2019-11-28, 20:31
Medlem
Emilia föddes som Emil. Tidigt valde hon att påbörja processen att bli tjej. Stöttat av föräldrar och familj.

Hon är öppen med sin transsexualitet.
Hon är öppen med att hon arbetar som eskort.
Hon är en tjej som kanske inte alltid agerar utifrån ett sunt konsekvenstänk.
Hon har en mycket nära relation till sin mamma och familj.
De uppgifterna är sanna.

Det finns rykten om att hon har ett drogberoende, tjack sägs det.

Jag tror tyvärr hon kommit i kontakt med helt fel person och jag befarar det värsta.
Citera
2019-11-28, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyGW
Bara för det så behöver man väl inte sluta bli mänsklig mot en medmänniska för det?

Det har jag inte påstått, du har påstått att folk får utstå det dock.

Jag har påstått och antytt att jag tvivlar på att folk som vill byta kön osv med största sannolikhet inte mår så bra rent generellt oberoende på vad folk tycker och säger.

Men relatera till dina känslor och inte till ditt förnuft du, gör det.
Citera
2019-11-28, 20:35
Medlem
Citat:
Bara för det så behöver man väl inte sluta bli mänsklig mot en medmänniska för det?

Du tycker folk är omänsklig för de staterar hypoteser om vad som hänt samt biologisk fakta?
Citera
2019-11-28, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gruffsan1

Jag tror tyvärr hon kommit i kontakt med helt fel person och jag befarar det värsta.

Farbror blå kanske borde börja med att knacka dörr hos byns kända langare...
Citera
2019-11-28, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BobbyLong
Farbror blå kanske borde börja med att knacka dörr hos byns kända langare...

Eller Kristianstads...Hon hängde mycket på galleria boulevard. Så rörde sig mycket i stan sedan hon var tonåring.
Citera
2019-11-28, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrainMore
Du tycker folk är omänsklig för de staterar hypoteser om vad som hänt samt biologisk fakta?

För att nämna ett par exempel så vet jag inte riktigt vad inläggen nedan positivt tillför till en "Försvunna personer"-tråd. Det är exempel på mänsklig degeneration.

Citat:
Ursprungligen postat av HaroldPyott
Jo, suicid är förstås möjligt, konstigt dock att en varelse som prostituerar sig, knarkar och ser ut att gilla sitt liv, plötsligt skulle göra slut på sig efter kirurgiska ingrepp &c. Emil/Emilia kan ju dock ha varit en allmänt förvirrad existens som inte behöver mycket för att bli desperat.

Citat:
Ursprungligen postat av StigHelmutt
Om hon nu pundar tramadol o extacy, dessutom säljer sig, dessutom bytt kön
OCH nu blir kidnappad är det ingen chans att hon blir återställd igen.

Hur fan ska hon nånsin kunna gå av sina uppåt droger efter detta?
Gå från "glamourliv" till djupaste äckel och ågren över vad man gjort, och utan droger.

Nej, kanske bäst hon är död.
Citera
2019-11-28, 20:57
Medlem
Citat:
För att nämna ett par exempel så vet jag inte riktigt vad inläggen nedan positivt tillför till en "Försvunna personer"-tråd. Det är exempel på mänsklig degeneration.

Att diskussion uppstår angående BO livsstil är inte direkt konstigt i en FB tråd? Det är halva grejen med FB. Sen är resonemangen inte omänsklig utan snarare realistisk i relation til BO val av liv?
Citera
2019-11-28, 21:02
Medlem
Lägg nu etik och moralpredikningar åt sidan och tillbaka till topic. Flashback borde kunna hjälpas åt att försöka lösa det här!

Hur troligt är det att Emelie själv loggat in på eskortsidan för två dagar sedan? Ganska troligt tycker jag. Vem kör sitt random lösenord som mamma och pappa har tillgång till på en eskortsajt? Nej, där tror jag man håller lösenordet extra hemligt, men jag kan ha fel där.

Har hon Instagram och vilka följare har hon i så fall? Något pervo som utmärker sig lite extra?
Citera
2019-11-28, 21:03
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Emilia föddes som Emil. Tidigt valde hon att påbörja processen att bli tjej. Stöttat av föräldrar och familj.

Hon är öppen med sin transsexualitet.
Hon är öppen med att hon arbetar som eskort.
Hon är en tjej som kanske inte alltid agerar utifrån ett sunt konsekvenstänk.
Hon har en mycket nära relation till sin mamma och familj.
De uppgifterna är sanna.

Ok en transsexuell har personen genomgått op till kvinna eller??
För jag tänker att om hon sålt sig och prickat fel person och ser klockspelet hängande så kan det gått jävligt snett....
Citera
2019-11-28, 21:07
Medlem
Hur kan någon argumentera mot att "transsexuella" lider av sinnessjukdom!

OT.: Man behöver inte vara Kalle Blomkvist för att fatta att detta har ned hennes så kallade jobb att göra.
Senast redigerad av manurihn.32 2019-11-28 kl. 21:11.
Citera
2019-11-28, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Ok en transsexuell har personen genomgått op till kvinna eller??
För jag tänker att om hon sålt sig och prickat fel person och ser klockspelet hängande så kan det gått jävligt snett....

Som transsexuell kan du vara delvis under processen att bli kvinna/man.
Hormonbehandling samt bröstoperation brukar vara första stegen.
Vissa transsexuella väljer att inte genomgå full könskorrigering. Utan stannar vid ovanstående.

I detta fallet är Emilia öppen med sin transsexualitet, dvs att hon inte genomgått full könskorrigering.
Självklart tänker jag att det kan locka till sig diverse psykon som inte alls gillar detta.
Tror absolut att hon kan ha hamnat/följt med fel person i "God tro"..

Hade hon begett sig på medvetet eskort-uppdrag är jag rätt övertygad om att mobil och bankkort följt med.
Hon är väldigt flitig på ungdomarnas sociala medier så som snapchat osv.
Svårt att tänka mig en tjej i den ålder lämna sin mobil mer än en kort stund.

Tror polisens brottsrubricering tragiskt nog stämmer...
Citera
2019-11-28, 21:17
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Som transsexuell kan du vara delvis under processen att bli kvinna/man.
Hormonbehandling samt bröstoperation brukar vara första stegen.
Vissa transsexuella väljer att inte genomgå full könskorrigering. Utan stannar vid ovanstående.

I detta fallet är Emilia öppen med sin transsexualitet, dvs att hon inte genomgått full könskorrigering.
Självklart tänker jag att det kan locka till sig diverse psykon som inte alls gillar detta.
Tror absolut att hon kan ha hamnat/följt med fel person i "God tro"..

Hade hon begett sig på medvetet eskort-uppdrag är jag rätt övertygad om att mobil och bankkort följt med.
Hon är väldigt flitig på ungdomarnas sociala medier så som snapchat osv.
Svårt att tänka mig en tjej i den ålder lämna sin mobil mer än en kort stund.

Tror polisens brottsrubricering tragiskt nog stämmer...
Kan hålla med dig där att ngt hänt hon misstänker fel kund som inte visst vad hon var och sedan var det god natt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in