2019-12-04, 22:29
Medlem
Draifoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Netherworld
Slagit fast att det är ställt utom rimligt tvivel att HD mördat LW.
Skriv gärna fullständiga meningar så kanske det blir lättare att förstå vad du försöker säga. Ingen har väl någonsin påstått att HD har mördat LW. Rådmannen Jens Lindborg misstänker HD för mord, men det är inte riktigt samma sak. Åsa Hiding och Ulla Gustavsson misstänker SD.
Senast redigerad av Draifos 2019-12-04 kl. 22:58.
Citera
2019-12-04, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Att hitta den platsen så där bara, det är otänkbart.
Måste vara någon som känner till området väl.

Det var ett "misstag" som mördaren inte tänkte på.

Ja, det var väl därför förnekelserna var så ihärdiga långt in i fallet. Alla alternativa GM kunde uteslutas. Tanken på planering fick också luft under vingarna. Lägg till den knappa tidspegeln och Dalaans skrik som hördes vid rätt tidpunkt (det kunde inte förutses av GM, utan var en skänk från ovan).

Försöken av desauvera Dalaans vittnensmål har varit flertaliga men sällan sett så stabila vittnesmål som deras.
Citera
2019-12-04, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CarlJanne75
Varför gör du inte NW en tjänst och berättar om det "vattentäta alibit".
Om du gör det så slipper han ju åka runt här i tråden.

Förmodligen så kommer du å hävda att du inte vill riskera att förstöra för ÅK.
Så länge du inte visar hans alibi så hjälper det föga att tjata om det.

Att du misstänker NW som Gärningsperson får stå för dig, vad beträffar mig, så vet jag att det över huvud taget inte finns någon möjlighet att ens kunna misstänka vederbörande för inblandning, däremot sagt, så hämtades SD in med hjälp av en hel insats-styrka och blev sedan därnäst häktad på sannolika skäl för att ha bragt livet om L*na Wesstr*m, och då följer frågan som lyder, tycker du inte att det är en smula egendomligt att inte insats-styrkan plockande in NW på samma gång som dom tog in SD ?

Hur samtalet avlöpte mellan mig och NW sist jag träffade vederbörande då NW var på väg till Jönköping, är en förtrolig sak mellan oss, inom ett av mina tidigare skrivna inlägg, har jag berättat lite grann om vad NW då berättade för mig angående hans moder, men det har väl förbi-gått dina ögon som vanligt.

Mvh/ @JokerMannen
Citera
2019-12-04, 23:08
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarlJanne75
Varför gör du inte NW en tjänst och berättar om det "vattentäta alibit".
Om du gör det så slipper han ju åka runt här i tråden.

Förmodligen så kommer du å hävda att du inte vill riskera att förstöra för ÅK.
Så länge du inte visar hans alibi så hjälper det föga att tjata om det.
Herregud tjatar du fortfarande om det efter 1,5 år! Räcker det inte för dig att SD sitter på sannolika? Jesus Amalia.
Citera
2019-12-04, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrBarnaby
Det är synd att ingen verkar kunna bringa klarhet i var NW tillbringat den aktuella kvällen/natten, det är ju inte helt ointressant för fallet.

Du vill sålunda säga, att om NW vistades inom sin Faders hem under den då aktuella tiden, så har Fadern givit vederbörande ett alibi, som enligt dig kan vara falskt ?

Om däremot enligt ovan sagt, att NW befann sig inom sin Moders bostadsrätt under den då aktuella tiden, kan vederbörande enligt dig vara Gärningspersonen och sålunda måste även EW har givit NW ett falskt alibi när polisen pratade med vederbörande, detta sagt med anledning av, att jag vet vad EW berättat för polisen.

Enligt dig är SD oskyldigt utpekad och sålunda icke Gärningspersonen, att du däremot fasthåller NW som Gärningsperson, det övergår åtminstone mitt förstånd, men jag är inte dummare än att jag begriper vad det här hos dig bottnar sig i

Mvh/ @JokerMannen
Citera
2019-12-04, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Herregud tjatar du fortfarande om det efter 1,5 år! Räcker det inte för dig att SD sitter på sannolika? Jesus Amalia.

@CarlJanne tror att SD är oskyldigt utpekad och att KammarÅklagaren Åsa Hiding lider av kroniskt tunnelseende, samt att NW är den egentliga Gärningspersonen.

Efter vad jag själv känner till i dagsläget, så är det otroligt om SD skulle vara oskyldigt utpekad, det finns en hel del mycket besvärande omständigheter för SD vilka för närvarande inte ligger allmänheten till kännedom och baserat på vad jag vet om detta fallet, så anser jag att man har rätt person.

