2019-11-27, 16:04
Medlem
MandySkolmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erzebet
Nej, det kan man inte eftersom artikeln är 4 dagar gammal medan veckans brotts redaktionen som ringer polisen är från i går kväll. Det som gäller är att polisen har kött på benen och att dom sökt honom.
Så våldtäkten är ingenting som polisen tvekar om att ha skett.

Tack för bra svar! Älskar såna som dig som kommer med bra och tydlig info.

Då håller vi tummarna på att de lyckas.
Citera
2019-11-27, 16:27
Medlem
Netizens avatar
Det ska bli intressant att se hur nyhetsuppläsaren Karin Fagerlund och planeringsdirektören på SVT, Lasse Lampers grävt vidare i Veckans Brott. Hoppas de visar hela videosekvensen av våldtäkten och inte bara något de klippt ihop som de gjorde senast.

Undrar förresten hur planeringsdirektören Lampers blivit krimonolog och expert på våldtäkter? Någon som sett hans CV?

Karin Fagerlund var ju rätt duktig på att läsa upp nyheter för några sedan. Har hon vidareutbildats inom krimonologi? Eller har hon egna erfarenheter av våldtäkt? Hur har hon ens blivit påtänkt som programledare när hon är så tråkig att man somnar?

Många funderingar.
Citera
2019-11-27, 16:41
Medlem
Andhogst38s avatar
Hur vet man att babben INTE smsar hen på toan när han håller på med mobilen? Bankade på dörren kan iallafall inte jag se att han gör, däremot småknackar. Det finns inga bevis för någon våldtäkt eftersom det inte finns kamera inne på toan. Vad som hände därinne vet bara dom 2. Ord står mot ord, case closed. Annars kan man ju anmäla vem som helst för våldtäkt? Låter ju inte klokt. Oavsett så åker apan hem till djungeln när det blir dags!
Citera
2019-11-27, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andhogst38
Hur vet man att babben INTE smsar hen på toan när han håller på med mobilen? Bankade på dörren kan iallafall inte jag se att han gör, däremot småknackar. Det finns inga bevis för någon våldtäkt eftersom det inte finns kamera inne på toan. Vad som hände därinne vet bara dom 2. Ord står mot ord, case closed. Annars kan man ju anmäla vem som helst för våldtäkt? Låter ju inte klokt. Oavsett så åker apan hem till djungeln när det blir dags!
Det finns något som heter DNA
Citera
2019-11-27, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1234partymyra

Men du, jag har haft sex med kvinnor och således lämnat dna efter mig. Därmed inte sagt att jag våldtagit dom, utan det har till 100% varit överenskommet att ha sexuell aktivitet. Gudarna skall veta att det skett på otaliga toaletter på klubbar och krogar mm mm.

Säger INTE att det inte skett en våldtäkt här. Men av filmen att döma så är det mycket som talar för att alla var medvetna om vad som skedde. Hennes kompis tex, varför reagerar inte hon på att en person går in till sin kompis? Mycket märkligt. Om någon tog sig in till mig på en toalett och drar ner mina byxor, är det logiska att reagera och säga ifrån och putta bort personen. Det är vad varje person skulle göra, spontant. Ligger i överlevnadens natur.
Att "frysa" till av skräck, då någon kliver in på toaletten tror jag är långsökt. Sen får feministerna hävda annat. Jag tror INTE en person agerar eller reagerar på det sättet.

Men som sagt, vi har ingen aning om vad som skett. Verkar dock lite fishy.
Citera
2019-11-27, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Återigen vart är bevisen för att hon blivit våldtagen? Att gråta ut på aftonbladet räknas inte bevis. Att skylla på att man "frös till is" är inte heller bevis för att man blivit våldtagen.

