Citat:
Ursprungligen postat av
Hypotesus
Din gynekomasti hålls alltså inte i schack av nolvadex (eller kombon av nolvadex+clomid?)? Det låter lite märkligt. Är du säker på att du har legit preparat? Jag hoppas för övrigt att du har letro hemma?
Om du inte tål nolvadex så ligg kvar på 5 mg/dag eller testa 10 mg/dag under några dagar och se hur du reagerar. I övrigt kvarstår min rekommendation gällande PCT.
Med tanke på längden på kur du kört tycker jag att det är motiverat med HCG sista tre veckorna av kuren. Börja med en injektion på 5000 iu, vänta tre dagar följd upp med en en injektion på 2500 iu, vänta tre dagar till och följ upp med ännu en injektion på 2500 iu och kör därefter 1000 iu eod tills du går av (Men detta gäller BARA om din gyno fixar det hela!).
Nej, det har den inte gjort... men Nolvan är ju bara på 5mg och den har jag bara tagit i 2 dagar, är i v2 nu, och Clomid är väl ingen bra gyno-kombattant generellt sett. (?)
Nolvan är Zentech och ska vara legit, Clomid är från omdiskuterade Kenwoo, men jag tror att den är äkta då jag har haft lite konstig syn från och till, lite märklig huvudvärk m.m, som jag känner igen från förra gången jag tog Clomid, som då var från apotek.
Och arimidexen är 100% legit.
Jag har kört HCG regelbundet under kuren, och från sista stick till PCT körde jag 5000iu fördelat på 1000 EOD. Det är väl ganska standard? Mina testiklar är inget att skryta med i nuläget men inte heller någon katastrof, jag körde 3 vändor med 5000iu (500iu eod) under dessa 6 månader.
Det låter väl inte helt fel?
Ja jag har letro också.
Tackar för din input

, känns som att jag ska ligga kvar här då och se vad som händer, men eventuellt köpa ny Clomid då för att vara helt på den säkra sidan...