2019-12-02, 15:01
Moderator
Chantres avatar
En släkting till den försvunna skrev på sin FB i natt att "det ska upp i Hovrätten nu".

Dock inte vad det var som skulle upp där. Är det knivslagsmålet som ska upp?
Citera
2019-12-02, 15:02
Medlem
Alsenos avatar
Tattarkevin 18 år med en tvivelaktig familj har alltså ett eget boende. Man undrar hur han fått pengar till det? Skulle inte förvåna mig om han fått tag på det genom lika tvivelaktiga aktiviteter som rommin. Den där f. karlsson väljer alltså sina partners med största möjliga omsorg! Emil med sina aktiviteter. Hujedamig vilken samling människor.
Citera
2019-12-02, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alseno
Tattarkevin 18 år med en tvivelaktig familj har alltså ett eget boende. Man undrar hur han fått pengar till det? Skulle inte förvåna mig om han fått tag på det genom lika tvivelaktiga aktiviteter som rommin. Den där f. karlsson väljer alltså sina partners med största möjliga omsorg! Emil med sina aktiviteter. Hujedamig vilken samling människor.
Vad har kevins bostad och pengar med Emilias försvinnande att göra om jag får fråga?
Citera
2019-12-02, 15:17
Moderator
Chantres avatar
Ni som bor på orten.

Finns det ens något dam/tjejlag som spelar/tränar fotboll i Tollarp kl halv tio en fredag?
Citera
2019-12-02, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Oj Emilia har verkligen en strulig umgängeskrets.

Umgängeskrets? Strulig släkt skulle jag kalla det, och kanske är hon nu ett slagträ/offer i/för släktfejden.

Familjer som hatar varandra och dessutom sysslar med droger är inte att leka med. Mycket möjligt att de nu hämnas om E eventuellt har skulder till R, och R med familj dessutom hatar Es familj.
Citera
2019-12-02, 15:24
Medlem
brianmolkos avatar
Är det inte någon som letar ?
Citera
2019-12-02, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Är det inte någon som letar ?

Frivilligt sök skulle börja idag kl 13.00
Polisen verkar inte aktivt leta, men undersöker en eventuell fyndplats.
Citera
2019-12-02, 15:28
Medlem
Skaraborg2s avatar
Ingen bra kombination.

Citat:
Ursprungligen postat av LonelyF18
Umgängeskrets? Strulig släkt skulle jag kalla det, och kanske är hon nu ett slagträ/offer i/för släktfejden.

Familjer som hatar varandra och dessutom sysslar med droger är inte att leka med. Mycket möjligt att de nu hämnas om E eventuellt har skulder till R, och R med familj dessutom hatar Es familj.

Inte alls omöjligt.

Har själv tänkt i samma banor. Släktbråk och droger är verkligen ingen bra kombination.
Citera
2019-12-02, 15:36
Moderator
blomvattnares avatar
Sexton inlägg som diskuterar när man ska använda "de", "dem" och "dom" raderade.

Ett OT-inlägg kan förefalla harmlöst, men ett sådant utlöser ofta fler OT-inlägg.

/Mod
Citera
2019-12-02, 15:36
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Vi är ointresserade av dina fantasier om att ha sex med en snubbe med silikonbröst, däremot tvivlar jag på att Emilia tvingas tjäna in sin skuld, helt enkelt därför att det blir svårt att få några kunder till henne så som läget är nu. Efterspanad i hela Sverige.

Folk knäpps för knarkskulder hela tiden.
Jag har INGET intresse av dyl personen men det finns och om du inte tror det så upp till dig själv!
Citera
2019-12-02, 15:39
Medlem
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/vQdXg4/forsvunna-emilias-familj-kritisk-mot-polisen

Jävla idioter hela släkten. Hur har man mage att kritisera polisen. Ganska uppenbart att det brist på resurser. Dessutom i skåne som är värre än Afghanistan.

Bättre att hålla käften om man själv inte har rent mjöl i påsen. Hade ni haft koll på er dotter och uppfostrat henne rätt så hade ju hon kunnat utbilda sig till polis och vara så jävla duktig. Men nej, istället är dottern hora , knarkare, transa etc etc.
Citera
2019-12-02, 15:42
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ToxicTard
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/vQdXg4/forsvunna-emilias-familj-kritisk-mot-polisen

Jävla idioter hela släkten. Hur har man mage att kritisera polisen. Ganska uppenbart att det brist på resurser. Dessutom i skåne som är värre än Afghanistan.

Bättre att hålla käften om man själv inte har rent mjöl i påsen. Hade ni haft koll på er dotter och uppfostrat henne rätt så hade ju hon kunnat utbilda sig till polis och vara så jävla duktig. Men nej, istället är dottern hora , knarkare, transa etc etc.
Och vad har det med saken att göra rasism har inget med detta försvinnande att göra, less som sjutton att rasist spåret dras fram då det är ngn som är av utländskbörd eller avvikande könsrelation så du kan ta dessa i lämpligare trådar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in