Men förundersökningen fortgår till åklagaren väcker åtal. Polisen i direktintervju talade om att dom har kött på benen i detta fallet. Så om du lugnar ner dig så kommer bevisen ska du se till allmänheten.
Inledningsvis är det sekretessbelagt, men det vi vet är att toaletten är en brottsplats, och att hans mobil är igång bredvid toalettdörren innan han går in. Vi vet att kvinnan är undersökt. Så vad önskar du mer en övervakningsfilm inifrån toaletten kanske? Det har vi inte ens när det är mord, så den begäran kan du bortse ifrån helt. Det kommer finnas bevis för fällande dom var säker på det. Och i och med denna kvinnans förtjänst kan han inte våldta fler.
Citera
2019-11-27, 18:37
Medlem
Andhogst38s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1234partymyra
Finns det ett särskilt DNA vid våldtäkt och ett annat för vanligt sex? Dumfaan..
Citera
2019-11-27, 18:41
Medlem
Netizens avatar
Citat:
Men förundersökningen fortgår till åklagaren väcker åtal. Polisen i direktintervju talade om att dom har kött på benen i detta fallet. Så om du lugnar ner dig så kommer bevisen ska du se till allmänheten.
Inledningsvis är det sekretessbelagt, men det vi vet är att toaletten är en brottsplats, och att hans mobil är igång bredvid toalettdörren innan han går in. Vi vet att kvinnan är undersökt. Så vad önskar du mer en övervakningsfilm inifrån toaletten kanske? Det har vi inte ens när det är mord, så den begäran kan du bortse ifrån helt. Det kommer finnas bevis för fällande dom var säker på det. Och i och med denna kvinnans förtjänst kan han inte våldta fler.
Du har fortfarande inte förklarat:
"Han går efter och ser att väninnan lämnar och hör vad dom säger- 3 knackningar kommer dom överens om."

Förstår negern svenska? Och hur vet du att han uppfattar vad transan och h*ns vännina säger till varandra?

Videoklippen jag sett har inget ljud, så hur har du fått vetskap om detta?
Citera
2019-11-27, 19:18
Avslutad
Citat:

Jag önskar att fler kunde dra ut huvudet ur arslet och vänta tills domen faller(om den ens gör det). Förstår att alla vill skrika våldtäkt så fort det är en neger men rätt ska vara rätt och kassa luder ska inte tro att dom kan bete sig hursomhelst och komma undan.
Citera
2019-11-27, 20:12
Medlem
Nåt nytt om afrikanen? Nån som har aningar om var han kan vara.
Citera
2019-11-27, 20:48
Medlem
Dan88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moodys
Men du, jag har haft sex med kvinnor och således lämnat dna efter mig. Därmed inte sagt att jag våldtagit dom, utan det har till 100% varit överenskommet att ha sexuell aktivitet. Gudarna skall veta att det skett på otaliga toaletter på klubbar och krogar mm mm.

Säger INTE att det inte skett en våldtäkt här. Men av filmen att döma så är det mycket som talar för att alla var medvetna om vad som skedde. Hennes kompis tex, varför reagerar inte hon på att en person går in till sin kompis? Mycket märkligt. Om någon tog sig in till mig på en toalett och drar ner mina byxor, är det logiska att reagera och säga ifrån och putta bort personen. Det är vad varje person skulle göra, spontant. Ligger i överlevnadens natur.
Att "frysa" till av skräck, då någon kliver in på toaletten tror jag är långsökt. Sen får feministerna hävda annat. Jag tror INTE en person agerar eller reagerar på det sättet.

Men som sagt, vi har ingen aning om vad som skett. Verkar dock lite fishy.

Stormade du också in i toaletter och hade sex med kvinnorna där inne som du precis hade träffat just när de öppnar dörren?

Det verkar vara många utvecklingstörda i den här tråden.
Citera
2019-11-27, 20:55
Medlem
Netizens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dan88
Stormade du också in i toaletter och hade sex med kvinnorna där inne som du precis hade träffat just när de öppnar dörren?

Det verkar vara många utvecklingstörda i den här tråden.
Negern står i dörröppningen och samtalar med transan i mer än 10 sekunder innan han "stormar in" dvs för oss med synen i behåll så går han lugnt in.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in