2019-11-29, 19:49
Medlem
NurseJackies avatar
Har försökt hänga med i allt, men jag undrar HUR hittade polisen kroppsdelen? Ett random sök, eller något tips? Ev har MGM sagt något i förhör som lett polisen i viss riktning? Eller annat tips?
Citera
2019-11-29, 19:49
Medlem
Läste nånstans i tråden att det är huvudet som har hittats stämmer detta?
Citera
2019-11-29, 19:50
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oenophile
Den kommer leva ungefär lika kort eller länge som den vars extremitet man kan ”snöra av”. Den ena metoden är varken mer eller mindre effektiv än den andra. I båda fallen klämmer man ihop kärlets väggar.
Lev lycklig i den tron.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minhamster
Fick denna överblicken ifrån en vän som bor i Uddevalla som har sökt och samarbetat med MP ifrån Facebook i flera dagar. Det röda sträcken skall vara dagens 29/11 polishelikoptertur och det gula skall vara där poliser har sökt under dagen 29/11. dom röda fälten är avspärrade. jag bara förmedlar och vet ej om det stämmer men det är många som kommenterar och verkar troligt, det kan vara intressant. rip Wilma <3

https://imgur.com/a/JPNQDmA

Grymt, tack. Alltså där dom sökt idag, inget på Orust?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peyz
Nu kan alla gå vidare iallafall.. Hoppas aset får det han förtjänar
Wilma kommer aldrig att gå vidare.
Citera
2019-11-29, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nossttam
Jag tycker det är brist på kommentatorer bekanta med områdena! Om vi ska utgå ifrån videon på https://www.expressen.se/gt/polisen-bekraftar-avgorande-fynd-i-wilma-fallet-hittat/?fbclid=IwAR1GzLWjDuPMefqtV32ux-rtgyVwld8PzE_CH0OPiiK-DCYuj_HsycvGSBM, finns det någon som hade velat ge sig på att lokalisera fyndplatsen någorlunda? Varifrån kommer uppgiften att det skulle ha varit på Orust? Jag ber om ursäkt ifall jag har missat någon väsentlig information.

Platsen du ser med vattnet i bakgrunden är Uddevallas Hamn. Samma område där en skylt med Fogelstasläp syns i bakgrunden. Vet ej om de är fyndplats.
Citera
Medlem
Tittade precis på en livesändning från expressen ang fyndet. I början av sändningen, laggar en bild i enbart i någon sekund, en bild på tekniker som hanterar fyndet från en låda till en liksäck. (Vad jag uppfattar det som) jag hinner inte se om det går att urskilja, söker man på expressen visas denna bild som liten, har printscreen på detta men vet inte hur man lägger ut bilder här. Kolla om ni får fram samma på expressen, jag har sökt på facebook..
Citera
Medlem
Peyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GastonLeMan
Vad menar du med att alla ska gå vidare??
Tycker du att detta är lika med ditt monopolspel?
Passera utan att gå i fängelse??

Du verkar ta lätt på detta!
Om du hade en dotter så skulle du nog inte ”bara” gått vidare med ett sådant här ärende?

Förklara lite nu eller avvik från tråden, jävla pajas.

Vad är ditt problem?
Att kunna gå vidare är en vanligt förekommande mening i sådana här tragedier eftersom dom antyder att nu vet vi iallafall vad som har hänt.
Det finns familjer som aldrig någonsin fick reda på vad som har hänt och lider oerhört från det. Gå och lägg dig nu skitunge.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr-mystic
Var hon ihop med en babbe el varför drar ni in hederskultur i detta fallet?

Ja det var hon.
Citera
2019-11-29, 19:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
De va en härinne som va säker på saken, så de är väl ett rykte just nu. Har lite svårt och tro de själv, åka flera mil med en styckad kropp, och varför just Orust, har han kopplingar dit? ingen aning.
Men lämnar de öppet, de skulle inte förvåna mig heller

Jag gissar fortfarande på skogarna ovanför skjutbanorna.
Grabben kommer därifrån.
Han har lokalkännedom.
Wilma prylar hittades vid skjutbanorna.
FIKK har fortfarande sök där.
1000 spänn på att huvudet hittades där och resten av kroppen ligger där.
Ytterligare 1000 spänn på att grabben gjort allt själv.
Och ännu en sedel på att grabben inte tillhör nån klan...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NurseJackie
Har försökt hänga med i allt, men jag undrar HUR hittade polisen kroppsdelen? Ett random sök, eller något tips? Ev har MGM sagt något i förhör som lett polisen i viss riktning? Eller annat tips?

Ingen som vet, men dom hade starka förhör med honom igår, så de e möjligt att han sagt något.
Men om delar av henne hittades på Orust så tror jag mer på tips
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cocococo
Tycker det är lite konstigt att ingen pratar om hans kusin som var på besök här tiden för mordet.

Han skulle aldrig palla att stycka henne & städa upp själv.

Medhjälpare känns ju verkligen på sin plats.
Kusinen kanske var hitskickad av klanen för detta ändamål?
Hur gammal är kusinen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in