Mvh/ @JokerMannen
Citera
2019-12-04, 23:22
Medlem
firebird1974s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JokerMannen
Du vill sålunda säga, att om NW vistades inom sin Faders hem under den då aktuella tiden, så har Fadern givit vederbörande ett alibi, som enligt dig kan vara falskt ?

Om däremot enligt ovan sagt, att NW befann sig inom sin Moders bostadsrätt under den då aktuella tiden, kan vederbörande enligt dig vara Gärningspersonen och sålunda måste även EW har givit NW ett falskt alibi när polisen pratade med vederbörande, detta sagt med anledning av, att jag vet vad EW berättat för polisen.

Enligt dig är SD oskyldigt utpekad och sålunda icke Gärningspersonen, att du däremot fasthåller NW som Gärningsperson, det övergår åtminstone mitt förstånd, men jag är inte dummare än att jag begriper vad det här hos dig bottnar sig i

Mvh/ @JokerMannen

Det är en massa hål i resonemanget om att NW skulle vara mördaren,Varför i helvete skulle LW följa med NW till ett plank?? För att prata?? Knappast troligt,dom skulle nog föredra att prata inom husets väggar,Släpp NW för fan tycker ni inte att han har lidit nog som det är
Citera
2019-12-04, 23:57
Medlem
Citat:

Tyvärr räcker det inte för några stycken som omöjligt kan ta till sig att just den här typen av personer faktiskt kan vara gärningsmän. De vill hellre se en annan sorts mördare. Sanningen kommer och Leif GW P. kommer att ösa lovord över det noggranna arbete som lagts ned.
Citera
2019-12-05, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrBarnaby
Det är synd att ingen verkar kunna bringa klarhet i var NW tillbringat den aktuella kvällen/natten, det är ju inte helt ointressant för fallet.

Som tur är har polisen full koll på just det. För vår del hade det inte gjort någon skillnad i tråden för då hade det ältats till förbannelse om det verkligen stämde.
Citera
2019-12-05, 00:18
Medlem
Citat:

Om du inte hade varit så jävla ivrig på å klaga å gnälla så hade du fattat att målsättningen
va å få JM å visa det vattentäta alibit som han säger att NW har och därmed få
bort honom från tråden för tid och evigt.

Om du bara tänker till lite så skulle det förvåna mig om inte du skulle
kunna stå bakom den tanken.
Citera
2019-12-05, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VigosRos
Tyvärr räcker det inte för några stycken som omöjligt kan ta till sig att just den här typen av personer faktiskt kan vara gärningsmän. De vill hellre se en annan sorts mördare. Sanningen kommer och Leif GW P. kommer att ösa lovord över det noggranna arbete som lagts ned.

Jag har sett det förr i andra fall. Jag är inte förvånad. Ja, GW kommer älska det. En Robust Utredning.
Citera
2019-12-05, 00:27
Medlem
Citat:
Att du misstänker NW som Gärningsperson får stå för dig, vad beträffar mig, så vet jag att det över huvud taget inte finns någon möjlighet att ens kunna misstänka vederbörande för inblandning, däremot sagt, så hämtades SD in med hjälp av en hel insats-styrka och blev sedan därnäst häktad på sannolika skäl för att ha bragt livet om L*na Wesstr*m, och då följer frågan som lyder, tycker du inte att det är en smula egendomligt att inte insats-styrkan plockande in NW på samma gång som dom tog in SD ?

Hur samtalet avlöpte mellan mig och NW sist jag träffade vederbörande då NW var på väg till Jönköping, är en förtrolig sak mellan oss, inom ett av mina tidigare skrivna inlägg, har jag berättat lite grann om vad NW då berättade för mig angående hans moder, men det har väl förbi-gått dina ögon som vanligt.

Mvh/ @JokerMannen

Precis som vanligt så börjar du svamla runt när man frågar dig om något.
Det gällde alibit som du har pratat om ett flertal gånger men aldrig kan lägga fram.

Citat:
@CarlJanne tror att SD är oskyldigt utpekad och att KammarÅklagaren Åsa Hiding lider av kroniskt tunnelseende, samt att NW är den egentliga Gärningspersonen.

Efter vad jag själv känner till i dagsläget, så är det otroligt om SD skulle vara oskyldigt utpekad, det finns en hel del mycket besvärande omständigheter för SD vilka för närvarande inte ligger allmänheten till kännedom och baserat på vad jag vet om detta fallet, så anser jag att man har rätt person.

Mvh/ @JokerMannen

Å här ljuger du medvetet rakt av.
Har du följt tråden vilket du i alla fall påstår att du har gjort så vet du precis vilka
fyra personer jag har misstänkt.
Ynkligt av dig när du måste sitta där å ljuga, skäms din fan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in