2019-11-29, 18:11
Medlem
Jag tänker att om inte polisen har fått mer tips om detta som ex. via mobilspårning och/eller GPS-positionering, så måste någon som är nära MGM gjort vissa erkännanden, som MGM själv eller hans pappa.

Hur kan polisen annars söka mer koncentrerat på det ställe där de fann kroppsdelen?
Citera
2019-11-29, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skogis66
Förövaren/förövarna kanske trodde det skulle bli "lättare" så samt svårare att hitta W...

Vila i frid W❤

Tror inte hon är dumpad lite här och där. Förmodligen är det något djur som varit framme.
Citera
2019-11-29, 18:12
Medlem
GW brukar ju säga att de flesta klarar av att mörda någon (under vissa omständigheter), men ytterst få klarar av att stycka någon. Vad är det för monsterpsykopater vi har att göra med här, fallet har plötsligt blivit ännu värre.
Citera
2019-11-29, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vit-makt
Hon var ju ihop med honom, frivilligt? Sen kommer ingen göra ett skit mot den här kurdklanen, som vanligt.

Nä så är det, det är upp till familjen hur dom vill straffa dem på ett annat sätt. Vore det mitt barn fanns inget som skulle stoppa mig från att döda fanskapet eller anhöriga till idioten.
Citera
Medlem
LeBronThurmans avatar
Intressant att SVT Nyheter kl 18 meddelar att polisen har hittat kroppsdelar (pluralis?) som tillhör den i Uddevalla försvunna 17-åringen.
Felsägning eller nya fakta? Jag antar att det är en felsägning som gäller.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nicememesbro
Detta är ju oerhört tragiskt om denna information stämmer.

Helt jävla bisarrt om det stämmer, och hennes föräldrar visste om detta
Jag förvånas av få saker när det gäller Svenskar idag men då är det nog de cuckigaste vi någonsin sett om man tillåtit henne fortsätta träffa pojkvännen efter det
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pisseman
Sedan städades hela lägenheten med rengöringsmedel på lördagen. Sant vädrades. Ugnen och spisen värmde upp den och torkade.
Precis min tanke. Man har ju haft gott om tid om man säger så.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Det har varit "kylskåpsmiljö" ute så jag tippar på att skallen (om det är den som hittats) är ganska intakt, trots att det gått två veckor.

Har du så varmt i ditt kylskåp står det nog illa till med din mat. Vi som inte bor i Norrland har haft ända tills i dag cirka 6-7 grader.
Citera
Medlem
Fyndet som gör att polisen kan säga att hon till 100% är död, hur mycket hjälper det att fälla MGM?

Vet att det krävs en dödsorsak för att fälla för mord, men krävs det en kropp (i det här faller fler kroppsdelar alt. resten av kroppen) för att fastställa dödsorsak?
Citera
Medlem
meas19s avatar
Det hände o den personen tvättade lght med klorin, hjälpte inte eftersom polisen hade hittat blod bakom listen. Så hur mkt du tvättar så hjälper det inte...

Citat:
Ursprungligen postat av Vargis
Precis och rengör med klorin eller nåt så försvinner blodspåren
Citera
Medlem
ganglere2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pisseman
Sedan städades hela lägenheten med rengöringsmedel på lördagen. Sant vädrades. Ugnen och spisen värmde upp den och torkade.

Fast de missade något.
Undrar vad polisen hittade som gjorde att de genast misstänkte mord och tog in gm för det?
Citera
2019-11-29, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ganglere2
Fast de missade något.
Undrar vad polisen hittade som gjorde att de genast misstänkte mord och tog in gm för det?
GM har knappast fått bort allt blod, polisen hittade det utsmetat av städtrasan. Syns med luminol men inte med blotta ögat...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in