2019-12-02, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VattenWaterAqua
Begravningen äger gissningsvis rum i Lyse kyrka
Det kommer inte att genomföras någon jordfästning och begravning förrän kroppen är hittad. Eller åtminstone större delen av den. Det faktum att polisen gått ut med information om att man hittat sådana kvarlevor att man kunnat meddela att Wilma är död, betyder inte att hon är dödförklarad.

Familjen kan naturligtvis ordna med en minnesgudstjänst.
Citera
2019-12-02, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av znyxxx
På vilket sätt outades personen i FUP?
Kan tyvärr inte svara utan att själv riskera att fastna för regelbrott gällande anonymitet och du kan tyvärr inte ta emot PM än.
Citera
2019-12-02, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ze123
Man kan enligt svensk rättsprincip inte sy in någon utan ordentliga bevis. Personen som anhölls i söndags släpptes pga att bevisningen inte höll. Jag tycker vi ska lugna ner oss och inte hetsa mot personer innan vi vet att de är skyldiga.

Hittar man styckningsredskap, samt mgm kläder som troligtvis ligger utspridda i brunnar, iaf min gissning. så kan man säkert få ihop en bra indiciekedja.
Citera
2019-12-02, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zadnahoj
För att hjälpa sin älskade rena son som av misstag slagit ihjäl sin smutsiga icke muslimska flickvän?
Så killens pappa är i Sverige? Jag trodde killen var ensamkommande....
Citera
2019-12-02, 17:36
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sohefall
Hittar man styckningsredskap, samt mgm kläder som troligtvis ligger utspridda i brunnar, iaf min gissning. så kan man säkert få ihop en bra indiciekedja.
Apropå det, har de undersökt spår av blod från kurdo tishko's avloppsrör? Lär ju finnas en hel del DNA där efter att han styckmördade henne. Vattenreningsverket osv bör kopplas in.
Citera
2019-12-02, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Holger123
Brunnslock satt fel – en bilist till sjukhus
LysekilEn singelolycka har inträffat vid Kronbergshallen i Lysekil. Enligt polisen ska ett brunnslock i vägen ha legat fel, vilket ledde till olyckan. En person har förts till sjukhus.

Stod i bohuslänningen och det inträffade 26 nov
Det var detta jag kom på hade pratats om innan, har man lik förbannat hittat nåt där kanske?
Citera
2019-12-02, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av agoggoge
Det kommer inte att genomföras någon jordfästning och begravning förrän kroppen är hittad. Eller åtminstone större delen av den. Det faktum att polisen gått ut med information om att man hittat sådana kvarlevor att man kunnat meddela att Wilma är död, betyder inte att hon är dödförklarad.

Familjen kan naturligtvis ordna med en minnesgudstjänst.
Inte nog med det, vem vill begrava bara en bit av sitt barn. Man vill ha hela barnet. Fy fan vilken sits, förbannade människa. I såna här fall önskar jag det fanns dödsstraff - under förutsättning att man bevisar att det är han. Ett liv för ett liv. Det ÄR inte fel.
Citera
2019-12-02, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ze123
Man kan enligt svensk rättsprincip inte sy in någon utan ordentliga bevis. Personen som anhölls i söndags släpptes pga att bevisningen inte höll. Jag tycker vi ska lugna ner oss och inte hetsa mot personer innan vi vet att de är skyldiga.
Jo då, jag håller helt med dig. Man skall aldrig döma i affekt. Dock - trots att han blev frisläppt så kvarstår misstankarna.
Citera
2019-12-02, 17:41
Medlem
Gäller att kunna fälla honom också. Men förhoppningsvis.
Citera
2019-12-02, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1234partymyra
Så killens pappa är i Sverige? Jag trodde killen var ensamkommande....
Nej, han har varit i Sverige i många år. Ingen som kom typ 2015.
Citera
2019-12-02, 17:45
Medlem
m00nlights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Inte nog med det, vem vill begrava bara en bit av sitt barn. Man vill ha hela barnet. Fy fan vilken sits, förbannade människa. I såna här fall önskar jag det fanns dödsstraff - under förutsättning att man bevisar att det är han. Ett liv för ett liv. Det ÄR inte fel.

Ja, jag blir så förbannad jag med. Inte nog med att man mördat någons barn så sitter man och är tyst om vart kroppsdelarna befinner sig. Kan han inte bara säga vad han gjort med det så familjen får ett avslut?! Jävla vider. Skäms över att jag är från samma land.
Citera
2019-12-02, 17:47
Medlem
whatthefucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2

Jag tycker det skulle vara bättre om vi hade livstid på riktigt. Att man sitter livet ut. Som vissa domar i vissa delstater i usa kan man få typ 500 år om man gjort sig skyldig till flera brott. Jag är emot all död. Och att döda för att någon dödat känns inte riktigt rätt.
Men jag respekterar och förstår din åsikt i det hela.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in