Citat:
Ursprungligen postat av
LavezziLrey
Problemet med dig är att du är en islamist som inte accepterar icke-muslimer i Mellanöstern!
Problemet med dig är att du förutsätter att man är islamist om man inte gillar sionisternas erövring av Israel. Jag är tvärtom aqteist så jag tror inte på sådant där religiöst nonsens om att Gud gav Israel till judarna, vilket i praktiken är grunden för dumheter som de du drar upp.
Citat:
Israel grundades för 3000 år sen! Om du nekar dem rätt till landet så är du förespråkare av att erövra land militärt!
Allt land är en gång i tiden erövrat militärt. Judarna erövrade det från kanaanéerna, eller om det möjligen var kanaanéer som blev judar. Svårt att veta säkert så långt tillbaka i tiden. Kanaanéerna byggde i alla händelser städer så påståendet att inget fanns där före judarna är en ren lögn. Jag gillar den här musikalvideon. Se hur många av folken du kan identifiera!
https://www.youtube.com/watch?v=-evIyrrjTTY
Citat:
Golanhöjden är israeliskt! Det erövrades i ett försvarskrig och Syrien har bara sig själva skylla!
Golanhöjderna erövrades i ett krig som startades med att israeliskt överraskningsanfall på Syriens allierade Egypten. Du förtränger sedan fördrivningen av folket som bodde där.
Grundproblemet är arabernas inskränkthet och rasism mot andra människor.
Citat:
Om inte Israel har rätt att existera så har inte en muslim rätt att vara i Sverige! Speciellt med den stora skillnaden att israelerna är hemma igen, muslimerna i Sverige har ingen som helst historisk rätt eller koppling till Sverige.
Sverige har, vad du än tycker om saken, valt att släppa in en massa muslimska flyktingar. Inget olagligt i det. Viss skillnad mot sionister som skaffade sig land genom terror mot britter, palestinier och FN.