2019-11-27, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Jag önskar att fler kunde dra ut huvudet ur arslet och vänta tills domen faller(om den ens gör det). Förstår att alla vill skrika våldtäkt så fort det är en neger men rätt ska vara rätt och kassa luder ska inte tro att dom kan bete sig hursomhelst och komma undan.

Ingen behöver vänta tills dom faller utan har rätt till en åsikt och definitivt diskutera bevis ett våldtäktsmål som det här. Det är nya tider nu vet du så våldtäktsmän döms i betydligt större utsträckning. Incels brukar inte kunna se lagstiftningens intention utan inbillar sig att deras åsikter har mer tyngd. Det är lite tragiskt att man inte hängt med.
Citera
2019-11-27, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andhogst38
Men skuldfrågan ska nog inte du befatta dig med, det är polisens jobb. Tack och lov. Och dom har inte ens plockat in honom än. Fastän att dom stod precis utanför och han sprang ju inte ut från toaletten precis. Har du inte läst det?

Skuldfrågan är polisens jobb..?

Idiot.
Citera
2019-11-27, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erzebet
Ingen behöver vänta tills dom faller utan har rätt till en åsikt och definitivt diskutera bevis ett våldtäktsmål som det här. Det är nya tider nu vet du så våldtäktsmän döms i betydligt större utsträckning. Incels brukar inte kunna se lagstiftningens intention utan inbillar sig att deras åsikter har mer tyngd. Det är lite tragiskt att man inte hängt med.
Flera anmälda våldtäkter. Antal fällande domar har ju inte direkt stigit avsevärt.
Citera
2019-11-27, 23:14
Medlem
Maravillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dan88
Stormade du också in i toaletter och hade sex med kvinnorna där inne som du precis hade träffat just när de öppnar dörren?

Det verkar vara många utvecklingstörda i den här tråden.

Nästan skulle jag vilja påstå. Har själv stått utanför en pub och samtalat(flörtat grovt) med en brud, vi klickade. Från mitt bås sedan ser jag hur hon går in på toa, går efter. När hon öppnar "tränger" jag mig på och låser efter mig. Vi har samlag, tar varandras nr och jag går sedan ut. Hon stannar kvar för att "fixa sig" och jag drar vidare från stället. Vi hade då innan samlaget samtalt i 15 minuter. Under veckan ses vi igen för att ha sex, denna gång nyktra.

Nu säger jag såklart inte att negern INTE våldtog henne, men sett ur en övervakningskamera måste mitt uppträdande sett ut precis som negerns.
Citera
2019-11-27, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maravilla
Nästan skulle jag vilja påstå. Har själv stått utanför en pub och samtalat(flörtat grovt) med en brud, vi klickade. Från mitt bås sedan ser jag hur hon går in på toa, går efter. När hon öppnar "tränger" jag mig på och låser efter mig. Vi har samlag, tar varandras nr och jag går sedan ut. Hon stannar kvar för att "fixa sig" och jag drar vidare från stället. Vi hade då innan samlaget samtalt i 15 minuter. Under veckan ses vi igen för att ha sex, denna gång nyktra.

Nu säger jag såklart inte att negern INTE våldtog henne, men sett ur en övervakningskamera måste mitt uppträdande sett ut precis som negerns.

Men du låter ju sjuk du också. Vem tränger sig in i ett raggs toabås för att man flörtat lite stunden innan? Man följer med om hon vinkar in en eller har sagt innan ”vi möts på toa”
Nej fy fan!
Citera
2019-11-27, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av werupmannen
Flera anmälda våldtäkter. Antal fällande domar har ju inte direkt stigit avsevärt.

Ett år efter nya samtyckeslagen infördes – har lett till fler fällande våldtäktsdomar
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/nya-samtyckeslagen-fler-fallande-domar-for-valdtakt

Samtyckeslagen har fått effekt: ”Ny spelplan
https://www.expressen.se/nyheter/brottscentralen/samtyckeslagen-har-fatt-effekt-ny-spelplan/

HD bedömde första våldtäktsfallet efter införandet av den nya lagstiftningen gällande samtycke juli 2019 för oaktsam våldtäkt.
Det har fällts fler efter ny lagstiftning där man ville sortera bort dom kryphål som fanns innan.
Sedan den 1 juli 2018 har Sverige en sexualbrottslagstiftning som bygger på frivillighet – är det inte frivilligt så är det olagligt.
Citera
2019-11-27, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Netizen
Negern står i dörröppningen och samtalar med transan i mer än 10 sekunder innan han "stormar in" dvs för oss med synen i behåll så går han lugnt in.
Exakt det är så vi kan se. Resten är hennes upplevelse. Hon fick också någon form av blackout och hon var påtagligt berusad.

