2019-11-29, 18:21
Medlem
Smegmas avatar
Det ska bli mycket intressant och se hur detta slutar. BARNET nekar.

Jag ger mig fan på att Groggnäsans fadderpojke släpps i brist på bevis, stämmer staten och får ett skadestånd.

Bara i Svärje.
Citera
Medlem
ganglere2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jorban
Helt jävla bisarrt om det stämmer, och hennes föräldrar visste om detta
Jag förvånas av få saker när det gäller Svenskar idag men då är det nog de cuckigaste vi någonsin sett om man tillåtit henne fortsätta träffa pojkvännen efter det

Stämmer det så borde hennes föräldrar åtalas.
Var det sant att hennes syster är ihop med någon släkting till gm? Blir trevliga släktträffar i så fall.
Citera
Medlem
Ni som är duktiga inom juridik. Jag skriver om min fråga om vad det här fyndet spelar för roll i att fälla MGM..

Det polisen om fyndet som gör att hon till 100% är död, hur mycket hjälper det att fälla MGM?

Vet att det krävs en dödsorsak för att fälla för mord, men krävs det en kropp (i det här faller fler kroppsdelar alt. resten av kroppen) för att fastställa dödsorsak?
Citera
2019-11-29, 18:22
Medlem
bozze4evigts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nicememesbro
Hur ser källaren ut i MGMs bostad? I lägenheter jag tidigare bott i har dessa även fungerat som skyddsrum och tvättstuga där man nästan kan skrika sig hes utan att det hörs. Tror det troligtvis är där styckningen skett och dunsarna var kroppen som fördes ner till källaren.

Knappast troligt.
Skulle du själv ställa dig i källaren i ett hyreshus och stycka?
Har du tillgång så har också alla andra hg det.
Arbete med stycka sen rengöring efteråt.
Njae har det inte skett i lägenheten (ej troligt enligt mig) så är det utomhus eller i någon av närståendes fastighet
Citera
2019-11-29, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av werupmannen
Någon kroppsdel är det som det inte går att leva utan. Men fyndet gjordes igår och ca 12 timmar efter går polisen ut med det i media.

Eller så har rättsläkare konstaterat att den är avskild ”post mortem”. Dvs att delen i sig inte är dödande att bli av med men att de ser att kroppen var avliden när den avskildes.

Oavsett vilket är det mycket tråkigt att detta blev utkomsten. Tyvärr inte förvånade men likafullt tråkigt.
Citera
2019-11-29, 18:23
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeBronThurman
Intressant att SVT Nyheter kl 18 meddelar att polisen har hittat kroppsdelar (pluralis?) som tillhör den i Uddevalla försvunna 17-åringen.
Felsägning eller nya fakta? Jag antar att det är en felsägning som gäller.
SVT1 Nyheter kl 18.33 sänder lokala nyheter och bor man i område väst kan man se dom på tv och dom som inte bor där kan se dom i efterhand på nätet.

Hoppas verkligen att dom hittar hela kroppen även om den är i delar.
Efter styckmordet på Eva i Örebro hittades troligen inte armarna och händerna

Det jävla aset som gjorde det hängde sig i gymet på häktet när bevisningen blev för tung, ingen rättegång men polisiärt uppklarat.
Han styckade henne i lägenheten och skurade med litervis med klorin men blod hittades i alla fall under parketten när dom bröt upp den.

Hoppas dom har suicidvakt på det här kräket för jag vill se honom DÖMD!
Citera
2019-11-29, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flawful
Precis, pappans bostad är i norra Uddevalla "mot" Lane-Ryr hållet. Inte alls otänkbart.
Håller med , har dom plockat in pappan igen?
Citera
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Finns INGET som säger att det är något huvud. Inget alls.
Helt rätt tänkt att du i vanlig ordning inte medverkar till att sprida trådsanningar!👍

Citat:
Ursprungligen postat av ELVA11ELVA
Det var tydligen huvudet som hittades, ögonen saknades dock.

Märkligt!!!
Lägg ner vidarebefordran av påståenden som helt saknar all saklig grund! 😴💩
Citera
Medlem
minesofterrors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Insult
Man har hittat huvudet nu, ingen annan kroppsdel är tillräcklig för en omgående identifikation utan vidare analys.

usch hemska tanke .. fy fan att vara den som först upptäcker detta ..
så himla sjukt allting i den här tråden.. sanningen lär vi ju alla få reda på till slut vad som egentligen hände, eller hoppas innerligt iaf.

RIP Wilma !
Citera
2019-11-29, 18:26
Medlem
ganglere2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smegma

Jag ger mig fan på att Groggnäsans fadderpojke släpps i brist på bevis, stämmer staten och får ett skadestånd.

Bara i Svärje.

Det har länge förvånat mig mycket att inte någon någonsin tar lagen i egna händer. Ingen anhörig som hämnas. Inte någon gång. De bara lever vidare. Knallar omkring i sitt samhälle, möter gärningsmännen på gatan, bara... ger upp?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smegma

Bara i Svärje.
Var ju inte länge sedan det hände. Sa inte ett ljud i rätten och gick fria, fick 500 000 skattefria pengar.
https://nyheteridag.se/broder-friades-fran-mord-efter-att-ha-tigit-under-rattegang-far-extra-hogt-skadestand/
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ganglere2
Stämmer det så borde hennes föräldrar åtalas.
Var det sant att hennes syster är ihop med någon släkting till gm? Blir trevliga släktträffar i så fall.

Såklart dejtar alla döttrarna araber
Har dom 0 respekt för sin far så söker dom sig klart till män som är så olika farsan som möjligt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in