2019-11-27, 22:18
Medlem
snillet_1s avatar
Ryktas att han har fått ett pris på sitt huvud i den undre världen.
Citera
2019-11-27, 22:20
Medlem
Smegmas avatar
Att Ziggystatyn FUKKAS är RASISTERNAS FEL!

https://www.expressen.se/kvallsposten/sport/fotboll/just-nu-statyn-utsatt-for-rasistdad/

PK.MEDIA!
Citera
2019-11-27, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smegma
Helvete vad GIRIGA Zlatan - IDOLEN FRÅN ROSENGÅRD - har gjort BORT SIG.

Det finns RESPEKT.

Det finns när mycket ska ha MER PENGAR OCH HOOORA!

HEM TILL LANDET DU FLYDDE I FRÅN!

Zlatan är född i Sverige, han har gjort mer för Sverige än många svenskar.
Citera
2019-11-27, 22:26
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erzebet
Vilken tur att man presenterade sig i Malmö och visat sitt efterblivna tryne genom att vandalisera statyn. Allt pga att Zlatan köpt en 25% av Hammarby. Trodde Malmö att Zlatan skulle komma dit på något sätt? Dom ska vara glada över alla pengar dom fått njuta av pga Zlatan. Missfoster som vandaliserar och som media kallar rasister är fanimej vidrigt.

Snacka inte så mycket skit om pengarna som MFF fick vid försäljningen. MFF rädda honom från att bli ett Rosengårdsoffer. Läs på innan ni pratar skit.
Citera
2019-11-27, 22:28
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Han har vunnit matcher, varit klubbambassadör med dygnet runt-tjänstgöring och tjänat 500 miljoner kronor åt klubben.

Han har gjort det av kärlek och utan baktanke.

Fina ord.
Senast redigerad av bagarn29 2019-11-27 kl. 22:31.
Citera
2019-11-27, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Snacka inte så mycket skit om pengarna som MFF fick vid försäljningen. MFF rädda honom från att bli ett Rosengårdsoffer. Läs på innan ni pratar skit.

Malmö har redan tjänat stora pengar på försäljningen av Zlatan Ibrahimovic. När man sålde anfallaren till Ajax för dryga 82 miljoner kronor blev han den dyraste spelaren i svensk historia. Vidareförsäljningsklausuler har därefter gjort att MFF fortsatt tjäna pengar på Zlatan Ibrahimovic.
https://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/nya-miljoner-till-mff-efter-zlatans-flytt---sa-fordelas-utbildningsbidraget/

Undrar vem det är som skott sig under åren. Och tacken är att man vandaliserar. Tja vanligt folk kommer anse att man är totalt korkade i Malmö. Kan inte tänka mig annat än att det rör sig om vita supporters för dom brukar ju bete sig som ärkeas.

Han hade tagit sig själv dit han är utan Malmö FF. Dom var inte först heller för den delen.
Senast redigerad av Erzebet 2019-11-27 kl. 22:44.
Citera
2019-11-27, 22:47
Medlem
ProfessorAnuss avatar
Inom en vecka kommer statyn vara bortsprängd.
Citera
2019-11-27, 22:51
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Malmö har redan tjänat stora pengar på försäljningen av Zlatan Ibrahimovic. När man sålde anfallaren till Ajax för dryga 82 miljoner kronor blev han den dyraste spelaren i svensk historia. Vidareförsäljningsklausuler har därefter gjort att MFF fortsatt tjäna pengar på Zlatan Ibrahimovic.
https://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/nya-miljoner-till-mff-efter-zlatans-flytt---sa-fordelas-utbildningsbidraget/

Undrar vem det är som skott sig under åren. Och tacken är att man vandaliserar. Tja vanligt folk kommer anse att man är totalt korkade i Malmö. Kan inte tänka mig annat än att det rör sig om vita supporters för dom brukar ju bete sig som ärkeas.

Han hade tagit sig själv dit han är utan Malmö FF. Dom var inte först heller för den delen.

Hur skulle det ha gått till? Utan MFF så är chansen stor att han bara varit ännu en kriminell jugge i Malmö.
Citera
2019-11-27, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Hur skulle det ha gått till? Utan MFF så är chansen stor att han bara varit ännu en kriminell jugge i Malmö.

Det är inte så att du är spåkärring eller så? Han spelade boll redan som barn, så nej du får ha bättre att komma med. Malmö FF har inte något aktiebolag heller så Hammarby varianten går inte riktigt där. Zlatan ägs inte av Malmö och hade inga som helst planer på komma dit. Jag tittar dessutom hellre på Hammarby än Malmö FF. Mycket roligare fotboll och betydligt trevligare supporters.

Citat:
Ursprungligen postat av ProfessorAnus
Inom en vecka kommer statyn vara bortsprängd.
Förundersökning redan inledd, och rubriceringarna kan ändras. Det kommer kosta var säker på det.
Citera
2019-11-27, 22:58
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Det är inte så att du är spåkärring eller så? Han spelade boll redan som barn, så nej du får ha bättre att komma med. Malmö FF har inte något aktiebolag heller så Hammarby varianten går inte riktigt där. Zlatan ägs inte av Malmö och hade inga som helst planer på komma dit. Jag tittar dessutom hellre på Hammarby än Malmö FF. Mycket roligare fotboll och betydligt trevligare supporters.

Berätta för mig hur han skulle ha tagit sig till Ajax utan MFF. Han ville ju sluta spela boll men MFF såg potentialen och fick honom att fortsätta genom att ge det stöd han behövde.
Citera
2019-11-27, 23:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ProfessorAnus
Varför ställde man inte bara fram en pappmugg framför statyn, rom /cigani som ZlatteBlatte e. Han gör allt för pengar. Kanske jag kan köpa en avsugning från hans mamma om jag betalar 200 pix?
Allt för pengar? Jisses mannen!
Han kliver inte in i Hammarby för att det kommer bli en guldgruva. Det kommer det inte och det vet han om. Snarare för att kunna fortsätta pyssla med fotboll även efter spelarkarriären.
Citera
2019-11-27, 23:11
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Berätta för mig hur han skulle ha tagit sig till Ajax utan MFF. Han ville ju sluta spela boll men MFF såg potentialen och fick honom att fortsätta genom att ge det stöd han behövde.

Dofterna, Hä löns int ́ förklar ́ för Erzebet som int ́ begrip.

Citat:
Det är inte lönt att förklara för Erzebet som inte begriper
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in