2019-11-28, 20:31
Medlem
Emilia föddes som Emil. Tidigt valde hon att påbörja processen att bli tjej. Stöttat av föräldrar och familj.

Hon är öppen med sin transsexualitet.
Hon är öppen med att hon arbetar som eskort.
Hon är en tjej som kanske inte alltid agerar utifrån ett sunt konsekvenstänk.
Hon har en mycket nära relation till sin mamma och familj.
De uppgifterna är sanna.

Det finns rykten om att hon har ett drogberoende, tjack sägs det.

Jag tror tyvärr hon kommit i kontakt med helt fel person och jag befarar det värsta.
Citera
2019-11-28, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyGW
Bara för det så behöver man väl inte sluta bli mänsklig mot en medmänniska för det?

Det har jag inte påstått, du har påstått att folk får utstå det dock.

Jag har påstått och antytt att jag tvivlar på att folk som vill byta kön osv med största sannolikhet inte mår så bra rent generellt oberoende på vad folk tycker och säger.

Men relatera till dina känslor och inte till ditt förnuft du, gör det.
Citera
2019-11-28, 20:35
Medlem
Citat:
Bara för det så behöver man väl inte sluta bli mänsklig mot en medmänniska för det?

Du tycker folk är omänsklig för de staterar hypoteser om vad som hänt samt biologisk fakta?
Citera
2019-11-28, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gruffsan1

Jag tror tyvärr hon kommit i kontakt med helt fel person och jag befarar det värsta.

Farbror blå kanske borde börja med att knacka dörr hos byns kända langare...
Citera
2019-11-28, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BobbyLong
Farbror blå kanske borde börja med att knacka dörr hos byns kända langare...

Eller Kristianstads...Hon hängde mycket på galleria boulevard. Så rörde sig mycket i stan sedan hon var tonåring.
Citera
2019-11-28, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrainMore
Du tycker folk är omänsklig för de staterar hypoteser om vad som hänt samt biologisk fakta?