Citat:
Ursprungligen postat av
Harryb
Jag har sätt dom båda live och kan säga ärligt att Mustangen är betydligt mer prisvärd i mina ögon. Just för att den är lite rappare och skjuter salvor i slutet. Bonneville står och tuggar skott efter skott sen går finalen av. Men jag slog till på en Bonneville ändå 😁
Haha, du ser! Tycker om dom glittriga topparna på palmerna
Citat:
Ursprungligen postat av
Harryb
Helt ärligt, hade dom skippat effekterna med knall och typ ersatt dom med crossetter eller horse tail hade jag köpt den. Vill ha en helt "ljudlös" om det ska vara.
Funderar dock på att köpa en utav Festivals ljudlösa tårtor i år. Båda är riktigt bra, såg dom på en provskjutning förra året.
Jo, jag kan hålla med, eller att den startar tyst och går över i krevader med knallar
Ja, dom verkar väldigt fina. Vet du var dom har återförsäljare i Skåne?
Citat:
Ursprungligen postat av
Harryb
Garanterat fel, säkert 495, eller 595. Men för övrigt, hans egna saker?? 1000kr för deras egna 2" tårta. Trodde det skulle se helt annorlunda ut där. 1500 för Army Box, wtf?!
Nä där var inget som imponera i pris på dom nya sakerna som har kommit upp.
Ja, jag sätter nästan morgonkaffet i halsen
Provence för 795??
Hoppas verkligen detta är ordinarie priser och att man stryker över och prisjusterar som andra produkter på sidan, annars är i princip alla nyheterna som hos vanliga handlare
Citat:
Ursprungligen postat av
50bomb
Kolla in Hanssons big boom pack, där har dom lagt i bonnens 50mm bomb?!?
https://fyrverkerier.se/produkter/big-boom-pack/
Den serien har man importerat genom Panda tillsammans med Thunder Explosive, High Explosive och Ultimate Explosive. Det är dessutom samma typsnitt på Bonfire
Nån som vet datum för olika provskjutningar i Skåne i år förresten?