Citat:
Ursprungligen postat av
DjPutte
Säg inte det för var och kollade runt lite på Filippas & Kevins FB sidor och det verkar som dem är förlovade samt bor tillsammans dessutom, Sedan att Kevin snodde tjejen från Rommin gör inte saken bättre samt att det varit upp i rätten där Emilia samt Filippa vittande mot Rommin…
Svartsjuka samt droger involverat är och förblir ingen bra kombo det kan jag lova dig, Samt langa på krita droger som han tydligen gjort till Emilia är väl ett tecken på han planlagt någon form av hämnd mot släkten hennes!
Han håller henne någonstans frågan är bara VAR han håller henne fången!
Varför påstår du att Kevin "snodde tjejen" från Rommin? Det är fel på så många plan att jag inte riktigt vet var jag ska börja, men den främsta frågan är ändå varför du kommer med ett sådant tvärsäkert påstående utan att veta hur det hela låg till?
Skulle Fi!ippa inte ha någon egen vilja eller talan? Hon kan bara bli "snodd" hit och dit, för hennes känslor och val är irrelevanta? Förmenta alfahanar ska avgöra vem en kvinna "tillhör"?
Till saken hör att förhållandet mellan Rommin och Fi!ippa upphörde någon gång under 2016 (framkommer i en dom rent av). Hennes förhållande med Kevin inleddes under hösten 2017, alltså ett år senare, om inte mer.
Vi är säkert överens om ett flertal saker vad gäller den problematik drognyttjande med mera har på människor, men ta inte saker för sanningar där du inte riktigt vet hur det ligger till.