2019-12-03, 21:20
Medlem
Vart bor den där D*niel L*ndberg?

Vill se om ån är nära där han bor...
Citera
2019-12-03, 21:22
Medlem
DjPuttes avatar
Bor denna D*niel uppe u Sundsvall eller vad??
Ta sig så jäkla långt för att ta kål på Emilia nje men på ngt sätt har han fingrar i den kakburken likväl, Är det han som månne var den som lockade ut Emilia och övriga väntade ut dem sedan så ngn av dem som väntade på Emilia gissningsvis langaren......
Citera
2019-12-03, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grand-canyon
Var det på morgon eller kvällen Emilia sågs 22 nov.
Jag har 2 olika uppgifter här.

Morgonen
Citera
2019-12-03, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Vet du att bilderna raderats och inte bara ändrat status till "vänner"-visning?

Han har iallafall tagit bort ett inlägg om henne. Bilderna var det någon annan som påvisade i någon bild att de var borta.
Men varför ens börja ändra om tänker jag. Har full förståelse att man vill skydda sig från Flashback men varför inte göra hela kontot privat eller låta allt ligga kvar?
Om min bror skulle dö och jag skulle känna äkta djup sorg skulle ingen jävel få mig att ta bort bilder på honom.

Frågan är...hur nära var dem egentligen?
Citera
2019-12-03, 21:23
Medlem
konfunderads avatar
Med tanke på att han har taggat på Facebook att han är i Kristianstad och har ett aktivt beteende av att vara hotfull och trakassera kvinnor får man ju hoppas att polisen redan börjat ta sig en titt.

Nog för att han är lite efterbliven och lider av "tror att jag är tuff"-syndromet, men nog skulle han kunna snea och slå ihjäl någon med tanke på hans register. Utan tvekan. Han är rätt känd i Sundsvall som en riktig tönt dock. Samhällets bottenskrap verkligen, både han, hans familj och de få vänner han har.
Citera
2019-12-03, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ladyjo
Tack det är honom jag har kontakt med.. säger sig pratat med henne tidigare innan hon dog... hur han nu vet de... och nu blockade han

Screen på er konversation
Citera
2019-12-03, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Även det anmärkningsvärt. Bara det att han suttit och tackat folk för hållningar och liknande på Emilias facebook har verkat konstigt enligt mig

Kan de haft ett ”hemligt” förhållande eller? Eftersom han saknar henne så redan.
Något är riktigt skumt med honom, antingen en attentionsökare eller så har han gjort något mot henne. Ser inte att han skulle ha skrivit något med henne tidigare på fb
Citera
2019-12-03, 21:25
Medlem
Nu kan man inte se hans bilder om man inte är vän med honom. Detta är så sjukt skumt.
Citera
2019-12-03, 21:29
Medlem
Jävla mupp, något som inte stämmer
Citera
2019-12-03, 21:30
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konfunderad
Med tanke på att han har taggat på Facebook att han är i Kristianstad och har ett aktivt beteende av att vara hotfull och trakassera kvinnor får man ju hoppas att polisen redan börjat ta sig en titt.

Nog för att han är lite efterbliven och lider av "tror att jag är tuff"-syndromet, men nog skulle han kunna snea och slå ihjäl någon med tanke på hans register. Utan tvekan. Han är rätt känd i Sundsvall som en riktig tönt dock. Samhällets bottenskrap verkligen, både han, hans familj och de få vänner han har.

I Kristianstad?

Nu jäklar hoppade han upp som mycket intressant.

EDIT; Tänk er den här snubben i en täckjacksrock.
Citera
2019-12-03, 21:33
Medlem
Den enda bilden jag ser nu när jag går in på D*niels Facebook är det där zigenar-hjulet.
Citera
2019-12-03, 21:33
Medlem
D*niel L*ndberg grips i natt av lokal polis? Flashback har löst 100a mordet för i år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in