2019-12-03, 22:14
Medlem
Någon borde göra ett fake konto på Facebook o skriva till denna individ. Alternativt sitt riktiga konto, om man nu vill det.
Citera
2019-12-03, 22:14
Medlem
PeterNosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MCL85
Den enda bilden jag ser nu när jag går in på D*niels Facebook är det där zigenar-hjulet.

Stig Daniel är född 1985.
Han har en trolig bror född 1981.

I folkbokföringen för 1990 bor de båda på Vänersborgsvägen 16 i Sundsvall.
Ingen annan på adressen heter Lundberg.

På samma adress bor bl.a ett äldre par från känd resandesläkt.
Den släkten finns i västsverige.
Vet dock inte om de har band till bröderna Lundberg
Citera
2019-12-03, 22:16
Medlem
kaktjuvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kasperwolfgang
Den där saken som är psyksjuk och som hejats på av sin omgivning borde hållt sig till sanningen, då hade den varit vid liv

Vilken sanning syftar du på?
Citera
2019-12-03, 22:17
Medlem
För mig känns de skumt att han utger sig att vara KUSIN för att sedan skriva till E.. mammas att " hej jag är en släkting till er"... wtf?
Citera
2019-12-03, 22:19
Medlem
Utifrån bilder och avspärrningarna som visats i media är detta en trolig fyndplats

(Fyndplats ge och ta 50
Meter +- )

https://minfil.com/b5m0laD0na/72694BA9-F616-4789-9522-BC57A274DAB2_jpeg

0m är Emilias bostad

246m är trolig fyndplats
Citera
Medlem
Omg jaaaa ser nu att han kommenterar på Wilmas fb!!!!

”Jag kände hon väldigt väl saknar hon otroligt mycket de går inte en enda minut utan att jag gråter vila i frid nu älskade hjärtat så ses vi i Nangijala ❤️🌹”

😳😳😳😳
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Jag är förälder, så jag vet hur det går till i verkligheten!
Jag har ochså barn.
Citera
2019-12-03, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loco1214

”Jag kände hon väldigt väl saknar hon otroligt mycket de går inte en enda minut utan att jag gråter vila i frid nu älskade hjärtat så ses vi i Nangijala ❤️🌹”

😳😳😳😳

Samma stil och "hon" som i skrivandet till mig... jag blir fan rädd för människan.. vilken jävla typ
Citera
2019-12-03, 22:25
Medlem
Har någon ringt polisen om denna sjuka d@n1€l eller ska jag göra det?
Citera
Medlem
kaktjuvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Tänkbart scenario är väl att denna D*aniel har samröre med langaren på ngt sätt och han blivit på ngt sätt involverad att locka ut Emilia på ngr grunder för detta känns som att HON följde med frivilligt och kände personen och litade på han, Väl vid ngn plats efter ån så möter langaren och hans gäng upp dessa 2 och bråk uppstår och ngn i grupperingen gissningsvis langaren tar Emilia av daga på något sätt samt att D*niel är den som hjälpt dem!

Just nu tror jag han håller på att skydda sig ta bort alla spår och allt som rör Emilia, För har langaren stängt ned sin så kommer denna herre också göra det inom snar framtid!

Asså herregud.
Sen trådstart har du varit helt ute och cyklar.
Varför håller du så starkt i teorin att det är en narkotika uppgörelse och med flera inblandade?
Skulle nån langare ta sig sånt besvär att driva in, utpressa, mm sin köpare och på köpet dra till sig hela landets uppmärksamhet?
Citera
Medlem
K.Blomkvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loco1214

😳😳😳😳

Nangijala?

https://sv.wikipedia.org/wiki/Br%C3%B6derna_Lejonhj%C3%A4rta

ovanligt tunga och mörka teman, som sjukdom, död, självmord, tyranni, förräderi och förtryck som kräver uppror.

men efter att de avlidit kommer de till Nangijala, ett land bortom stjärnorna där de får sitt nya efternamn. I Nangijala upplever bröderna äventyr och tillsammans med andra motståndskämpar för de kampen mot den ondskefulle Tengils förtryck och draken Katla.
Citera
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ladyjo
Samma stil och "hon" som i skrivandet till mig... jag blir fan rädd för människan.. vilken jävla typ
Kontakta polisen och begär få prata med ansvarig på ledningscentralen, Inte vänta om det kan leda detta i rätt riktning!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in