Citat:
Ursprungligen postat av
Gulabilen
Du kan lätt få fram dina spekulationer och din åsikt, du behöver dock inte bete dig som en jävla översittare... Om nu tråden fylls med skit och du "har problem" med det... Ta en timme out.. Roa dig med annat än sarkm och spydighetet ♥️
DET ÄR INTE MINA SPEKULATIONER ELLER MIN ÅSIKT... Hur jävla svårt är det för er att ta till er skriven text egentligen?
Här är ett sista försök:
En person med klart bättre insyn i utredningen än vi påstår att mgm:s beteende under förhör antyder att han borde genomgå en p7-undersökning. Detta CITERAS av nyhetstidningar runt om i Sverige, och förmedlas via länkar till detta forum.
Här har vi dock en del användare som påstår att det inte nödvändigtvis är mannens beteende som är grunden till att han ska genomgå nämnd undersökning, vilket några av oss försöker förmedla är ett krokat resonemang eftersom det klart och tydligt står i länkad text att det ÄR uppvisat beteende som är anledningen.
Förklara gärna var du finner "mina åsikter" och "mina spekulationer" i detta...
Jag skiter i hur ni snöflingor upplever kritik, men ett tips är att ta reda på fakta i den diskussion man ger sig in i ifall man inte tål att bli dumförklarad.
På internet kommunicerar man i skrift... detta medför att man blir sedd som en idiot om man skriver som en idiot... oväntat va?