Citat:
Ursprungligen postat av
vemsa
01.50 igår skedde den ändring som tyder på att Tishko inte styr dessa användarnamn och konton (om jag har förstått Tomato rätt), alltså ändringen av kontot med användarnamnet @wilmanouvelle, så att det inte längre hade det användarnamnet. Användarnamnen har enligt min teori ändrats fram och tillbaka mellan kontona den senaste tiden.
Runt 13 november 2019 skedde skapandet av användarnamnen @wilmanouvelle, @tishkoshabaz och @96yoseff.
Hej och hå
Nu tycker jag det låter som att du tar en annan postares uppgifter och gör om dom så att dessa så att de passar in i din teori.
Konstigt nog handlar alltid dina teorier om
allt annat än att Tishko Ahmed skulle vara den skyldige.
Du har framfört teorier om
att hon blivit kidnappad då det pågår organiserade kidnappningar av svenska tjejer.
att hon missbrukat eller att att han missbrukat och att hon varit prostituerad för att betala sitt eller hans missbruk.
att nåt i ”flyktingfrågan” dödat henne, då styvmamman var engagerad i denna fråga.
att Wilma i hemlighet har hjälpt till på någon flyktingjour eller liknande ich då kan hon ju ha använt falskt namn och blivit tillsagd att stänga av sin telefon för att inte bli spårad
att Wilma kan ha kommit på sin styvmamma och MGM i sängen, då är det nog osannolikt att de skulle döda henne.
And on and on and on
Visst man ska tänka brett och utanför boxen.
Men dina teorier går alltid ut på att peka på alla andra håll än... Tishko Ahmed
Jag är pga av alla dina inläggs inrikting just skeptisk och tar desaa med en stor nypa salt