2019-12-01, 12:27
Medlem
ballobass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sred
Babben har blivit arg och mördat henne,pappan hjälpte till att dölja brottet och sa åt honom att vara tyst,inte mer invecklat än så.

Smartaste inlägget på länge
Citera
2019-12-01, 12:29
Medlem
Bambambis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Ja under det samma. Är en högst relevant fråga.
Hon var för pappan försvunnen från torsdagen, pappan söker hos pojkvännen. Hon var skriven hos pappan.
Om du menar att hon hade ett annat boende hos en vän eller liknande är det totalt ny info och kan vara en brottsplats alt plats med spår relevant för fallet.
Polisen verkar säkra på att killen gjort det och troligast har det skett i hans lägenhet, hon var skriven hos pappan men verkar ha vistats hos killen.
Citera
2019-12-01, 12:30
Medlem
Bambambis avatar
Citat:
Babben har blivit arg och mördat henne,pappan hjälpte till att dölja brottet och sa åt honom att vara tyst,inte mer invecklat än så.
För det kan inte vara fler inblandade??
Citera
2019-12-01, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Var bodde BO då?

Hos en annan släkting .
Senast redigerad av Pelepelle 2019-12-01 kl. 13:13.
Citera
2019-12-01, 12:34
Medlem
mg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bambambi
Oavsett är det extremt kallt att göra en sån sak. OM nu han eller någon annan dom kände henne gjort det, att göra det är så vidrigt.

Du får tänka på hur annorlunda muslimer och framförallt kurder är när det kommer till känslor.

Dom känner inte empati som vi västerländska människor så att han skulle vara extremt kall ställer jag mig väldigt frågande till..
Citera
2019-12-01, 12:35
Avstängd
negrofobens avatar
Citat:
Ja varför krångla till det? Det där är ju det enklaste och tokroligaste scenariot!
Citera
2019-12-01, 12:54
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pelepelle
Hos en släkting .

Ok.....

Jag såg i systerns efterlysningar att hon skrev att BO "hade sitt boende" i Uddevalla. Det stod altså inte specifikt att BO bodde med MGM.

Då kanske det stämmer att BO och MGM hade gjort slut.....?
Citera
2019-12-01, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Ok.....

Jag såg i systerns efterlysningar att hon skrev att BO "hade sitt boende" i Uddevalla. Det stod altså inte specifikt att BO bodde med MGM.

Då kanske det stämmer att BO och MGM hade gjort slut.....?
Ja men vad hade hon där att göra isåfall...om nu dom gjort slut sen tidigare, låter ju konstigt tycker jag.
Citera
2019-12-01, 13:02
Medlem
Novotars avatar
Citat:
Systern är inte gift med utomeuropeisk man..
Att styvmamman har den tanken betyder inte att hon fått wilma att träffa denna killen..
Wilma träffade killen innan styvmamman började hjälpa utländska familjer så att..
Muslim - det räcker!!! Arab - det räcker! Egyptier, Libanes, Saudi, Palestinier, Syrier, whatever!!
Citera
2019-12-01, 13:09
Medlem
Bambambis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Novotar
Muslim - det räcker!!! Arab - det räcker! Egyptier, Libanes, Saudi, Palestinier, Syrier, whatever!!
Så hon har barn med densamma??
Citera
2019-12-01, 13:19
Medlem
Citat:
Så hon har barn med densamma??

BO:s syster är inte tillsammans med någon invandrare.. det finns en till med samma namn som är tillsammans med en invandrare på Facebook som efterlyser BO. Dom två förväxlas hela tiden här
Citera
2019-12-01, 13:22
Medlem
Bambambis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pelepelle
BO:s syster är inte tillsammans med någon invandrare.. det finns en till med samma namn som är tillsammans med en invandrare på FB som efterlyser BO. Dom två förväxlas hela tiden för....
Just det jag menade med frågan 😊 eftersom barnet inte är mörkhyat och pappan till pojken är svensk.
Folk vill att det ska vara något de kan klaga på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in