Citat:
Ursprungligen postat av
harperlee
Att hon inte har haft det bra i sin egen familj tror jag stämmer. Det kan man läsa inte bara mellan raderna tycker jag... Och att ena eller båda föräldrarna är missbrukare känns ju också som en riktig lågoddsare ärligt talat, vem låter sin sjuttonåring driva för vinden så som Wilma verkar ha gjort?
Det såg man direkt W familj uttalade sig. Dom ursäktade sig med att MGM var bästa killen och att hans familj var så fin. Dom hade fullt förtroende att deras 15-åriga dotter "flyttat" in till denna 20åriga kurd, det tyckte W familj var det viktigaste att förmedla till media. Redan där förstod man att något var fel och JA jag tror saker och ting inte stod rätt till.
W var femton när hon träffa denna kurd, två år har dom strulat runt. MGM och hans familj fick ta det W familj borde tagit. Mycket händer under två år i tonåren för en tjej som fick driva för vinden, mycket händer även fast barnet bor hemma. Jättekritiska år som absolut kräver regler rutin och en föräldraroll, en uppgift som borde varit W familjs ansvar, inte en 22-årig kurd med familj.