2019-11-29, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NurseJackie
Har försökt hänga med i allt, men jag undrar HUR hittade polisen kroppsdelen? Ett random sök, eller något tips? Ev har MGM sagt något i förhör som lett polisen i viss riktning? Eller annat tips?

Mgm nekade till brott senast igårkväll . Så tveksamt om han sagt något. Tror mer på att något i utredningsmaterialet pekat åt ett vist håll .
Citera
2019-11-29, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Hjärntvätt? Herregud, jag pratar om uppfostran och föräldrapåverkan. Du måste vara en hen-förälder som ser varje typ av föräldrapåverkan som övergrepp. Jag har tre barn och det har gått alldeles utmärkt att föda upp dem till vettiga, produktiva människor. Det har aldrig funnits vare sig pojkvän eller flickvän med i bilden som jag känt minsta rädsla eller tvekan inför.
Ja men du kan ju inte påstå att det här är vanligt förekommande och sedan beskylla föräldrarna..snacka om sidospår.
Citera
2019-11-29, 19:53
Medlem
Tomatpures avatar
Det var huvudet va?
Citera
Medlem
Peyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cocococo
Högst sannolikt har dom nog haft han inne. Men vad jag har hört är han en riktigt hal jävel . Så han nog trasslat sig ur det.

Tragiskt, men det är så rättsväsendet funkar och är långt ifrån felfritt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr-mystic
Var hon ihop med en babbe el varför drar ni in hederskultur i detta fallet?

kurder
Citera
Medlem
oenophiles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Lev lycklig i den tron.

Det är uppenbart att du saknar utbildning i trauma.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pisseman
Badrum under duschen, blir inte så mycket att leta efter. Jag känner en som styckat påkörda renar så utan problem.
Tills polisen lyser med UV lampa eller vad de nu använder sig av. Blotta ögat är en annan femma
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farbrorbertil22
Tittade precis på en livesändning från expressen ang fyndet. I början av sändningen, laggar en bild i enbart i någon sekund, en bild på tekniker som hanterar fyndet från en låda till en liksäck. (Vad jag uppfattar det som) jag hinner inte se om det går att urskilja, söker man på expressen visas denna bild som liten, har printscreen på detta men vet inte hur man lägger ut bilder här. Kolla om ni får fram samma på expressen, jag har sökt på facebook..

Helt säker på att de va en liksäck? du kan väl länka iaf
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chiliislife
Är det en våldtäkt som har "spårat ur" eller blev han arg på henne när hon tackade nej till giftermål?

Motiv är väl lite tidigt att fantisera om?
Citera
2019-11-29, 19:54
Medlem
Diabeteskomas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Ja jo de e möjligt. Men tycker ändå att de är viktigt att hitta henne, så att dra ner på sökandet nu är jätte fel, man vill ju hitta en hel kropp
Nej, bättre att Polisen sköter det nu. De har troligen ett mera "hett" område. Vi behöver itne amatörer som klampar runt och sen också mår dåligt efter vad de ev får se..
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avd.9
Ha ha ha ha ha ha.
Gud vilken Bullshit.
Vet du hur länge han har bott i Sverige.

Detta är inte en nyanländ Afghan-kille.

Var absolut ingen skillnad på denna killen och nån annan svensk kille.
Jo, han är muslimsk kurd och det är INTE svenska killar. Vidare brukar svenska familjer inte ha för vana att styckmörda sonens flickvän eller enligt ryktet två andra som är folkbokförda på faderns adress i syfte att parasitera på socialtjänsten. Det brukar däremot muslimska invandrare göra.
Citera
Medlem
Peyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Surkart1
Wilma kommer aldrig att gå vidare.

Det var ju knappast det jag menade.
Lägg ner med onödiga kommentarer är du snäll. Jag tänker inte svara såna här omogna inflik framöver.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in