på bra många år i alla fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in