>en sak som många säger angående oralsexet som jag undrar över. Många påstår att han spottade henne i musen trots att hon själv säger att han började med oralsex. Varför skulle han spotta om han ändå skulle köra in den i tvåan? När han väl försökte enträget köra in den så hamna både i chock och blev "frysta" därav bådas beteendet efter hädelsen och att det hela bara tog 2.5 minuter. Vad som egentligen hände där inne vet bara de två.

Förstår inte varför många så bombsäkert vet att det kommer leda till en fällande dom. Statistiken talar emot det.

"Under 2018 misstänktes 3 480 personer för våldtäkt mot kvinna/flicka"

"2018 avsåg 198 beslut våldtäkt som huvudbrott"

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/bara-fem-av-hundra-anmalda-valdtakter-leder-till-dom
Citera
2019-11-27, 23:36
Medlem
Enligt BO personnummer är denne en kvinna åtminstone. Så det är ingen transvestit kan vi fastslå!
Citera
2019-11-27, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erzebet
Ett år efter nya samtyckeslagen infördes – har lett till fler fällande våldtäktsdomar
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/nya-samtyckeslagen-fler-fallande-domar-for-valdtakt

Samtyckeslagen har fått effekt: ”Ny spelplan
https://www.expressen.se/nyheter/brottscentralen/samtyckeslagen-har-fatt-effekt-ny-spelplan/

HD bedömde första våldtäktsfallet efter införandet av den nya lagstiftningen gällande samtycke juli 2019 för oaktsam våldtäkt.
Det har fällts fler efter ny lagstiftning där man ville sortera bort dom kryphål som fanns innan.
Sedan den 1 juli 2018 har Sverige en sexualbrottslagstiftning som bygger på frivillighet – är det inte frivilligt så är det olagligt.
Yes! Har faktiskt själv hänvisat till den men den är så ny så man vet inte vad den innebär i långa loppet. Sedan är det här en överfallsvåldtäkt. Vet du hur statistiken har förändrats där efter den nya lagen? Samtycke kan man ju bara glömma med en överfallsvåldtäkt och har svårt att tro att den har någon verkan där.
Citera
2019-11-27, 23:45
Medlem
Netizens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av werupmannen
Exakt det är så vi kan se. Resten är hennes upplevelse. Hon fick också någon form av blackout och hon var påtagligt berusad.

>en sak som många säger angående oralsexet som jag undrar över. Många påstår att han spottade henne i musen trots att hon själv säger att han började med oralsex. Varför skulle han spotta om han ändå skulle köra in den i tvåan? När han väl försökte enträget köra in den så hamna både i chock och blev "frysta" därav bådas beteendet efter hädelsen och att det hela bara tog 2.5 minuter. Vad som egentligen hände där inne vet bara de två.

Förstår inte varför många så bombsäkert vet att det kommer leda till en fällande dom. Statistiken talar emot det.

"Under 2018 misstänktes 3 480 personer för våldtäkt mot kvinna/flicka"

"2018 avsåg 198 beslut våldtäkt som huvudbrott"

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/bara-fem-av-hundra-anmalda-valdtakter-leder-till-dom
Finns de här i tråden som påstår att negern hört vad transan och vänninan överenskommit. Problemet är att ingen video jag sett har ljud, så man kan undra varför folk sitter och fantiserar ihop scenarier de uppenbart inte kan bevisa.

Jag tror inte någon sex öht förekom. Tiden var för knapp och det var för mkt folk i rörelse. Lugnet hos negern när han går in och ut ifrån muggen tyder inte på något våld. Transan går normalt ut från toa och det syns inget anmärkningsvärt på klädseln på någondera. Det här var nog ett knarkköp som gick snett och "våldtäkten" var en hämndanmälan.

Jag har ännu inte sett något bevis på att transan blivit våldtagen. Det finns heller ingen födelseattest som visar medfödd könstillhörighet. Att folk inte kan avgöra könet utifrån de bilder som finns på transan är anmärkningsvärt.

Enda orsaken att fallet uppmärksammats två månader efter det hänt är att transor behöver synas i etern. Den här "våldtäkten" kommer nog begravas i tysthet och aldrig mer nämnas.
Citera
2019-11-27, 23:48
Medlem
Maravillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shookers
Men du låter ju sjuk du också. Vem tränger sig in i ett raggs toabås för att man flörtat lite stunden innan? Man följer med om hon vinkar in en eller har sagt innan ”vi möts på toa”
Nej fy fan!

Kanske svårt för någon som dig att förstå, men man behöver inte jämt stava ut att man ska ha sex, innan man har det.
Citera
2019-11-27, 23:50
Medlem
Netizens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shookers
Enligt BO personnummer är denne en kvinna åtminstone. Så det är ingen transvestit kan vi fastslå!
"Man måste inte genomgå någon operation för att få ändra juridiskt kön. Däremot får man inte genomgå könsbekräftande underlivskirurgi i Sverige om man inte har ändrat juridiskt kön först. När man ändrar juridiskt kön får man också ett nytt personnummer där den näst sista siffran visar rätt juridiskt kön."

Så vad har transan för personnummer?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in